Pat_LaFontaine
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Näin teemme!Palaamme siis asiaan viimeistään maaliskuussa.
Näin teemme!Palaamme siis asiaan viimeistään maaliskuussa.
Täältä pesee:
5 osallistujaa, panos 40e/osallistuja. 2 paikkaa täytetty, 3 vapaana.
Jokainen veikkaa runkosarjan lopputilanteen ja nimeää pistepörssin top10-pelaajat.
Tämän voin ottaa maksimillasi kiinni, eli 100€Löytyyköhän omilta tai muilta luottoa KalPaan?
Väitän, että Kalpa ei ole 8 joukossa runkosarjan päättyessä. Panos 20-100€.
Ohhoh, ihmeen kovaa luottoa löytyy vaikka kaksi kärkiketjun ukkoa uupuu. Tällä hetkellä kakkonen mallia Tammela-Ruohomaa-Nikko. Eipä siinä, vahvistuksien tullessa itsekkin luotan KalPan olevan sijoilla 5-10.Tämän voin ottaa maksimillasi kiinni, eli 100€
Eli itse väitän KalPan olevan kahdeksan sakissa, ja teikäläinen sanoo ettei. Deal?
Tää Ipalla kii.Ottaako joku Sportin kannattaja vedon vastaan. 50€. Sanon, että Ässät on runkosarjassa Sportia korkeammalla. Sama tarjous on voimassa myös heads up:na KooKoo, Ilves, Blues, TPS, Pelicans, Saipa ja HPK:n kannattajaa vastaan. Yksi veto per seura. Maksu kauden jälkeen tilisiirtona heti kun ratkeaa.
Otetaan Blegillä kiinni. Vetoja en ole vielä palstaurallani lyönyt, joten minulla ei ole esittää +-merkkistä dataa. Voit valita mukaan jonkun ennalta tutun vedonlyöjän, jos tämä arveluttaa.Ottaako joku Sportin kannattaja vedon vastaan. 50€. Sanon, että Ässät on runkosarjassa Sportia korkeammalla. Sama tarjous on voimassa myös heads up:na KooKoo, Ilves, Blues, TPS, Pelicans, Saipa ja HPK:n kannattajaa vastaan. Yksi veto per seura. Maksu kauden jälkeen tilisiirtona heti kun ratkeaa.
Ottaako joku Sportin kannattaja vedon vastaan. 50€. Sanon, että Ässät on runkosarjassa Sportia korkeammalla. Sama tarjous on voimassa myös heads up:na KooKoo, Ilves, Blues, TPS, Pelicans, Saipa ja HPK:n kannattajaa vastaan. Yksi veto per seura. Maksu kauden jälkeen tilisiirtona heti kun ratkeaa.
Pelicansilla kiinni.Ottaako joku Sportin kannattaja vedon vastaan. 50€. Sanon, että Ässät on runkosarjassa Sportia korkeammalla. Sama tarjous on voimassa myös heads up:na KooKoo, Ilves, Blues, TPS, Pelicans, Saipa ja HPK:n kannattajaa vastaan. Yksi veto per seura. Maksu kauden jälkeen tilisiirtona heti kun ratkeaa.
Lopullinen osallistujalista:5 osallistujaa, panos 40e/osallistuja.
Jokainen veikkaa runkosarjan lopputilanteen ja nimeää pistepörssin top10-pelaajat.
Pisteytys:
Jokainen väärin veikattu runkosarjasijoitus tuottaa virhepisteitä saman verran, kuin todellinen sijoitus poikkeaa veikkauksesta. Siis oikea sijoitus = 0p, yhden sijan korkeampi tai matalampi sijoitus = 1p jne. Esimerkiksi jos olen veikannut Kärppiä sijalle 1, ja sijoittuvat runkosarjassa sijalle 6, tulee minulle 5 virhepistettä. Jokaisesta joukkueesta kertyvät virhepisteet lasketaan yhteen.
Jokainen nimetty pelaaja, joka ei yltänyt runkosarjan pistepörssin 10 kärkeen, tuottaa lisäksi 3 virhepistettä.
Sijoitus- ja pistepörssiveikkauksesta saadut virhepisteet lasketaan yhteen, ja vähiten pisteitä saanut voittaa. Tasatilanteessa ratkaisee ensin täsmälleen oikeiden runkosarjasijoitusten määrä, näiden ollessa tasan katsotaan pistepörssiin oikein veikattujen pelaajien määrä (ei siis sijoituksia).
Voitonjako:
1. 120e
2. 60e
3. 20e (puolet panoksesta)
Tämän voin ottaa maksimillasi kiinni, eli 100€
Eli itse väitän KalPan olevan kahdeksan sakissa, ja teikäläinen sanoo ettei. Deal?
Ottaako joku Sportin kannattaja vedon vastaan. 50€. Sanon, että Ässät on runkosarjassa Sportia korkeammalla. Sama tarjous on voimassa myös heads up:na KooKoo, Ilves, Blues, TPS, Pelicans, Saipa ja HPK:n kannattajaa vastaan.
Loistavaa, helpot rahat taskuun ja jos ei niin voi olla tyytyväinen ettei KalPan kausi mennyt aivan nappiin.Deal!
Niimpä, ja itse en vielä KalPaa edes voi joukkueena sietää liigan ehdottomasti oksettavin joukkue, joten sympatiapisteitä tms en anna. Helpot rahat kuitenkin aina kiinnostaa...Ohhoh, ihmeen kovaa luottoa löytyy vaikka kaksi kärkiketjun ukkoa uupuu. Tällä hetkellä kakkonen mallia Tammela-Ruohomaa-Nikko. Eipä siinä, vahvistuksien tullessa itsekkin luotan KalPan olevan sijoilla 5-10.
Minä haluan tehdä hyvää! Ei varmasti tapella! Diili?
Tähän voin tarttua. Kyllä se KooKoo vaan jumboksi sijoittuu.2. Kookoo ei jää runkosarjassa jumboksi. Panos 20€.
Tähän voin tarttua. Kyllä se KooKoo vaan jumboksi sijoittuu.
Noh, helppoa rahaa jollekkin! 20juuroo. Minä sanon että KooKoo ei ole jumbo ja sinä sanot jotta on. Luotto ei ole kova, pitää kuitenkin oman kylän poikiin luottaa!