Väitän: Blues on runkosarjassa kuuden parhaan joukossa. Ensimmäinen toista mieltä oleva saa vedon kiinni. Panoksena lippu liigapeliin, esim. ensimmäisellä pleijarikierroksella.
Veto kiinni, oisko panos samantien 50€?
Väitän: Blues on runkosarjassa kuuden parhaan joukossa. Ensimmäinen toista mieltä oleva saa vedon kiinni. Panoksena lippu liigapeliin, esim. ensimmäisellä pleijarikierroksella.
Panos kolmeenkymppiin ja tartun vetoon kiinni.
Väitän, että Tappara pelaa Liiga-finaaleissa v.2015
Vastaanväittäjiä?
Panos voisi olla vaikkapa 20€ ja maksu tilisiirtona.
Mitäs palstalainen McTorso ehdottaa panokseksi Lukko vs. Kärpät runkkarivetoon?
Rohkea kaveri olet. Sopisiko 100€? Toki muukin summa käy. Vaihtoehtoisesti panoksena voisi olla ruoka- ja juomatarjoilu jossakin playoff-pelissä, jos joukkueemme kohtaavat. Toki välimatka on pitkä, enkä ainakaan minä voi varmuudella sanoa pääseväni Raumalle vieraspeliä katsomaan.
Joo en kanssa pysty lupaamaan, että Ouluun tulis lähdettyä. En mä satasta ilkeä köyhänä miehenä laittaa, viidelläkymppiä voin lähteä.
Köyhä se olen minäkin, mutta luotto omaan joukkueeseen on suuri. Se on sitten 50 eurolla veto voimassa, eikö vain?
Joko joku on tarttunut vai saanko ehdottaa 30 euron panosta?Tuntuu tuo Lukko olevan kaikkien rankingissa vähintään runkosarjan kakkonen. Tästä inspiroituneena tarjoankin tällaista vetoa kenelle vaan:
Lukko ei ole kahden parhaan joukossa Liigan runkosarjassa. Panos jotain 20-100 € välillä.
Joko joku on tarttunut vai saanko ehdottaa 30 euron panosta?
Tuntuu tuo Lukko olevan kaikkien rankingissa vähintään runkosarjan kakkonen. Tästä inspiroituneena tarjoankin tällaista vetoa kenelle vaan:
Lukko ei ole kahden parhaan joukossa Liigan runkosarjassa. Panos jotain 20-100 € välillä.
Eli jos Lukko voittaa ensimmäisen pelinsä murskalukemin ja johtaa runkosarjaa niin häviät vedon? Kannattaisi mainita, että runkosarjan viimeisen kierroksen jälkeen.
Jokainen muu varmaan ymmärsi, ni voi Raumalaiset tulla pätemään kieliopista. Kiitos tästä.
Kuinkas suuri usko ja uho Pohjanmaalla oikeasti on? Ilves vs. Sport loppusijoitus runkosarjassa. Kolme ensimmäistä hullua otan vastaan 20€ per lärvi. Minulle siis Ilves ja sinulle Sport.
Huomio siis etenkin 1939. Seisotteko veikkausketjuun laittamanne sarjataulukon takana?
Kuinkas suuri usko ja uho Pohjanmaalla oikeasti on? Ilves vs. Sport loppusijoitus runkosarjassa. Kolme ensimmäistä hullua otan vastaan 20€ per lärvi. Minulle siis Ilves ja sinulle Sport.
Huomio siis etenkin Entrosantier, MrMacmanaman, red&white, magnum37 ja 1939. Seisotteko veikkausketjuun laittamanne sarjataulukon takana?
20€ sovittu.
Olen kovasti sitä mieltä, että TPS on rajusti yliarvostettu noissa voimasuhdearvioissa tällä hetkellä.
Senpä tähden löisin mielelläni jonkun TPS-fanin kanssa vedon siitä, että TPS EI tule pääsemään suoraan puolivälieriin, ts. sijoittumaan kuuden parhaan joukkoon. Sinulla on siis sijat 1-6, minulla 7-14.
Panokseksi ehdotan jotain pientä rahasummaa, vaikka 20-30 euroa, mutta siitä voidaan keskustella sitten kun joku ottaa vedon vastaan.
Ai kato, olen tällaisenkin tänne laittanut. Mikset tarttunut tähän silloin kun esitin kyseisen vedon, vaan vasta nyt... ;) Mutta eipä tästä nyt perääntyäkään enää voi, oma moka.Kiinni.
Jos näihin lasketaan vain runkosarjan tilastot, voisin ottaa kiinni maltillisella panoksella. 15e?Heitetään muutama ehdotus:
Tapparan pelaaja/maalivahti voittaa vähintään yhden seuraavista: pistepörssi, maalipörssi, syöttöpörssi, +/- -tilasto, torjuntaprosentti, PMK, nollapelit.
Jos näihin lasketaan vain runkosarjan tilastot, voisin ottaa kiinni maltillisella panoksella. 15e?