Haa! Minä lyön sellaisen tuplan vetoa että SaiPa ja Lukko menevät jatkoon omista ottelupareistaan. Panos maltilliset 30€. Ken rohkenee? Luulisin että joku JYP- kannattaja..
Mä voisin ottaa tän kiinni. Sinä sanot, että SaiPa ja Lukko menee jatkoon, minä sanon, että vain toinen/ei kumpikaan.Haa! Minä lyön sellaisen tuplan vetoa että SaiPa ja Lukko menevät jatkoon omista ottelupareistaan. Panos maltilliset 30€. Ken rohkenee? Luulisin että joku JYP- kannattaja..
Eivätkä mene. Mitäs jos vain toinen menee jatkoon?
Mä voisin ottaa tän kiinni. Sinä sanot, että SaiPa ja Lukko menee jatkoon, minä sanon, että vain toinen/ei kumpikaan.
Deal?
Kiinni!Seuraavanlainen veto olisi tarjolla:
Minä väitän:
Kärpät jatkaa puolivälieristä voitoin 4-0 tai 4-1.
Eli mikäli TPS onnistuu nappaamaan kaksi voittoa tai enemmän, sinä voitat.
Panos 30€. Anyone?
Siis minä veikkaan että molemmat menee. Jos ei mene, minä häviän. Kuten kirjoitin!
Kiinni!
Asia pihvi, parempi (tuuri) voittakoon :PKuittaatko vielä @FutureHockey tämän :)
Loistavaa! Toivotaan, että veto ratkeaa vasta finaaleissa!Deal!
Onko joku muu pienemmällä budjetilla liikkeellä, joka haluaisi 10e panoksella pientä lisämaustetta playoffeihin? Eli kumpikin valitsee jokaisesta kahdeksasta joukkueesta yhden pelaajan vaikka 1-2-2-2-1 periaatteella. Näin pysyy kummallakin saman verran pelaajia mukana pelien edetessä.
Täältä otetaan kiini tähän.Kuka Saipan mies tai nainen olisi kiinnostunut seuraavasta vedosta (otan vain yhden kanssa) : Turo Asplund - Tommi Jokinen tehopiste per peli keskiarvo 2016 Playoffeissa. Toteutuakseen veto vaatii sen että molemmat pelaavat vähintään neljä täyttä ottelua, koska muuten otanta on liian pieni. Jommankumman tai molempien Playoff taipaleen jäädessä siis alle neljän pelin veto raukeaa. Panosta maltilliset 25€ maksu tilisiirrolla, ketä kiinnostais?
Onko joku muu pienemmällä budjetilla liikkeellä, joka haluaisi 10e panoksella pientä lisämaustetta playoffeihin? Eli kumpikin valitsee jokaisesta kahdeksasta joukkueesta yhden pelaajan vaikka 1-2-2-2-1 periaatteella. Näin pysyy kummallakin saman verran pelaajia mukana pelien edetessä.
Selvä, palataan yksityisviestein asiaan Lukon ja Saipan kausien päätyttyä. Tarkennuksena vielä että mahdollinen pronssipeli lasketaan toki myös lukuun.Täältä otetaan kiini tähän.
Minun ja @FutureHockey :n viisikkoveto
Ennen illan kierroksia tilanne seuraava:Päivitellääs nyt tätä tilannetta @FutureHockey
Ja kierroksen jälkeen @jamoooh :Ennen illan kierroksia tilanne seuraava:
Kristian Kuusela 3. 1+1 - David McIntyre 3. 0+1 - Teemu Ramstedt 3. 2+0
Janne Niskala 3. 0+0 - Markus Nutivaara 3. 1+2
Yhteensä: 4+4=8
Chad Rau 3. 1+0 - Sebastian Aho 3. 2+2 - Tomas Zaborsky 3. 0+3
Henrik Tallinder 3. 0+0 - Mikko Kalteva 3. 1+2
Yhteensä: 4+7=11
Toivotaan nyt tänään sitten sitä McIntyren, Kuuselan ja etenkin Niskalan syttymistä sekä tietysti sitä, että TPS pystyisi pimentämään Ahon ja Pelicans Zaborskyn.
Mä voisin ottaa tän kiinni. Sinä sanot, että SaiPa ja Lukko menee jatkoon, minä sanon, että vain toinen/ei kumpikaan.
Deal?