FutureHockey
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS - Connorit Bedard & McDavid
Eipä huudella. Moision mitalla koko kisan voittoon!Green - Kankaanperä
Ja voit laittaa sen sun tilinros privana jo nyt? :D
Eipä huudella. Moision mitalla koko kisan voittoon!Green - Kankaanperä
Green - Kankaanperä
Otan kiinni, eli minulla väitä että Sport on 14 tai 15 ja sinulla kaikki muut sijat? 10€ panos käy.Kaikille: Sport ei ole kahden huonoimman joukkueen joukossa. Eli Sport sijoittuu vähintään runkosarjan sijalle 13. Panos 10€.
Täältähän voisi ottaa melkein kiinni vedon siitä, että KooKoo ei ole kaudella 2015-2016 Liigan jumbo. Panoksena toimikoon rahasumma tai pullo jotain hyvää litkua.
Haasteita tulemaan.
Otetaan tästä kiinni ilmaiset jallut.Mä voisin ottaa kiinni tähän. Väitän siis, että KooKoo on jumbo. Panokseksi ehdotan puolen litran yhden tähden jaloviinapulloa. Ok?
Otetaan tästä kiinni ilmaiset jallut.
Pitääkin laittaa tämä ketju jotenkin muistiin/seurantaan, että asia pysyy mielessä.
Eli siis saako vedon vastapari nyt olla muualta kuin Jyväskylästä vai tähhäh..?Olen valmis lyömään vetoa että joku kolmikosta Joonas Nättinen, Topi Nättinen tai Julius nättinen tekee enemmän pisteitä kun Eric Perrin runkosarjassa. Panos 20 euroa tai pullo ym.. jos Jyväskylästä on vedonlyöjä. Veto on voimassa vaikka pelaajat vaihtaisi seuraa kesken kauden.
Voisin ottaa kiinni. En tosin ole Turusta tai Jyväskylästä, mutta mitä se haittaa.Olen valmis lyömään vetoa että joku kolmikosta Joonas Nättinen, Topi Nättinen tai Julius nättinen tekee enemmän pisteitä kun Eric Perrin runkosarjassa. Panos 20 euroa tai pullo ym.. jos Jyväskylästä on vedonlyöjä. Veto on voimassa vaikka pelaajat vaihtaisi seuraa kesken kauden.
Otan kiinni, eli minulla väitä että Sport on 14 tai 15 ja sinulla kaikki muut sijat? 10€ panos käy.
Tähän voisin lähteä vaikka sellaisella 20€ panostuksella mukaan. Uskotaan nyt, että turkulaiset klaaraavat kautta edes sen verran, että yhdet espoolaiset voitetaan.. ;) Deal?Kumpi voittaa enemmän keskinäisiä otteluita, sama panos tms. kuin yllä.
Käyp oikein hyvin.Tähän voisin lähteä vaikka sellaisella 20€ panostuksella mukaan. Uskotaan nyt, että turkulaiset klaaraavat kautta edes sen verran, että yhdet espoolaiset voitetaan.. ;) Deal?
Viime vuonna kukaan ei tarttunut, notta tarjotaan nykyisen kotikaupungin Turun urhoille vetomahdollisuuksia.
Runkosarjasijoitus Blues ja TPS, kumpi korkeammalla. Panos vaikka pari pulloa jallua tms. ehdottamasi summa/veto.
Hirso tekee enemmän pisteitä kuin valitsemasi TPS-pelaaja. Sama panos tms. kuin yllä.
Toimitus vaikka oluen äärellä ensi keväänä kun jokilaivat aukeaa, tahi tilille, miten vaan.
No just joo. My bad.Ketään Green nimistä ei pelaa Tapparassa.
No just joo. My bad.
Vaihdan dynaamisen duoni Sportin Mike Brennaniin ja Otto Karviseen?
Eli siis saako vedon vastapari nyt olla muualta kuin Jyväskylästä vai tähhäh..?
Olen valmis lyömään vetoa että joku kolmikosta Joonas Nättinen, Topi Nättinen tai Julius nättinen tekee enemmän pisteitä kun Eric Perrin runkosarjassa. Panos 20 euroa tai pullo ym.. jos Jyväskylästä on vedonlyöjä. Veto on voimassa vaikka pelaajat vaihtaisi seuraa kesken kauden.
Voisin ottaa kiinni. En tosin ole Turusta tai Jyväskylästä, mutta mitä se haittaa.
Voisin kerrankin lyödä vetoa ja napata tämän.
Edit: vaikken Porissa enää asukaan niin tuleehan tuolla sen verran sukuloitua, että voin kivuttomasti käydä aikanaan hakemassa voittopotun pois. ;)
No perhana. Sportin sivuilta vielä katsoin, mutta jäipä sitten huomaamatta, ettei miehellä tosiaankaan ole voimassaolevaa sopimusta Sportin kanssa.Sen enempää en halua ilonpilaajaksi ryhtyä, mutta eipä ole Brennan Sportin pelaaja, ainakaan tällä hetkellä.
20 euroa on hyvä. Kiinni on.Joo napataan kiini. Oli tosiaan tarkoitus sanoa että 20 euroa tai pullosta jos on samasta kaupungista ja voi toimittaa sen. 20 eurolla kiini?
Mä lähden mukaan kaksikolla Semir Ben-Amor (Ässät) - Jyri Marttinen (Ässät).Operation Tag Team
Omat valintani osuvat, yllätys yllätys, omaan rakkaaseen Palloseuraani ja sieltä valitsen rähinäparivaljakokseni kaksikon Ilkka Pikkarainen (TPS) - Patrik Moisio (TPS). Rähinäremmi pystyyn ja muutkin osallistumaan! :)
Ei sisälly vaan kuten säännöissä luki, veto päättyy runkosarjan päätyttyä.@FutureHockey Tag Team
Mukana kaksikolla Nolan Yonkman - Miika Lahti
Sisältyyhän tähän pudotuspelit?