Käyttäjien keskinäiset vedonlyönnit MM-kisoissa 2015

  • 11 030
  • 66
Tila
Viestiketju on suljettu.
Voin kertoa, jenkit tulee olemaan ihan ylikävely finskeille. Paljon vaikeampaa tulee Slovakian ja Norjan kanssa. Siis USA tulee olemaan suoraan sanottuna naurettavan paska.

Nyt tulee niin painavaa tekstiä, että on aika tehdä ehdotus: minä väitän, että USA sijoittuu Tshekissä pelattavien vuoden 2015 jääkiekon MM-kisojen alkulohkossa korkeammalle kuin Norja. Panos 50 euroa. Otatko kiinni? Tarjoushan on kannaltasi mitä mainioin, kun USA on niin sysipaska.

Tarjous voimassa huomisen Suomi-USA-pelin alkuun asti.
 

Agony Aunt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sens, MG64
Minä voisin tarjota kahta eri vetoa, kumpikin max 50 eurolla. Ovat siis täysin erillisiä, eivätkä liity toisiinsa mitenkään, laitan vain samaan postiin.

Veto 1: Suomi ei pääse mitaleille kisoissa. Jos pääsee, sinä voitat, jos ei pääse, minä voitan.

Veto 2: Ruotsi ei pääse mitaleille kisoissa. Jos pääsee, sinä voitat, jos ei pääse, minä voitan.

Otan siis kumpaankin maksimissaan 50 eurolla, pienemmätkin käy mutta alle 20€ menee jo vähän liian säädöksi. Tarjous voimassa kummankin ottelun ekan matsin alkuun asti. Voin siis ottaa esim. kahta eri ihmistä vastaan 25€ vedot per ottelu, mutten halua riskeerata yli 50€ per veto.
 

Agony Aunt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sens, MG64
Voisin ottaa 50€ kiinni!

Okei, tämä kiinni. Tarjoan seuraaville enää siis Ruotsi-vetoa, ettei ihan vararikkoon mene jos omat näkemykset osoittautuu vääriksi.

Sovitaan, että hävinnyt osapuoli tulkoon reilusti kyselemään voittajalta tilinumeroa, ja ollaan siten yhteyksissä vedon ratkettua. Pelionnea!
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Nyt tulee niin painavaa tekstiä, että on aika tehdä ehdotus: minä väitän, että USA sijoittuu Tshekissä pelattavien vuoden 2015 jääkiekon MM-kisojen alkulohkossa korkeammalle kuin Norja. Panos 50 euroa. Otatko kiinni? Tarjoushan on kannaltasi mitä mainioin, kun USA on niin sysipaska.

Tarjous voimassa huomisen Suomi-USA-pelin alkuun asti.

Ihan noin kovalla panoksella en lähde, "paljon" oli kärjistystä ja sysipaskuus suhteessa USA:n edellisvuosien tasoon. Kyllä mulla luottoa löytyy Norjaan, muttei ihan viidenkympin arvosta... Eikä mulla varmaan edes ole tilillä niin paljon rahaa. Parikymppiä voisi olla sellainen, mitä uskaltaisin tässä kohtaa pelata, kun on kuitenkin kerroin 2. Veikkaanpa, että jos tuollainen kohde on jollain vedonlyöntifirmalla, niin kerroin on Norjalle korkeampi, eikä vain hieman. 20 € suostun, viiteenkymppiin ei ole varaa.

Jotenkin tuntuu väärältä, mutta musta tossa jenkkien porukassa on iso floppiriski.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Suosikkijoukkue
Ässät
Haluaisiko joku tai jotkut tarttua vetoon, kuka Leijonien pakeista tekee eniten pisteitä? Itse valitsen Lindellin, Hietanen varmaan kelpaa jollekin, mutta hauska nähdä löytyykö jollain luottoa Salmelaan? Lepistöön?
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Pistepörssin voittaja

- Veikkaajat valitsevat yhden (1) pelaajan, jonka he uskovat olevan korkeimmalla pistepörssissä.
- Veikkaaja, jonka valitsema pelaaja tekee veikatuista pelaajista eniten pisteitä luonnollisesti voittaa.
- Mukaan otetaan max. 10 henkeä ja jotta veto lähtee kulkemaan, tarvitaan mukaan vähintään kolme (3) veikkaajaa.
- Panostuksena 10€ / veikkaaja ja periaatehan on se, että muut maksavat voittajalle tuon 10€.
- Samaa pelaajaa ei saa veikata.
- Loukkaantumiset eivät vaikuta vedonlyönteihin.

FutureHockey - Sidney Crosby, Kanada
Sörsseli - Tyler Seguin, Kanada

e. Ja vetohan lähtee voimaan minuutilleen kun pelit alkavat tänään eli hopihopi!
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Ässät
Pistepörssin voittaja

- Veikkaajat valitsevat yhden (1) pelaajan, jonka he uskovat olevan korkeimmalla pistepörssissä.
- Veikkaaja, jonka valitsema pelaaja tekee veikatuista pelaajista eniten pisteitä luonnollisesti voittaa.
- Mukaan otetaan max. 10 henkeä ja jotta veto lähtee kulkemaan, tarvitaan mukaan vähintään kolme (3) veikkaajaa.
- Panostuksena 10€ / veikkaaja ja periaatehan on se, että muut maksavat voittajalle tuon 10€.
- Samaa pelaajaa ei saa veikata.
- Loukkaantumiset eivät vaikuta vedonlyönteihin.

FutureHockey - Sidney Crosby, Kanada
Sörsseli - Tyler Seguin, Kanada
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Ainiin unohtui ylläolevasta, että tasatilanteessa maalimäärä ratkaisee luonnollisesti. Nyt porukkaa mukaan peleille niin saadaan vähän lisäjännitystä!

Osallistujat so far:

FutureHockey - Sidney Crosby, Kanada
Sörsseli - Tyler Seguin, Kanada
Whiplash - Jakub Voráček, Tšekki
 
Viimeksi muokattu:

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Veto 2: Ruotsi ei pääse mitaleille kisoissa. Jos pääsee, sinä voitat, jos ei pääse, minä voitan.

Otan siis kumpaankin maksimissaan 50 eurolla.

Tämä ei ollut vielä mennyt? Sopisiko 40 euroa panokseksi?

EDIT: jättäydyn pois sittenkin, kun tuli lyötyä vetoa samasta asiasta jo kaverin kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
Mä hulluttelen ja väitän että - kyllä - Joonas Donskoi voittaa pistepörssin. Eli olen Donskoilla mukana.
 

Ankkakaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pistepörssin voittaja

- Veikkaajat valitsevat yhden (1) pelaajan, jonka he uskovat olevan korkeimmalla pistepörssissä.
- Veikkaaja, jonka valitsema pelaaja tekee veikatuista pelaajista eniten pisteitä luonnollisesti voittaa.
- Mukaan otetaan max. 10 henkeä ja jotta veto lähtee kulkemaan, tarvitaan mukaan vähintään kolme (3) veikkaajaa.
- Panostuksena 10€ / veikkaaja ja periaatehan on se, että muut maksavat voittajalle tuon 10€.
- Samaa pelaajaa ei saa veikata
- Loukkaantumiset eivät vaikuta vedonlyönteihin.

FutureHockey - Sidney Crosby, Kanada
Sörsseli - Tyler Seguin, Kanada

e. Ja vetohan lähtee voimaan minuutilleen kun pelit alkavat tänään eli hopihopi!

Muokkaus! *Selvisi, että Tarasenko ei pelaakaan ensimmäisessä venäjän pelissä. Jättäydyn siis pois vedosta*
 
Viimeksi muokattu:

Hantta8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Penguins
Pistepörssin voittaja

- Veikkaajat valitsevat yhden (1) pelaajan, jonka he uskovat olevan korkeimmalla pistepörssissä.
- Veikkaaja, jonka valitsema pelaaja tekee veikatuista pelaajista eniten pisteitä luonnollisesti voittaa.
- Mukaan otetaan max. 10 henkeä ja jotta veto lähtee kulkemaan, tarvitaan mukaan vähintään kolme (3) veikkaajaa.
- Panostuksena 10€ / veikkaaja ja periaatehan on se, että muut maksavat voittajalle tuon 10€.
- Samaa pelaajaa ei saa veikata.
- Loukkaantumiset eivät vaikuta vedonlyönteihin.

FutureHockey - Sidney Crosby, Kanada
Sörsseli - Tyler Seguin, Kanada

e. Ja vetohan lähtee voimaan minuutilleen kun pelit alkavat tänään eli hopihopi!

Hantta8 lähtee tähän mukaan ja ykkösheppana näissä karkeloissa toimii Danis Zaripov.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Eli saatiinhan myö ihan mukava kööri kasaan ja vielä toki mahtuu! Osallistujat so far:

FutureHockey - Sidney Crosby, Kanada
Sörsseli - Tyler Seguin, Kanada
Whiplash - Jakub Voráček, Tšekki
Esoppi - Ilya Kovalchuk, Venäjä
Goljat - Joonas Donskoi, Suomi
Hantta8 - Danis Zaripov, Venäjä
JToews - Claude Giroux, Kanada
 
Viimeksi muokattu:

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Manataan Chicagon uusimman hankinnan turnaus. Valitsen pelaajan Artemi Panarin.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
osallistujamäärä täynnä. Ja eikun jännittämään!
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Päivitätkö täydellisen listan jonnekin?
Juu piti tehdäkkin tämä, mutta olin puhelimella juuri niin en pystynyt. Ja näköjään tuplasti olen laskenut JToewsin mukaan, joten osallistujia on nyt yhdeksän, mutta eiköhän tuollakin pärjätä? Osallistujat siis kokonaisuudessaan:

FutureHockey - Sidney Crosby, Kanada
Sörsseli - Tyler Seguin, Kanada
Whiplash - Jakub Voráček, Tšekki
Esoppi - Ilya Kovalchuk, Venäjä
Goljat - Joonas Donskoi, Suomi
Hantta8 - Danis Zaripov, Venäjä
JToews - Claude Giroux, Kanada
Lico - Artemi Panarin, Venäjä
Great - Evgeni Malkin, Venäjä
 

Agony Aunt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sens, MG64
Minä voisin tarjota vetoa, max 50 eurolla.

Ruotsi ei pääse mitaleille kisoissa. Jos pääsee, sinä voitat, jos ei pääse, minä voitan.

Päätin jatkaa tätä tarjousta vaikka Ruotsi johtaakin Tshekkiä 2. erätauolla 1-3 kun tätä kirjoitan. Eli tämä on voimassa vielä Ruotsin seuraavan pelin alkuun, milloin lie ikinä onkaan (reissussa ja pätkivä netti). Olen seuraavan 36h sisään pois koneen äärestä, joten en liene täällä vahvistamassa, eli:

Jos quotaat tätä viestiä ja ilmoitat panoksen 20-50€, on veto puolestani myös lukittu. Eli tekemällä näin LYÖT vedon, eikä siihen vaadita puolestani erillistä vahvistusta. Muista ilmoittaa panos, min. 20€, max 50€, lyön vain ensimmäistä vastaan riippumatta panoksesta, ja sen jälkeen mahdolliset muut lyöjät huomiotta. Vahvistan kyllä vielä tämän actionin kun pääsen su päivällä koneelle jos joku koppaa, mutta sitä ennen pois netistä. Eli, jos koppaat niin veto on saman tien voimassa ja sitova.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös