Ahh, tottakai olet siis mukana. Mietinkin, että unohtuikohan joku, mutta sinähän se olitkin! :)Ilmeisesti meikäläinenkin mukana vai onko jotain mennyt ohi? Parinahan mulla oli Liivik Sailio
Noh, siellä se Junttikin oli jo mennyt :DJustice No sama raha, mutta otetaan sitten vaikka Erkinjuntti. Oli tullut niin paljon viestiä, että en ollut kyseistä asiaa huomannut puhelimella. Hyvä kun huomautit asiasta.
Kun tämä nyt otti hienosti tuulta purjeisiin, niin pitäisikö tosiaan jotenkin lukita kohde olevan jokaisen joukkueen juniorikiekkoilun tukeminen vai millä ajatuksella tässä mennään? Siirretäänkö rahat @Justice tilille ja tämä kootusti siirtää rahat kauden päätyttyä kohteeseen? Kontaktoidaanko tässä nyt joukkueet, jotta ovat tietoisia mitä tapahtuu?Minä tykkään @Beagle Boyn ajatuksesta hyväntekeväisyysvedosta. Siitä intoutuneena ehdotan omaa vetoa. Vedon kohteena on runkosarjan pistepörssin voittaja liigakaudella 2015-2016.
Vedon säännöt ovat seuraavat:
- Panos 1- €, omantunnon ja varallisuuden mukaan
- Vedossa käytetään Liigan sivuilta löytyvää pistepörssiä
- Jo valittua pelaajaa ei saa valita
- Osallistujamäärän rajoituksena toimii liigapelaajien määrä
- Vedon voittaa pistepörssissä parhaiten sijoittuneen pelaajan valinnut käyttäjä
- Vedon ratkettua vedon voittaja ilmoittaa valitsemansa hyväntekeväisyyskohteen, johon osallistujat lahjoittavat panoksensa mukaisen summan.
Kun tämä nyt otti hienosti tuulta purjeisiin, niin pitäisikö tosiaan jotenkin lukita kohde olevan jokaisen joukkueen juniorikiekkoilun tukeminen vai millä ajatuksella tässä mennään? Siirretäänkö rahat Justice tilille ja tämä kootusti siirtää rahat kauden päätyttyä kohteeseen? Kontaktoidaanko tässä nyt joukkueet, jotta ovat tietoisia mitä tapahtuu?
Edit: Potti taitaa olla jo 550 e. Mahtavaa!
@Krepo
Jos vielä mahtuu mukaan tähän pakkien maalipörssivetoon, niin täällä voitaisiin ottaa Tommi Taimi?
Mukaan vain!
Yhden vedon voin vielä ottaa vastaa tähän vetoon, mikäli joku haluaa. 100e omalta kohdaltani alkaa olla maksimi, jolla kehtaa vetoa lyödä.
Pieni toive: Älä nyt hyvä Sam loukkaannu heti kauden alettua.
Jos otat vielä toisen niin Miro Aaltonen, 15 euron panoksella. Jospa pelaisivat vielä samassa ketjussa tulevalla kaudella :)Tarjolla olisi tällaiset vedot:
1. Väitän, että Julius Junttila tekee enemmän maaleja kuin sinun valitsema 90-luvulla syntynyt pelaaja (runkosarja)
Yksittäisen vedon panos 10-15e, vedoissa ei ole minkäänlaisia loukkaantumis- tai siirtosuojia
Kiinni!Jos otat vielä toisen niin Miro Aaltonen, 15 euron panoksella. Jospa pelaisivat vielä samassa ketjussa tulevalla kaudella :)
Asia kunnossa ja nyt on jengi kasassa:@FutureHockey
Lähtisin mukaan tuohon Operation Tag Teamiin. Olen sen verran hyvällä päällä, että annan hieman tasoitusta kaikille ja valitsen Ässistä seuraavat pelaajat: Tapio Sammalkangas ja Josh Gratton.
Tuollainen muistui mieleen sivujen takaa ja kovasti kyllä koitin etsiskellä, että eikö tosiaan Patrik Laine ole mennyt kenellekkään ja minä nyt sitten nappaan helpot rahat pois kuljeksimasta ja väitän, että Patrik Laine tekee enemmän pisteitä kuin Aleksi Saarela. Deal?Aleksi Saarela tekee enemmän pisteitä kuin sinun valitsema 1997 tai myöhemmin syntynyt pelaaja ensi kauden runkosarjassa Liigassa. Panos vaikka 40e ja olkoon viidelle nopeimmalle tämä veto auki.
Pelejä pitää pelata vaikka puolet, eli jos Saarela tai joku vedossa mukana oleva pelaa vähemmän kuin 30peliä, niin se veto mitätöityy.
Otan tämän kiinni, jos kelpaa muukin kuin Ässät kannattaja puolustamaan porilaisia ;DMinä voin ottaa vaikka 50€ vedon, että Ässät on runkosarjan kolmen huonoimman joukossa. Minä olen sitä mieltä että on (toki valitettavasti, sillä joukkueen rosteri on mielenkiintoinen) ja sinä et
No sitten en vain löytänyt, olisikin ollut liian helppo 40e ;D@FutureHockey kyllä Laine on jo valittu, ja Puljujärvi sekä Aho.
Otan tämän kiinni, jos kelpaa muukin kuin Ässät kannattaja puolustamaan porilaisia ;D
Niin ja 50€ käy