Vedon alkuperäisen ehdottajan torppauksen jälkeen voin ottaa tämän vedon vastaan. Eli HIFK:n maalisuhde on parempi kuin JYP:n? Lyödäänkö kiinni? Saat valita panoksen väliltä 20-50€.
Olen valmis ottamaan tästä helpot 20egua. Kiinni veti!
Vedon alkuperäisen ehdottajan torppauksen jälkeen voin ottaa tämän vedon vastaan. Eli HIFK:n maalisuhde on parempi kuin JYP:n? Lyödäänkö kiinni? Saat valita panoksen väliltä 20-50€.
Kyllä, kuten viimeisessä lainauksessa näkyy. Sporttihan taisi myllyttää viime kaudella Bluesia oikein olan takaa. Eli keskinäisissä voisi olla hiljaista. Vaikea urakka mielestäni Sportille ja Kookoolle kivuta runkosarjan loppuun mennessä Bluesin ohi. Vielähän kaikki on siis samalla kalkkiviivalla joten odotamme miten tilanne kehittyy kauden aikana
:D tämähän on täysin mahdollista. Itse taasen luotin jo viime kauden näkemäni perusteella, että kun Blues ei sössi alkukautta niin kyllä 8 sakkiin itsensä pelaa. Sinne uskon heidän vieläkin yltävän ja Sportin sekä KooKoon jäävän 12-15 sijoille.Juuri näin. Luotan siihen, että Blues onnistuu sekoilemaan itsensä sarjan jumboksi.
Pääsin samaan tulokseen, eli pisteellä voitat, hyvin laskettu siis. Tästä huolimatta otan vedon kiinni niin saan hyvän syyn seurata tulokasjoukkueiden esityksiä.Ehdotus vedoksi: Runkosarjapisteet: KooKoo + Sport vs. Blues +21 p. Tarkkaan laskettu homma, voitan pisteellä. Panoksena kaksi järkihintaista lippua liigamatsiin. Eka saa kiinni.
Olen valmis ottamaan tästä helpot 20egua. Kiinni veti!
Kiinni veti. En ole mitenkään varma voitostani, sillä jo toisen vastustajan nousu sääleihin tod.näk. romuttaisi mahdollisuuteni. Uskon Sportin hieman parantavan, mutta KooKoo saattaa olla huonoin liigajengi pitkiin aikoihin. Silloin öppaut 100 pistettä Bluesille saattaa hyvinkin riittää.Pääsin samaan tulokseen, eli pisteellä voitat, hyvin laskettu siis. Tästä huolimatta otan vedon kiinni niin saan hyvän syyn seurata tulokasjoukkueiden esityksiä.
Otan kiinni, eli mulla Saarela, sulla Aho.En tiedä, kuuluisiko tänne vai NHL:n puolelle, mutta laitetaan tänne koska kumpikin kyseinen kaveri tullee pelaamaan Liigaa.
Eli tuolla NHL:n Entry Draft 2015- ketjussa on kommentteja että Aleksi Saarela tullaan varamaan ennen Sebastian Ahoa. Väitän että Sebastian Aho varataan ennen Aleksi Saarelaa tulevassa NHL:n draftissa, ja tästä lyön 20€:n vedon ensimmäisen kanssa.
Jos Sport-faneilla keulii, voin ottaa tämän kiinni myös Lassi Kokkalalla, kun ei kenelläkään tunnu haluukkutta Mankiseen olevan. Voi myös ehdottaa jotain muuta pelaajaa.Antti Erkinjuntti tekee runkosarjassa enemmän pisteitä kuin Jesse Mankinen. Otteluminimi 40 matsia. Panos 20e.
Jos Sport-faneilla keulii, voin ottaa tämän kiinni myös Lassi Kokkalalla, kun ei kenelläkään tunnu haluukkutta Mankiseen olevan. Voi myös ehdottaa jotain muuta pelaajaa.
Laitetaas tyrkylle, lyön vetoa että IFK sijoittuu Tapparaa paremmin tulevalla kaudella runkosarjassa. Panoksena vain raha, vaikka 50e, voi ehottaa muunkin suuruista panosta.
@Virveliä kainaloon tartutko sinä?
Otan kiinni, eli mulla Saarela, sulla Aho.
Mä tykkäisin tän tyyppisestä vedosta siten, että lasketaan runkosarjasijotusten osalta "virhepisteitä" eli kuinka paljon veikkaus oli pielessä. Siis oikea sijoitus = 0p, yhden sijan korkeampi tai matalampi sijoitus = 1p jne. Ideana mulla tässä olis tuurin vähentäminen, tai ainakin sen vitutuksen kun jokainen veikattu sijoitus heittää yhdellä.. Tohon vois sitten mahdollisesti yhdistää pistepörssiveikkauksen vaikka siten että jokainen veikattu pelaaja joka ei ollut top10 tuottaisi esim 3 virhepistettä. Jollei Oskupoika halua muokata ehtoja tähän suuntaan, niin heitän kilpailevan tarjouksen ilmoille.Tälläinen tarjous.
Eli hakisin 5 osallistujaa ja panos 40e/osallistuja
Jokainen kirjoittaa runkosarjan lopputilanteen sekä pistepörssin top 10.
Jokaisesta oikeasta saa yhden pisteen.
Jos tulee tasapisteitä niin korkeamman oikein arvattu sijoitus ratkaisee ( esim tiesi sijat 1,2 ja 3 jos kaveri tiesi 3,4 ja 5)
Voittaja saa 120€
Kakkonen. 60€
Kolmonen. 20€ eli puolet panoksesta
Top 10 ei tarvi olla oikeassa järjestyksessä vaan jos arvaa esim, 4 pelaajaa top kympistä niin 4pistettä oli ne sijoilla mitä vaan.
Kuulostaa hyvälle. Mä lähden noilla mukaan. Kirjoita vielä säännöt puhtaaksi?Mä tykkäisin tän tyyppisestä vedos... .
Täältä pesee:Kuulostaa hyvälle. Mä lähden noilla mukaan. Kirjoita vielä säännöt puhtaaksi?
Täältä pesee:
5 osallistujaa, panos 40e/osallistuja. 2 paikkaa täytetty, 3 vapaana.
Jokainen veikkaa runkosarjan lopputilanteen ja nimeää pistepörssin top10-pelaajat.
2 jäljellä!Mukana kun peräpukama. Vielä siis kaksi paikkaa jäljellä?
2 jäljellä!
Mihin sää lähdet?mää lähde!
Sen verran vahva usko Aaltosen breikkaukseen, että en uskalla tähän lähteä.Otatko kiinni Miro Aaltosella? Mankiseen lähtisin, jos en tietäisi KalPan tekevän älyttömän vähän maaleja.