Sopii vallan mainiosti!Otetaan kiinni 30e.
Sopii vallan mainiosti!Otetaan kiinni 30e.
- Tampa sijoittuu divisioonassaan sijoille 1-2 runkosarjassa. Panos 20-30€.
- Tampa sijoittuu divisioonassaan sijoille 1-2 runkosarjassa. Panos 20-30€.
Kaippa minä voisin tähän tarttua, kun samassa divisioonassakin ollaan.
Eli siis väitän, että: Tampa ei ole top-2:ssa divisioonassaan.
Otetaanko rahalla vai Alkon tuotteilla?
Panoksesi voidaan ottaa tuo 30 euroa.
Otetaan mielummin rahana niin sujuu helpommin. Siirrellään tilisiirtona sitten. Eli tämä lyöty lukkoon.
Voisin lyödä vetoa Luongon Vezina voiton puolesta Elikkäs minä sanon että Luongo vie kaudella 2014-2015 Vezinan ja sinä valitset yhden haluamasi maalivahdin. Voin lyödä niin monen käyttäjän kanssa kun halukkaita riittää ainoa ehto on että samaa maalivahtia ei voi valita minkä joku muu on jo kerinnyt valitsemaan suojatikseen. Panos rahana tai juotavana vaikka siinä 20-30e kieppeillä!
- Herkku - Bobrovsky
- #J67 - Lundqvist - 30e
- Uniquewn - Rask - 30e
Ja toiseksi samoilla säännöillä väitän että Aaron Ekblad vie Calderin. Sääntöihin se muuton että veto raukeaa jos jommankumman ehdokas lähetetään ensimmäisen 9 ottelun aikana takaisin junnuliigoihin mutta esim loukkaantumiset eivät raukaise vetoa. Samat panokset kuin ylläolevaan.
Olen tietty uusi kirjoittaja ja tuskin vielä luottoa löytyy muilta kirjoittajilta minua kohtaan maksun saamisesta, mutta jos vaan kelpaa niin Carey Pricellä ja 0,7l jallulla voisin lähteä kisaan mukaan! Mikäli Tapparan kannattajana asut Tampereen liepeillä niin maksun voisi suorittaa vaikkapa kädestä käteen jonkin hyvinvointiliike Alkon läheisyydessä?
30€ ja Bishopin Benkku. Ja ymmärsinhän oikein, eli jos Rask, joka on jollakulla muulla valittuna voittaa, raha ei vaihda omistajaa minun suunnaltani, vaan vedot ovat aina head-to-head sinun ja toisen osapuolen kanssa?
Ja Calder-vetoosi 30€ ja Drouin
Tästä kiinni : Minä uskon että Vezina menee Pekka Rinteelle joka on suurin syy siihen että Predators taistelee kivikovassa Central divisioonassa pleijaripaikasta. Panokseksi käy rahasumma tai kahveista parhain, Jalokahvi. Päätä sinä.
Edit: Perseaukisten litkua joten pari pulloa Jalokahvia, tai vaikka 20-30e. Vaikutan itsekin tampereella usein, joten jos siellä asut hoituu myös jonkun paikallisen alkon edustalla.
30€ ja Bennett kiinni täältä.
30 eurolla voisin ottaa kiinni ja Kuznetzovilla.
Nämähän ovat sinulle ihan jäätävän hyviä vetoja, mitä enemmän vastavetoja löytyy, sitä parempi sinulle. Voit hävitä maksimissaan yhdelle vedonlyöjälle, mutta jos Luongo sattuisi Vezinan voittamaan, niin voitat niin monta vetoa kuin olet lyönytkin.
Voisin lyödä vetoa Luongon Vezina voiton puolesta Elikkäs minä sanon että Luongo vie kaudella 2014-2015 Vezinan ja sinä valitset yhden haluamasi maalivahdin. Voin lyödä niin monen käyttäjän kanssa kun halukkaita riittää ainoa ehto on että samaa maalivahtia ei voi valita minkä joku muu on jo kerinnyt valitsemaan suojatikseen. Panos rahana tai juotavana vaikka siinä 20-30e kieppeillä!
Väitän, että;
-Kings pääsee konferenssifinaaleihin.
20€
Väitän, että;
-Jori Lehterän ppg on yli 0.5
20€
Voin lyödä vetoa, että tämän ketjun vedoista (tätä ei lasketa) suuremman osan voittaa se, joka on lähtenyt mukaan kuin se, joka on kriteerit määrittänyt. Tasatilanteessa ei löydy voittajaa.
Jos vielä otat vetoja vastaan ottaisin Varlamovin. Panos vaikka 20€
St. Louis Blues on Stanley Cup -mestari kaudella 2014-2015
Tarttuuko kukaan? ;)
Voisin tulla Lehtosen Karilla mukaan, panos 20 euroa tilisiirtona. Ok?
Tähän meikäläinen voisi tarttua!
Valitettavasti asun Lohjalla mutta otetaan veto kiinni kuitenkin
Tähän meikäläinen voisi tarttua!
No mikäs se vastaveikkaus sitten on?
Tähän kiinni. Eli väitän, että Kings ei 3. kierrosta nää. Tilisiirrolla vai Tampereella face-to-face?
Väittäisin että jää 0,5:een tai alle. Pelejä oltava vaikka 60?
Siis jos on mestari, sulle 20e, jos ei, mulle 20e?St. Louis Blues on Stanley Cup -mestari kaudella 2014-2015
Tarttuuko kukaan? ;)
Siis jos on mestari, sulle 20e, jos ei, mulle 20e?
Jos näin, voi olla useampikin halukas tälle betsille...
Ja vielä viimeiseksi viidelle ekalle keskenään eri vastaehdokasta veikkaavalle 20e/veto. Tietenkin ratkaisematon jos kummankin veikkaus väärä.
St. Louis Blues on Stanley Cup -mestari kaudella 2014-2015
Tarttuuko kukaan? ;)