Jordan Smotherman tekee ensi kaudella vähintään 15 maalia Liigassa. Jos Smotherman pelaa alle 40 ottelua, veto raukeaa. Panos rahamuodossa vaikkapa 10-20€, löytyykö halukkaita?
Napataan tästä kiinni. Jukka Voutilainen tekee ensi kaudella enemmän maaleja runkosarjassa kuin Kivimäki. Panos 20€
Otetaan vähän eri säännöillä sitten:
Samuli Kivimäki tekee enemmän maaleja runkosarjassa kuin joku vapaavalintainen KalPan pelaaja. Ilman mitään loukkaantumispykäliä. Panos vaikka 20€?
Eli jos Smotherman pelaa 39 peliä ja tekee 16 maalia, veto raukeaa? Kannttaa vähän miettiä miten muotoilee. En nyt muista kenellä kävi Hagmanin kanssa juuri noin.
HIFK-osiossa on paljon epäileviä Tuomaksia liittyen Teemu Ramstedtin riittävyyteen "kakkossentterinä".
Tarjoankin yhden vedon, panoksena yhden litran Koskenkorva tai vastaavan hintainen muu tuote Alkosta.
Vedon vastaanottajan tulee olla täysi-ikäinen, ja Alkon tuotteen tukee olla sellainen jonka hän voi itse ostaa monopoliliikkeestä.
Minä väitän, että Teemu Ramstedt tekee kaudella 2014-2015 runkosarjassa tehopisteitä keskiarvolla 0.7 per pelaamansa runkosarjaottelu.
Veto raukeaa, jos Ramstedtin ottelumäärä jää alle 15 runkosarjaottelun tai Ramstedt siirtyy pois HIFK:sta ennen runkosarjan loppumista.
Edit. Muokattu vetoa.
Mä voisin tarttua tähän kiinni jos vielä onnaa.. Viime kaudella sain Petun kustannuksella jo litran Seaman Shottia ni jatketaan hyvää flowta..
Eli Liigan runkosarjassa Nummelin tekee enemmän maaleja ja pisteitä kuin Leimu. Veto pitää ainoastaan jos molemmat tilastot hanskaa. Panos Capt. Morgan - Jamaica rum? se on jotain 26€ tietämil... Kuittaa jos maittaa..
Gemondo kirjoitti:1939 kirjoitti:Käy. Eli vähintään 5p Sportille?Gemondo kirjoitti:Otetaan vain. Olisko joku parin kympin pullo Alkosta sopiva panos?
Deal. Ei tule Sport saamaan Kärpiltä kuin korkeintaan 4 pistettä runkosarjassa.
Tähän ei ole vieläkään tullut vastausta rautakanslerilta/kesätytöltä.Ehdottomasti tartun. En todellakaan usko että Sport saa sarjan toiseksi viimeiseen verrattuna joka tasan 10 pistettä enemmän tai vähemmän. Mikä on muuten panos? Ehdottaisin 20€ lahjakorttia alkoon.Sport saa 10 pistettä enemmän tai vähemmän kuin toiseksi viimeinen joukkue runkosarjassa. Tarttuuko joku?
Minä taas en usko että Sport tekee surkeimman taloudellisen tuloksen, toki urheilullinen voi tapahtua. Veto pystyyn, esim. 20€ lahjakortti Alkoon? Eli minä en usko että molemmat toteutuu.Veikkaan, että surkeimman taloudellisen ja urheilullisen tuloksen tulee tekemään tulevalla kaudella Vaasan Sport. Löisin tästä tonnin vetoa jos vedonlyönti olisi näissä piireissä laillista.
Hah! Otin tämän jopa puolivakavasti, ennen kuin huomasin mitä joukkuetta kannatat.Veikkaan, että surkeimman taloudellisen ja urheilullisen tuloksen tulee tekemään tulevalla kaudella Vaasan Sport. Löisin tästä tonnin vetoa jos vedonlyönti olisi näissä piireissä laillista.
Lukko on kolmen parhaan joukossa runkosarjan lopussa.
Jos joku haluaa ottaa vedon, panoksena 20-100€ sopii mulle kummasta tahansa, eli kaksi erillistä vetoa.
Tappara ei ole neljän parhaan joukossa runkosarjan lopussa.
Tämä on ihan no-brainer, 20€ kiinni, että Lukko ei ole top3?
Voin ottaa tämän kiinni. Eli minulle Tappara on runkosarjan päätyttyä sijalla 1-4, sinulle loput sijat. Panos 40€.
Mailavirtuoosi oli niin kovin varman oloinen tästä, että kysytään täällä josko hän olisi valmis lyömään vetoa asiasta:
Mailavirtuoosi väitti, että Sport ei saa Tapparalta pistettäkään ensi kaudelle. Veto? Väitän, että saa vähintään tuon vaaditun 1 pisteen. Panoksen saat itse valita! :)
Tervetuloa Hakametsän kirkkoon vaasalaiset pitämään ääntä! Yhtäkään pistettä ette ainakaan Tapparalta ota :)
Onko tämä lainaus tässä alla se mihin viittaat, kun mielestäsi Mailavirtuoosi on varma ja väittää, ettei Sport saa Tapparalta pistettäkään? Enemmänkin tuo omaan silmään näyttää hyväntahtoiselta heitolta, joka vaasalaisella lukemisella muuttuu toiseksi.