Käyttäjien keskinäinen veikkaus- ja vedonlyöntiketju kaudelle 2015–2016

  • 158 717
  • 819

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Haa! Minä lyön sellaisen tuplan vetoa että SaiPa ja Lukko menevät jatkoon omista ottelupareistaan. Panos maltilliset 30€. Ken rohkenee? Luulisin että joku JYP- kannattaja..
 

Roo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Philadelphia Flyers
Haa! Minä lyön sellaisen tuplan vetoa että SaiPa ja Lukko menevät jatkoon omista ottelupareistaan. Panos maltilliset 30€. Ken rohkenee? Luulisin että joku JYP- kannattaja..

Eivätkä mene. Mitäs jos vain toinen menee jatkoon?
 
Haa! Minä lyön sellaisen tuplan vetoa että SaiPa ja Lukko menevät jatkoon omista ottelupareistaan. Panos maltilliset 30€. Ken rohkenee? Luulisin että joku JYP- kannattaja..
Mä voisin ottaa tän kiinni. Sinä sanot, että SaiPa ja Lukko menee jatkoon, minä sanon, että vain toinen/ei kumpikaan.

Deal?
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Eivätkä mene. Mitäs jos vain toinen menee jatkoon?

Siis minä veikkaan että molemmat menee. Jos ei mene, minä häviän. Kuten kirjoitin!
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Mä voisin ottaa tän kiinni. Sinä sanot, että SaiPa ja Lukko menee jatkoon, minä sanon, että vain toinen/ei kumpikaan.

Deal?

Deal! Käsitit ihan oikein monimutkaiset ehtoni.. ;)
 

juaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Seuraavanlainen veto olisi tarjolla:

Minä väitän:
Kärpät jatkaa puolivälieristä voitoin 4-0 tai 4-1.

Eli mikäli TPS onnistuu nappaamaan kaksi voittoa tai enemmän, sinä voitat.

Panos 30€. Anyone?
 

-One-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Seuraavanlainen veto olisi tarjolla:

Minä väitän:
Kärpät jatkaa puolivälieristä voitoin 4-0 tai 4-1.

Eli mikäli TPS onnistuu nappaamaan kaksi voittoa tai enemmän, sinä voitat.

Panos 30€. Anyone?
Kiinni!
 

jamoooh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Minun ja @FutureHockey :n viisikkoveto

FutureHockeyn viisikko:

Kristian Kuusela (Tappara) - David McIntyre (SaiPa) - Teemu Ramstedt (HIFK)
Janne Niskala (Lukko)- Markus Nutivaara (Kärpät)

Ja meikäläisen viisikko

Chad Rau (SaiPa) - Sebastian Aho (Kärpät) - Tomas Zaborsky (HIFK)
Henrik Tallinder (TPS)- Mikko Kalteva (JYP)

Päivitellääns aina pelien jälkeen tätä!

Kuittaatko vielä @FutureHockey tämän :)
 

Darumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onko joku muu pienemmällä budjetilla liikkeellä, joka haluaisi 10e panoksella pientä lisämaustetta playoffeihin? Eli kumpikin valitsee jokaisesta kahdeksasta joukkueesta yhden pelaajan vaikka 1-2-2-2-1 periaatteella. Näin pysyy kummallakin saman verran pelaajia mukana pelien edetessä.
 

Darumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onko joku muu pienemmällä budjetilla liikkeellä, joka haluaisi 10e panoksella pientä lisämaustetta playoffeihin? Eli kumpikin valitsee jokaisesta kahdeksasta joukkueesta yhden pelaajan vaikka 1-2-2-2-1 periaatteella. Näin pysyy kummallakin saman verran pelaajia mukana pelien edetessä.

Ja tärkein meinasi unohtua. Eli pisteet siis luonnollisestikin ynnätään yhteen ja tasatilanteessa maalit ratkaisee :)
 

PäätyynAsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kuka Saipan mies tai nainen olisi kiinnostunut seuraavasta vedosta (otan vain yhden kanssa) : Turo Asplund - Tommi Jokinen tehopiste per peli keskiarvo 2016 Playoffeissa. Toteutuakseen veto vaatii sen että molemmat pelaavat vähintään neljä täyttä ottelua, koska muuten otanta on liian pieni. Jommankumman tai molempien Playoff taipaleen jäädessä siis alle neljän pelin veto raukeaa. Panosta maltilliset 25€ maksu tilisiirrolla, ketä kiinnostais?
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Kuka Saipan mies tai nainen olisi kiinnostunut seuraavasta vedosta (otan vain yhden kanssa) : Turo Asplund - Tommi Jokinen tehopiste per peli keskiarvo 2016 Playoffeissa. Toteutuakseen veto vaatii sen että molemmat pelaavat vähintään neljä täyttä ottelua, koska muuten otanta on liian pieni. Jommankumman tai molempien Playoff taipaleen jäädessä siis alle neljän pelin veto raukeaa. Panosta maltilliset 25€ maksu tilisiirrolla, ketä kiinnostais?
Täältä otetaan kiini tähän.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko joku muu pienemmällä budjetilla liikkeellä, joka haluaisi 10e panoksella pientä lisämaustetta playoffeihin? Eli kumpikin valitsee jokaisesta kahdeksasta joukkueesta yhden pelaajan vaikka 1-2-2-2-1 periaatteella. Näin pysyy kummallakin saman verran pelaajia mukana pelien edetessä.

Minä voin tähän tarttua. Haluatko valita ensin yhden vai seuraavana 2? Mulle on ihan sama.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mun ja @Śmierć in viisikot:

Śmierć:

David McIntyre (SaiPa) - Kristian Kuusela (Tappara) - Mika Pyörälä (Kärpät)
Juha Leimu (Pelicans) - Tommi Taimi (HIFK)

Linjatuomari:

Sebastian Aho (Kärpät) - Tomas Zaborsky (HIFK) - Jukka Peltola (Tappara)
Jesse Virtanen (Lukko) - Mikko Kalteva (JYP)

Panoksena 20€. Ja ei kun jännittämään.
 

RL1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raumam Boja
Vahalahti-Gagnon -kaksikko tekee enemmän pisteitä kuin Rau-McIntyre -kaksikko playoffien aikana. 20 euroa. Ei sääntöjä jatkoonmenosta tai loukkaantumisista, joukkueiden pudottua katsotaan pistemäärät. Ja luonnollisesti vaikka toinen pelaaja loukkaantuu, toinen saa edelleen kerätä pisteitä kaksikolle. Eli vaikka Lukko putoaisi 4-0 ja Saipa jatkaisi, veto on voimassa, ja sama toisinpäin.
 

jamoooh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Minun ja @FutureHockey :n viisikkoveto

Päivitellääs nyt tätä tilannetta @FutureHockey

FutureHockey:

Kristian Kuusela 0+1 - David McIntyre 0+0 - Teemu Ramstedt 2+0
Janne NIskala 0+0 - Markus Nutivaara 0+2

yht: 2+3= 5pts

jamoooh:

Chad Rau 0+0 - Sebastian Aho 2+1 - Tomas Zaborsky 0+2
Henrik Tallinder 0+0 - Mikko Kalteva (JYP) 1+2

yht: 3+5= 8pts

Alussahan tämä skaba on joten ei tehdä vielä mitään johtopäätöksiä
 
Viimeksi muokattu:

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Päivitellääs nyt tätä tilannetta @FutureHockey
Ennen illan kierroksia tilanne seuraava:

Kristian Kuusela 3. 1+1 - David McIntyre 3. 0+1 - Teemu Ramstedt 3. 2+0
Janne Niskala 3. 0+0 - Markus Nutivaara 3. 1+2

Yhteensä: 4+4=8

Chad Rau 3. 1+0 - Sebastian Aho 3. 2+2 - Tomas Zaborsky 3. 0+3
Henrik Tallinder 3. 0+0 - Mikko Kalteva 3. 1+2

Yhteensä: 4+7=11

Toivotaan nyt tänään sitten sitä McIntyren, Kuuselan ja etenkin Niskalan syttymistä sekä tietysti sitä, että TPS pystyisi pimentämään Ahon ja Pelicans Zaborskyn.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Ennen illan kierroksia tilanne seuraava:

Kristian Kuusela 3. 1+1 - David McIntyre 3. 0+1 - Teemu Ramstedt 3. 2+0
Janne Niskala 3. 0+0 - Markus Nutivaara 3. 1+2

Yhteensä: 4+4=8

Chad Rau 3. 1+0 - Sebastian Aho 3. 2+2 - Tomas Zaborsky 3. 0+3
Henrik Tallinder 3. 0+0 - Mikko Kalteva 3. 1+2

Yhteensä: 4+7=11

Toivotaan nyt tänään sitten sitä McIntyren, Kuuselan ja etenkin Niskalan syttymistä sekä tietysti sitä, että TPS pystyisi pimentämään Ahon ja Pelicans Zaborskyn.
Ja kierroksen jälkeen @jamoooh :

Kristian Kuusela 4. 1+1 - David McIntyre 4. 0+1 - Teemu Ramstedt 4. 2+1
Janne Niskala 4. 0+1 - Markus Nutivaara 4. 1+3

Yhteensä: 4+7=11

Chad Rau 4. 1+0 - Sebastian Aho 4. 2+3 - Tomas Zaborsky 4. 0+3
Henrik Tallinder 4. 0+0 - Mikko Kalteva 4. 1+3

Yhteensä: 4+9=13
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Mä voisin ottaa tän kiinni. Sinä sanot, että SaiPa ja Lukko menee jatkoon, minä sanon, että vain toinen/ei kumpikaan.

Deal?

Alahan kaivamaan tilinumerosi hollille. Näyttää siltä että Lukko ja SaiPa köyhdyttävät minua kolmella kympillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös