Käytkö katsomassa Veikkausliigaa?

  • 4 642
  • 41

Käytkö katsomassa Veikkausliigaa?


  • Äänestäjiä
    231

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Veikkausliigassakin sai juoda takavuosina olutta katsomossa ja mitään ongelmia en ainakaan itse huomannut siitä aiheutuneen. Varsinkin erikseen rajattu olutkatsomo olisi ehdottomasti sallittava.

Muutamia katsomoitahan on jossa saa juoda, mutta aika vähässä ne ovat ja nekin taitavat kaikki olla terassityypisiä ratkaisuja.
 

Zborik_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Viime kaudella kävin paljon otteluita katsomassa, kun kausikortin omistin, mutta tällä kaudella olen katsonut otteluita vain TV:stä. Kausikortti oli lähinnä sen takia, kun ostin sen huomattavalla alennushinnalla.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vaasassahan homma toimi aikoinaan niin, että oluen kanssa sai mennä istumaan ihan mihin halusi. Myöhemmin tuli tilalle yksi katsomonosa aurinkokatsomosta olutkatsomoksi. Nyt sitäkään ei ole enää, vaan juuri sellainen terassi päädyssä, josta peliä ei ihan yhtä hyvin kuitenkaan näe.

Porissa oli myös olutkatsomo aikoinaan, nyt enää se kälyinen pub pääkatsomon vieressä.

Sedu on vissiin tämän asian osannut hoitaa ainakin hienosti.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
En ole ikinä käynyt katsomassa paikan päällä yhtäkään ottelua. Todennäköisesti kesän aikana käyn yhden matsin katsastamassa.
 

Vinyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aravirran kovuus
Yhtään Lahen matsia en ole tällä kaudella missannut. Omistan myös kausikortin.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tasan yhden 0-0 päättyneen potkupallo-ottelun olen joutunut paikan päällä kärsimään.

Minä kävin viisi vuotta sitten katsomassa ilmaislipulla yhden 0-1 päättyneen ottelun. Maalittomaksi tuokin olisi jäänyt, ellei joku olisi tehnyt omaa maalia.

Kenttä muistutti enemmän perunapeltoa kuin jalkapallokenttää. Katsomossa oli aivan saatanan kylmä, hyvä ettei keuhkokuume iskenyt. Silti ampiainen jaksoi kiehnata ympärillä puolet ottelusta.

Kokeiltu siis on, mutta mieluummin seuraan vaikka maalin kuivumista seinään sisätiloissa.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Riippuu paljolti siitä, että minkä yrityksen vieraana sinne otteluun viedään. Käyn katsomassa, jos tarjoilu toimii. Maksamaan en ala suomalaisesta potkupallosta, ikinä.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Klubi-Honka matsin kävin katsomassa ihan vain sen takia kun lipun kyseiseen matsiin sain. 1-1 päättyi eli siis peräti kaksi maalia enemmän kun yleensä näkisin. JJK:n matsit Honkaa ja Klubia vastaan on aikeissa käydä katsomassa mutta muuten voi aika hiljaista olla tuon potkupalloliigan suhteen.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
En käy ja useampikin vaihtoehdoista olisi sopinut, mutta valitsin tuon huonon tason, kun kuvaa parhaiten tilannetta.
 

Rushlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
En käy vaikka pelejä pelataan tuossa kivenheiton päässä. Ei vaan nappaa jalkapallo niin paljoa, ainakaan kotimainen potkuilu. Eipä kyllä paljon kiinnosta muidenkaan maiden liigat. MM-kisat ja Suomen maajoukkueen pelit lähinnä vain seuraan.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Kävisin varmasti silloin tällöin jos Oulussa pelattaisiin liigaa. No toki nytkin tulee noita ykkösen pelejä aina joskus katsottua. Fudis vaan on vähän turhan puuduttavaa katsottavaa että jaksaisi kunnolla innostua, kovempitasoisenakin. No jokatapauksessa paikan päällä sitä on parasta katsoa, jos ei sada.

Toki tulee MM-kisoja ja Mestareiden-liigaa seurattua sitten enemmänkin, mutta silloin monesti käy niin ettei jaksa kuin kuunnella ja sitten kun maali tulee niin katsomaan hidastuksia...

No välillä tulee Veikkausliigan maalikoosteetkin katsottua, mutta kuitenkin yleensä vähintään tulokset. Joskus saatan myös Urheilukanvalta katsoa peliä vähän aikaa, mutta siinä tosiaan tuppaa aina käymään niin että vain sivukorvalla kuuntelee..
 

mackeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
täysin epäoikeudenmukaiset munkkimaalit
Tottakai käyn, ja kausikortti löytyy. Pyrin seuraamaan suosikkijoukkuettani lajissa kuin lajissa.
 

Schwalbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pyrin seuraamaan suosikkijoukkuettani lajissa kuin lajissa.

Mainitset suosikkijoukkueiksesi R-P Lehtosen ja SC09:n. Enää pitäisi tietää, että missä edellämainitut pelaavat ja mitä lajia?

Viimeksi kun katsoin Veikkausliigan sarjataulukkoa, en nähnyt siellä kumpaakaan. Väärin katsottu?

Ja itse aiheeseen, hyvällä kelillä, pienessä jurrissa saattaisin mennä katsomaan HJK:n peliä. En muuten, niin paljon ei suomifudis kiinnosta.
 

Boogeyman

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS
Kovana penkkiurheilijana oli pitkään epäkohta, etten ollut Veikkausliigan peliä nähnyt livenä, mutta kesäkuussa tuli vihdoinkin tehtyä sen kategorian debyytti Haka-Lahti -matsissa. Oikein hyvä kokemus.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Parhaiten minua kuvaa vaihtoehto "ehkä- jos saisin ilmaislipun", mutta voisi siitä maksaakin. Viimeksi käynyt muistaakseni 2006, noh, joka tapauksessa MIFK:n ensimmäinen kausi ja ensimmäinen peli HJK:ta vastaan Helsingissä. Meininkiä IFK:n faneilla kyllä oli. Sen jälkeen olen tyytynyt Helsingin IFK:n divaripeleihin.
Tällä kaudella olisi tarkoitus joku peli käydä katsomassa, jos vain lauantai-matsejakin joskus pelattaisiin.
 

Quethas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Suomen maajoukkueet, Tampere United
Viimeksi kävin Veikkausliigaa-katsomassa edelliskaudella. Inter-Jaro oli kyseessä ja sekin oli inttiporukan kanssa. Ottelu oli melkoista tuubaa ja Inter taisi tehdä joku viisi maalia Jaron hienon sähläyksen ansiosta. Sitä ennen edellinen ottelu taisi olla FC Jazzin ottelu silloin kun seura vielä pelasi Veikkausliigaa.

Mutta sanotaan näin, että Veikkausliigaa kävisin aina joskus katsomassa, mikäli Porissa olisi korkeimmalla sarjatasolla pelaava joukkue. En itse lähde haukkumaan Veikkausliigaa ja otteluita tulee aina joskus katsottua myös telkkarista, mutta en viitsi lähteä Tampereelle, Turkuun tai Vaasaan katsomaan pelkkää jalkapalloa. Jos olen kaupungissa ja futista olisi tarjolla, niin sitten voisi harkita. Mutta sitä ennen täytyy katsella PoPan pelejä ja odotella, että milloin nousu tapahtuu.
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Aika kieroutunut äänestys, kun ei-vaihotehtoja on vaikka kuinka, ja kyllä- vaihtoehtoja vain muutama. Itse käyn vähintään yhden matsin katsomassa joka kausi, yleensä pari kolme. Jääkiekko on enemmän mun juttu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös