Käyttäjien keskinäiset vedonlyönnit kaudella 2014–2015 (NHL edition)

  • 159 370
  • 736

Asukki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bolts, Tappara
Heitetääs nyt itekkin pari:

- Tampa sijoittuu divisioonassaan sijoille 1-2 runkosarjassa. Panos 20-30€.
en1103 otti tästä kopin. Panos 30€

- Hedman tekee vähintään 50 pistettä ja on vähintään +10 (Vähintään 65 peliä). Panos 20-30€.

- Kucherov tekee vähintään 0.5 pongoo per peli. Voidaan ottaa minimiksi vaikka 20 peliä. Panos 20-30€.

- Stamkos tekee enemmän maaleja kuin sun valitsemas pelaaja. Panos 20-30€.
Vulak nappasi tämän kiinni ja valitsi Ovechkinin. Panos 30e

Otetaan kaikista yks veto vastaan.
 
Viimeksi muokattu:

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
- Tampa sijoittuu divisioonassaan sijoille 1-2 runkosarjassa. Panos 20-30€.

Kaippa minä voisin tähän tarttua, kun samassa divisioonassakin ollaan.

Eli siis väitän, että: Tampa ei ole top-2:ssa divisioonassaan.

Otetaanko rahalla vai Alkon tuotteilla?

Panoksesi voidaan ottaa tuo 30 euroa.
 

Jänkhä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Anaheim Ducks
- Tampa sijoittuu divisioonassaan sijoille 1-2 runkosarjassa. Panos 20-30€.

Tätä vastaan voisi yrittää parilla kympillä. Eli väitän, että Tampa ei sijoitu divisioonassa sijoille 1-2 runkosarjassa.

Edit: Jaa, en1103 ehtikin juuri minua ennen tarttumaan tuohon.
 

Asukki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bolts, Tappara
Kaippa minä voisin tähän tarttua, kun samassa divisioonassakin ollaan.

Eli siis väitän, että: Tampa ei ole top-2:ssa divisioonassaan.

Otetaanko rahalla vai Alkon tuotteilla?

Panoksesi voidaan ottaa tuo 30 euroa.

Otetaan mielummin rahana niin sujuu helpommin. Siirrellään tilisiirtona sitten. Eli tämä lyöty lukkoon.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Otetaan mielummin rahana niin sujuu helpommin. Siirrellään tilisiirtona sitten. Eli tämä lyöty lukkoon.

Näin tehdään, laitanpa vedon itselleni jonnekin ylös ettei unohdu.

Laitanko tilinumeroni jo nyt heti yv:llä vai odotetaanko kauden alkuun, heh heh hee.

Edit. Avausviestistähän nuo vedot löytyy. Särmää toimintaa nimimerkiltä TylerDG.
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voisin lyödä vetoa Luongon Vezina voiton puolesta Elikkäs minä sanon että Luongo vie kaudella 2014-2015 Vezinan ja sinä valitset yhden haluamasi maalivahdin. Voin lyödä niin monen käyttäjän kanssa kun halukkaita riittää ainoa ehto on että samaa maalivahtia ei voi valita minkä joku muu on jo kerinnyt valitsemaan suojatikseen. Panos rahana tai juotavana vaikka siinä 20-30e kieppeillä!

- Herkku - Bobrovsky
- #J67 - Lundqvist - 30e
- Uniquewn - Rask - 30e

Ja toiseksi samoilla säännöillä väitän että Aaron Ekblad vie Calderin. Sääntöihin se muuton että veto raukeaa jos jommankumman ehdokas lähetetään ensimmäisen 9 ottelun aikana takaisin junnuliigoihin mutta esim loukkaantumiset eivät raukaise vetoa. Samat panokset kuin ylläolevaan.

Nämähän ovat sinulle ihan jäätävän hyviä vetoja, mitä enemmän vastavetoja löytyy, sitä parempi sinulle. Voit hävitä maksimissaan yhdelle vedonlyöjälle, mutta jos Luongo sattuisi Vezinan voittamaan, niin voitat niin monta vetoa kuin olet lyönytkin.
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Olen tietty uusi kirjoittaja ja tuskin vielä luottoa löytyy muilta kirjoittajilta minua kohtaan maksun saamisesta, mutta jos vaan kelpaa niin Carey Pricellä ja 0,7l jallulla voisin lähteä kisaan mukaan! Mikäli Tapparan kannattajana asut Tampereen liepeillä niin maksun voisi suorittaa vaikkapa kädestä käteen jonkin hyvinvointiliike Alkon läheisyydessä?

Valitettavasti asun Lohjalla mutta otetaan veto kiinni kuitenkin!


30€ ja Bishopin Benkku. Ja ymmärsinhän oikein, eli jos Rask, joka on jollakulla muulla valittuna voittaa, raha ei vaihda omistajaa minun suunnaltani, vaan vedot ovat aina head-to-head sinun ja toisen osapuolen kanssa?

Ja Calder-vetoosi 30€ ja Drouin


Kyllä juurikin noin veto ainoastaan Bishop vs Luongo ja koppi molempiin!

Tästä kiinni : Minä uskon että Vezina menee Pekka Rinteelle joka on suurin syy siihen että Predators taistelee kivikovassa Central divisioonassa pleijaripaikasta. Panokseksi käy rahasumma tai kahveista parhain, Jalokahvi. Päätä sinä.

Edit: Perseaukisten litkua joten pari pulloa Jalokahvia, tai vaikka 20-30e. Vaikutan itsekin tampereella usein, joten jos siellä asut hoituu myös jonkun paikallisen alkon edustalla.

Tampereella en vaikuta niin olisko raha helpompi? Vaikka se 30e?



30€ ja Bennett kiinni täältä.


30 eurolla voisin ottaa kiinni ja Kuznetzovilla.

OK!

Nämähän ovat sinulle ihan jäätävän hyviä vetoja, mitä enemmän vastavetoja löytyy, sitä parempi sinulle. Voit hävitä maksimissaan yhdelle vedonlyöjälle, mutta jos Luongo sattuisi Vezinan voittamaan, niin voitat niin monta vetoa kuin olet lyönytkin.

Tavallaan joo mutta myös todennäiköisyys sille että häviän vedon nousee koko ajan kun uusia halukkaita tulee mukaan.
 

Lumimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Avs,NUFC
Voisin lyödä vetoa Luongon Vezina voiton puolesta Elikkäs minä sanon että Luongo vie kaudella 2014-2015 Vezinan ja sinä valitset yhden haluamasi maalivahdin. Voin lyödä niin monen käyttäjän kanssa kun halukkaita riittää ainoa ehto on että samaa maalivahtia ei voi valita minkä joku muu on jo kerinnyt valitsemaan suojatikseen. Panos rahana tai juotavana vaikka siinä 20-30e kieppeillä!

Jos vielä otat vetoja vastaan ottaisin Varlamovin. Panos vaikka 20€
 
Voin lyödä vetoa, että tämän ketjun vedoista (tätä ei lasketa) suuremman osan voittaa se, joka on lähtenyt mukaan kuin se, joka on kriteerit määrittänyt. Tasatilanteessa ei löydy voittajaa.

Tämähän nyt on täysi selviö, koska ihmiset vetelevät täällä ihan laput silmillä tolkuttomia vetoja fanipohjalta. Esim. Tuukka Raskin Vezina-voitto, Jonathan Drouinin Calder-voitto ja Calgary Flamesin playoff-paikka ovat sellaisia juttuja, joista saa markkinoilta aivan varmasti selvästi paremman kertoimen kuin kaksi. Ei tuollaisia vetoja lyö kahden kertoimella kukaan sellainen, joka on opetellut joskus todennäköisyyslaskennan alkeet. Kun noin mottipäisiä vetoja näkee, pystyy vasemmalla kohdassa "suosikkijoukkue" lukevan tiimin päättelemään aika kovalla prosentilla.
 

Misi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga-Jokerit, St. Louis Blues, Teemu Pulkkinen
Laitetaan itsekin muutama veto ilmoille rikastuttamaan tulevaa kautta. Kaikkiin panos opiskelijabudjetille mukava 20e!

Jori Lehterä tekee heti ensimmäisellä kaudellaan yli 25 pistettä

Teemu Pulkkinen tekee uransa ensimmäisen NHL-maalin


Ja vielä viimeiseksi viidelle ekalle keskenään eri vastaehdokasta veikkaavalle 20e/veto. Tietenkin ratkaisematon jos kummankin veikkaus väärä.

St. Louis Blues on Stanley Cup -mestari kaudella 2014-2015
-Kirjoittelija (Boston Bruins)

Tarttuuko kukaan? ;)
 
Viimeksi muokattu:

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Voisin lyödä vetoa Luongon Vezina voiton puolesta Elikkäs minä sanon että Luongo vie kaudella 2014-2015 Vezinan ja sinä valitset yhden haluamasi maalivahdin. Voin lyödä niin monen käyttäjän kanssa kun halukkaita riittää ainoa ehto on että samaa maalivahtia ei voi valita minkä joku muu on jo kerinnyt valitsemaan suojatikseen. Panos rahana tai juotavana vaikka siinä 20-30e kieppeillä!

Voisin tulla Lehtosen Karilla mukaan, panos 20 euroa tilisiirtona. Ok?
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
St. Louis Blues on Stanley Cup -mestari kaudella 2014-2015

Tarttuuko kukaan? ;)
Siis jos on mestari, sulle 20e, jos ei, mulle 20e?

Jos näin, voi olla useampikin halukas tälle betsille...
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Siis jos on mestari, sulle 20e, jos ei, mulle 20e?

Jos näin, voi olla useampikin halukas tälle betsille...

Ja vielä viimeiseksi viidelle ekalle keskenään eri vastaehdokasta veikkaavalle 20e/veto. Tietenkin ratkaisematon jos kummankin veikkaus väärä.

St. Louis Blues on Stanley Cup -mestari kaudella 2014-2015

Tarttuuko kukaan? ;)

Eli Misi sanoo Blues ja sitten laitat siihen oman ehdokkaan, esim. Sharks. Jos kumpikaan ei voita, veto raukeaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös