Joo pitäähän tuohon hyväntekeväisyysvetoon omakin panos antaa, joten: Tuomas Pihlman 10€Mahtavaa! Meitä alkaa olemaan jo kiitettävän monta mukana tekemässä hyvää. Mukaan toki mahtuu vielä monta sataa halukasta.
Joo pitäähän tuohon hyväntekeväisyysvetoon omakin panos antaa, joten: Tuomas Pihlman 10€Mahtavaa! Meitä alkaa olemaan jo kiitettävän monta mukana tekemässä hyvää. Mukaan toki mahtuu vielä monta sataa halukasta.
Tämän voisin ottaa 20 eurolla.Siinä jokunen, voi ehdottaa haluamaansa summaa. Edellytyksenä tahraton maksuhistoria.
- Ässät ei ole kymmenen parhaan joukossa runkosarjan päättyessä
Oletan tämän viestin liittyvän tuohon hyväntekeväisyysvetoon, mutta lienee syytä varmistaa asia sinulta vielä.
Jatketaan @Jaws :in linjoilla
Eli jos uskot että minä olen väärässä niin laita panos, väittämät:
- Kärpät on suoraan pudotuspeleissä
- HIFK on suoraan pudotuspeleissä
- Kärpät ottaa vähemmin jäähyjä kuin Ässät
- Lammassaari ei ole KooKoon paras pistemies
- Sportin pelaaja ei voita liigan pistepörssiä
Nyt on saman tasoiset verkot heitetty Jaws:in kanssa vesille. Nyt odotellaan käykö joku syöttiin, jännää...
Molemmille ukoille, miksi näitä mukahassutteluja pitää tännekkin laittaa. Ei siinä saahan sitä ehottaa mitä vaan mutta..Ei nyt maistu yksikään noista tarjoamistasi vedoista, mutta maistuisiko sinulle mikään näistä?
KooKoo ei ole SaiPan edellä runkosarjassa
SaiPa saa keskinäisistä peleistä enemmän pisteitä kuin KooKoo
Sam Lofquist tekee runkosarjassa enemmän pisteitä kuin Marlo Koponen
Chad Rau tekee runkosarjassa enemmän maaleja kuin Olli Julkunen
Muutkin saavat toki ottaa kiinni, jos siltä tuntuu. Panos 50e per veto.
Tarkennatko tuota panostusta hieman. Mistä toi 49€ tulee?Kokeillaanpa tälläistä pikkuraha-vetoa, jos jollekkin (yhdelle) sattuisi maistumaan. Väitän siis:
Ässät on runkosarjan aikana jokaisen kuukauden vaihtuessa Sportin edellä sarjataulukossa.
Eli syyskuusta maaliskuuhun mennään. Eipä tuosta taida tulla maksimissaan kuin 49 euroa suuntaan tai toiseen, joten ei mene talous ainakaan kuralle.
Molemmille ukoille, miksi näitä mukahassutteluja pitää tännekkin laittaa. Ei siinä saahan sitä ehottaa mitä vaan mutta..
Minä tykkään @Beagle Boyn ajatuksesta hyväntekeväisyysvedosta. Siitä intoutuneena ehdotan omaa vetoa. Vedon kohteena on runkosarjan pistepörssin voittaja liigakaudella 2015-2016.
Vedon säännöt ovat seuraavat:
- Panos 1- €, omantunnon ja varallisuuden mukaan
- Vedossa käytetään Liigan sivuilta löytyvää pistepörssiä
- Jo valittua pelaajaa ei saa valita
- Osallistujamäärän rajoituksena toimii liigapelaajien määrä
- Vedon voittaa pistepörssissä parhaiten sijoittuneen pelaajan valinnut käyttäjä
- Vedon ratkettua vedon voittaja ilmoittaa valitsemansa hyväntekeväisyyskohteen, johon osallistujat lahjoittavat panoksensa mukaisen summan.
Minä tykkään @Beagle Boyn ajatuksesta hyväntekeväisyysvedosta. Siitä intoutuneena ehdotan omaa vetoa. Vedon kohteena on runkosarjan pistepörssin voittaja liigakaudella 2015-2016..
Kuittia Jawssin vedoille mutta voihan niihin joku tietysti tarttuakin.
Ei se ole tyhmä joka kysyy.
Niin ja @Mondie, 20 euroa käy. Sinä siis sanot, että Ässät sijoittuu kymmenen parhaan joukkoon, minä väitän, että jäävät pudotuspelien ulkopuolelle. Harmi, että vedon onnistumisen kannalta pitää tavallaan toivoa sympaattisen joukkueen räpellystä, mutta ei voi mitään.
Kerhoon on ilmeisesti porukalla luottoa? Olisin luullut, että siihen olisi joku jo nyt tarttunut.
Minä tartun eli väitän että HPK on kymmenen parhaan joukossa runkosarjan päättyessä. Panos 20 euroa?
Sopii.
Väitän siis, ettei HPK pääse kymmenen parhaan joukkoon ja attendo väittää Kerhon pääsevän. Sama veto Mondien kanssa, mutta Kerhon tilalla Ässät ja siinäkin 20 euroa. Lisäksi vielä kympin veto nimimerkin @Hurraa kanssa koskien Sportin ja KooKoon sijoituksia pohjalla.
Kaikkiko uskovat, että Pelicans yltää kymmenen parhaan joukkoon? Ja ovatko kaikki vaasalaiset tosiaan sitä mieltä, että Sportista ei kymmenen joukkoon ole? Aiemmin olen ainakin monen näppäimistöltä lukenut, että luottoa Sportiin löytyy.
Minä väitän, että SaiPa on runkosarjan lopussa korkeammalla kuin valitsemasi joukkue. Mikäli näin ei ole, sinä voitat.
Joukkueesi EI saa olla Kärpät, HIFK, Tappara tai Lukko. Panos kymmenen euroa!
Otan vastaan maksimissaan yhden vedon/joukkue.
Tuli tosiaan yövuorossa kirjoitettua hieman epäselvästi.Tarkennatko tuota panostusta hieman. Mistä toi 49€ tulee?
Kokeillaanpa tälläistä pikkuraha-vetoa, jos jollekkin (yhdelle) sattuisi maistumaan. Väitän siis:
Ässät on runkosarjan aikana jokaisen kuukauden vaihtuessa Sportin edellä sarjataulukossa.
Eli syyskuusta maaliskuuhun mennään. Eipä tuosta taida tulla maksimissaan kuin 49 euroa suuntaan tai toiseen, joten ei mene talous ainakaan kuralle.
Selvensi mulle ainakin. Taidan kuitenkin jättää väliin tällä kertaa.Tuli tosiaan yövuorossa kirjoitettua hieman epäselvästi.
Tarkoitin siis että 7 euron veto/kuukausi, ja maksu sitten kauden päätteeksi. Lopullinen maksu on jotain väliltä 7-49 euroa.
Ei tää nyt just heränneenä oikein häävisti ole selitetty, toivottavasti vähän edes selvensi ideaa.
Siihen liittyy. Jäi näköjään kiireessä lainaus tekemättä :)
Jo vain tokkiinsa, hieno ajatus! Lähden mukaan:
Josh Green, panos 20 €
Mukaan: Kim Hirschovits, 10€
Tuohon hyväntekeväisyys vetoon 20€ ja Joonas Rask