Käyttäjien keskinäinen veikkaus- ja vedonlyöntiketju kaudelle 2015–2016

  • 158 523
  • 819

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
B. Valitse kolme mitä tahansa joukkuetta poislukien Kärpät, väitän että mikään niistä ei voita mestaruutta. Jos siis uskot, että mestari löytyy esimerkiksi kolmikosta HIFK-Tappara-Lukko, olen valmis lyömään vetoa tätä vastaan.

Tarjolla yksi veto jompaa kumpaa tyyppiä määrittelemälläsi panoksella 20-50€ haarukasta. Tampereella pyöriville panosvaihtoehtona myös kyseisen hintaluokan pullo Alkosta.
Otetaan tämä 30 eurolla kiinni, joukkueet luettelitkin jo valmiiksi. Eli otan noi tosta sun esimerkistä.
 

Up089

Jäsen
Suosikkijoukkue
FLA, JYP, KeuPa HT
Tuolla NHL:n puolella meikäläisellä oli veto erään käyttäjän kanssa siitä kumman viisikko tekee pudotuspelikierroksen aikana enemmän pisteitä. Ajattelin, että omaa Liiga-seuraamistani voisi lisätä se, että tuon vedon myös tänne pienin lisämaustein, jotta vedosta tulisi vielä mielenkiintoisempi. Tässä noin niin kuin lyhykäisyydessään veto sekä tarkennukset sen jälkeen:

Kumman käyttäjän viisikko tekee enemmän pisteitä Liigakauden 2015-2016 runkosarjassa?

Lisämausteet sekä säännöt:

  • valitset omaan viisikkoosi viisi pelaajaa (kolme hyökkääjää sekä kaksi puolustajaa), joista jokaisen pitää pelata eri joukkueessa (molemmilla käyttäjille voi siis olla omassa viisikossaan esimerkiksi yksi Kärppien pelaaja)
  • samaa pelaajaa ei saa valita, jonka toinen käyttäjä tai itse olet valinnut
  • yhteispisteet ratkaisevat voittajan, tasatilanteessa ensimmäinen tie-breaker on maalit sekä toisena kummalla viisikolla on vähemmän pelattuja otteluita yhteensä
  • mikäli pisteet, maalit sekä pelatut ottelut ovat tasan, raha ei siirry
  • pelimäärillä ei vaikutusta, eli loukkaantumiset ja muut ei vaikuta ollenkaan
Panoksena 50-100 euroa, ihan oman mielen mukaan. Tehdään myös niin, että odotetaan kauden avaukseen asti, jolloin valitaan pelaajat.

EDIT: ja tosissaan, vuorotellen valitaan pelaajat. Vetoon lähtenyr saa minun puolestani sitten aikanaan aloittaa. Yksityisviestein helpoin tapa valita pelaajat ja sitten viisikot ilmoitetaan vaikkapa tänne.


Loistava veto, otan osaa sun kanssa tähän. Otetaanko ensin hyökkääjät vai saako valita vapaassa järjestyksessä? Laita mulle yv:tä vielä jos jotain tarkennuksia on.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Mites vaasalaiset kiekkofanit?

Tarjoan seuraavaa vetoa: Väitän Ässien Ari Ahosella olevan parempi torjuntaprosentti kuin Sportin Mika Järvisellä kauden päätteeksi. Pelimäärä minimissään 10 ottelua, panos 20€ tai saman hintainen pullo Alkosta.
 

muuttohaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Wasa Royals
10 + 10 = enemmän jännitettävää. Siis vedon ehdot:
  • Sulle 20 jos Blues voittaa kauden 2015-16 runkosarjassa sekä Sportin että KooKoon
  • Mulle 10 jos Blues häviää kauden 2015-16 runkosarjassa joko Sportille tai KooKoolle
  • Mulle 20 jos Blues häviää kauden 2015-16 runkosarjassa sekä Sportille että KooKoolle

Tämä siispä jo nyt "ajoissa" kiinni! :D Eli veikkaus koskee kautta 2015-2016 runkosarja sijoituksia.

Siirretäänpä 14-15 ketjusta tänne. Siis jo syksyllä lyöty kiinni.
 

-One-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Otetaan tämä 30 eurolla kiinni, joukkueet luettelitkin jo valmiiksi. Eli otan noi tosta sun esimerkistä.
Kuitataan vahvistetuksi, eli Sandersson veikkaa ensi kauden mestarin löytyvän kolmikosta HIFK, Tappara, Lukko. Minä väitän, että jokin muu joukkue vie kannun. Panos 30€ Tilisiirrolla kauden päätteeksi.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Löytyykkö tarttujia? Minä sanon, että TPS ei ole runkosarjan kuuden parhaan joukossa, ja sinä sanot, että on. Panos 20 - 50€.

Edelleen veto tarjolla, vaikka tänään Turussa paikallinen Palloseura vahvistikin takalinjojaan tuntuvasti.
 

Massimo 1897

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Kokeillaan vielä uudestaa, hieman uusituilla säännöillä.
Hifkn maaliero on parempi runkosarjan päätyttyä kun valitsemallasi liiga joukkueella?

panos 20€
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Loistava veto, otan osaa sun kanssa tähän. Otetaanko ensin hyökkääjät vai saako valita vapaassa järjestyksessä? Laita mulle yv:tä vielä jos jotain tarkennuksia on.

Ihan missä järjestyksessä vaan saa valita.

Uskon, että teikäläinenkin haluaa odotella kesän siirtorumbaa niin odotellaanko sinne elokuulle asti esimerkiksi? Halusin tuoda vedon ilmoille jo nyt innostuksissani. :)

Ei mitään muuta tarkennusta ole, kysymyksiä saa esittää, jos niitä tulee, mutta ymmärtääkseni suht selkeästi muotoiltu.
 

Up089

Jäsen
Suosikkijoukkue
FLA, JYP, KeuPa HT
Ihan missä järjestyksessä vaan saa valita.

Uskon, että teikäläinenkin haluaa odotella kesän siirtorumbaa niin odotellaanko sinne elokuulle asti esimerkiksi? Halusin tuoda vedon ilmoille jo nyt innostuksissani. :)

Ei mitään muuta tarkennusta ole, kysymyksiä saa esittää, jos niitä tulee, mutta ymmärtääkseni suht selkeästi muotoiltu.

Tämä harvinaisen selvä, kädet syyhyten odottelen jo kauden alkua. Laitoinkin jo yv:tä mutta unohtui yksi tärkeä seikka, panos? Oisko vaikka 80e sopiva? Mulla toi satanen tuntuu melkein vähän liikaa lompakossa.. Mutta päätä vaan itse toi panos.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Tämä harvinaisen selvä, kädet syyhyten odottelen jo kauden alkua. Laitoinkin jo yv:tä mutta unohtui yksi tärkeä seikka, panos? Oisko vaikka 80e sopiva? Mulla toi satanen tuntuu melkein vähän liikaa lompakossa.. Mutta päätä vaan itse toi panos.

80 euroa käy hyvin, varmistetaan se sitten vielä syssymmällä. Huomioi toki se, että maksu tapahtunee vasta noin 9,5 kuukauden päästä!
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Sport-faneille täkyä tarjolle, kolmen eri vaihtoehdon kera.

  • Jarno Kärki tekee ensi kaudella enemmän maaleja kuin Lassi Kokkala.

  • Aleksi Saarela tekee ensi kaudella enemmän pisteitä kuin Tuomas Vänttinen, pelimääräksi molemmille voitaneen asettaa yli 35 peliä pelattuna runkosarjan päättyessä. Jos jompikumpi jää alle 35 pelin, veto mitätöityy.

  • Niko Ojamäki tekee ensi kaudella enemmän maaleja kuin Joel Kiviranta.

Otan yhden vedon noista kolmesta vastaan, panokseksi 20e.

EDIT. Tasapisteissä / maaleissa katsellaan kumpi on pelannut vähemmän pelejä. Jos nämäkin tasan, sitten syötöt.

@Pat_LaFontaine, kiinnostaako? Nyt olisi paikka realisoida uho.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Siirretäänpä 14-15 ketjusta tänne. Siis jo syksyllä lyöty kiinni.
Ovelasti kalastettu kymppi! On nimittäin todella harvinaista, että joidenkin joukkueiden keskinäiset menisivät kaikki toiselle. Jos vielä on kaksi jengiä kyseessä, niin ei kyllä toteudu. En usko Bluesin vievän mitään jengiä 4-0, tai jos veiisikin, niin sitten se olisi pikemminkin IFK kuin KooKoo. Tai Kärpät tai joku muu totaalinen yllätys.
 
H

Hidas_ja_kankea

Kokeillaan vielä uudestaa, hieman uusituilla säännöillä.
Hifkn maaliero on parempi runkosarjan päätyttyä kun valitsemallasi liiga joukkueella?

panos 20€

Tartun tähän ja väitän runkosarjan jälkeen Kärppien (onpas yllättävä valinta) tehtyjen ja päästettyjen maalien erotuksen olevan parempi.
Vedonlyöjien luotettavuusketjussa on merkinnät luotettavuudestani maksua saadessa ... myös hävityn vedon maksaminen on onnistunut.

Panos 20€ ja voisit laittaa loppukuittauksen.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Veto taisi kuitenkin olla runkosarjasijoituksesta.
Kyllä, kuten viimeisessä lainauksessa näkyy. Sporttihan taisi myllyttää viime kaudella Bluesia oikein olan takaa. Eli keskinäisissä voisi olla hiljaista. Vaikea urakka mielestäni Sportille ja Kookoolle kivuta runkosarjan loppuun mennessä Bluesin ohi. Vielähän kaikki on siis samalla kalkkiviivalla joten odotamme miten tilanne kehittyy kauden aikana
 

Hurricane

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers, Suomi.
Kokeillaan vielä uudestaa, hieman uusituilla säännöillä.
Hifkn maaliero on parempi runkosarjan päätyttyä kun valitsemallasi liiga joukkueella?

panos 20€

Olen valmis tähän ja joukkue olisi JYP.
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Väitän, että Pelicans sijoittuu runkosarjassa korkeammalle, kuin Sport. Tähän pitäisi ainakin voimasuhdeketjun perusteella olla halukkaita, sillä Sport on kuulemma hyvää keskikastia ja Pelicans pohjalla.

Panos 20€. Yksi veto. Kuka lähtee?

Onko niin, ettei tähän löydy yhtään innostunutta tällä hetkellä, vaikka voimasuhdeketjussa moni on Sportin kannalla? Sportilla parempi maalivahti ja puolustus. Lisäksi hyökkäykseen tulossa lisää väkeä.
 

Massimo 1897

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Tartun tähän ja väitän runkosarjan jälkeen Kärppien (onpas yllättävä valinta) tehtyjen ja päästettyjen maalien erotuksen olevan parempi.
Vedonlyöjien luotettavuusketjussa on merkinnät luotettavuudestani maksua saadessa ... myös hävityn vedon maksaminen on onnistunut.

Panos 20€ ja voisit laittaa loppukuittauksen.
Jes kuitti! Eka veto niin ei luotto luokitusta vielä ole mutta sanani saat.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Ässille, Bluesille, Sportille, KooKoolle, Ilvekselle, HPKlle ja Pelicansille tai kannattajilleen tarjoan seuraavaa vetoa. Kahden pelaajan yhteenlaskettujen maalien summa runkosarjan lopussa. Itse valitsen KalPasta kaksi. Voutilainen olisi helppo, mutta otan Mankisen ja Keräsen, ne kuuluisat potentiaaliset maalintekijät. Oikeudet vaihtaa pelaajat ennen ensimmäistä peliä suotakoot. Niin ja nopein kerkeeää vetoon mukaan. Taino, otetaan kaksi nopeinta. Toinen parini on Voutilainen ja X(ekan pelin alla lisättäkööt). Panos 10e / kohde. Saa tarjota.
Edit. Pelimäärän alaraja 35. (tai mikö toiselle osapuolelle mieluisampi)
 

Entrosantier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Ässille, Bluesille, Sportille, KooKoolle, Ilvekselle, HPKlle ja Pelicansille tai kannattajilleen tarjoan seuraavaa vetoa. Kahden pelaajan yhteenlaskettujen maalien summa runkosarjan lopussa. Itse valitsen KalPasta kaksi. Voutilainen olisi helppo, mutta otan Mankisen ja Keräsen, ne kuuluisat potentiaaliset maalintekijät. Oikeudet vaihtaa pelaajat ennen ensimmäistä peliä suotakoot. Niin ja nopein kerkeeää vetoon mukaan. Taino, otetaan kaksi nopeinta. Toinen parini on Voutilainen ja X(ekan pelin alla lisättäkööt). Panos 10e / kohde. Saa tarjota.
Edit. Pelimäärän alaraja 35. (tai mikö toiselle osapuolelle mieluisampi)
Hep, kiinni! Valitsen Bertrandin ja herran X tässä kohtaa, eli vielä hankinnassa oleva kärkilaiturin. Nimi selvinnee myöhemmin. Pidätän kuitenkin itselläni oikeuden vaihtaa toista pelaajaa ennen ensimmäistä runkosarjapeliä.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Hep, kiinni! Valitsen Bertrandin ja herran X tässä kohtaa, eli vielä hankinnassa oleva kärkilaiturin. Nimi selvinnee myöhemmin. Pidätän kuitenkin itselläni oikeuden vaihtaa toista pelaajaa ennen ensimmäistä runkosarjapeliä.
Eka kiinni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös