Aika sama edelleen. Olen tosin karsinut korteista turhat pois enkä kuitteja juurikaan ota talteen joten lompsa pysyy tuollaisena peukalonpaksuisena. Kolme maksukorttia, duunin henkkarit, ajokortti, kelakortti, parturikortti ja salikortti sekä kirjastokortti, nuo on sellaisia, mitkä haluan mukanani kantaa Suomessa. Matkoilla jätän toki osan pois ja heitän tilalle eurooppalaisen sairausvakuutuskortin. Puhelimen on pysyttävä ohukaisena ja jatkuvasti mukana, lompsa pysyy repussa henkilökunnan tiloissa.Rasittavaa tuota paksua patukkaa on mukana raahata, mutta sen verran paljon on tarpeellisia kortteja, että ei mahdu puhelimen kanssa samaan. Lisäksi tykkään pitää luurin ilman kuoria tms., jotta sujahtaa taskuun kivasti. Ehkä erillinen korttikuori tai jotain.
Puhelimen on pysyttävä ohukaisena ja jatkuvasti mukana, lompsa pysyy repussa henkilökunnan tiloissa.
Rupeaisit ryyppäämään niin ymmärtäisit kirkkaammin miksi puhelimen ympärillä on hyvä olla vähän jotain pehmustetta. Suojakotelo on siihen tarkoitukseen hyvä.
Te rikkaat ette ymmärrä sitä, että kaikilla ei ole rahaa ryypätä tai ostaa puhelimeen suojakoteloa. Elätte vain siinä omassa kuplassanne ja luulette, että kaikilla on yhtä helppoa. Ei ole.
Joo, on mulla tässä nykyisessä ohut läppäkuori, mutta jäi edellisessä mainitsematta. Aiemmin oli Nokian 920, joka kesti helposti pikku putoilutkin.Rupeaisit ryyppäämään niin ymmärtäisit kirkkaammin miksi puhelimen ympärillä on hyvä olla vähän jotain pehmustetta. Suojakotelo on siihen tarkoitukseen hyvä.
Tilaa Trafi sivulta pienempi ajokortti maksaa 20€.Kyllä käytän.
Mulla vähän liikaakin tavaraa lompakossa, mutta myös lääkkeitä joten ei oikein toimi tuo korttihomma. Iso ajokorttikin vielä.
Pitäisi kyllä päivittää, jos joku lompsan käyttäjä tietää hyviä vaihtoehtoja jotka mahtuu farkkujen etutaskuun ja iso ajokortti menee niin ehdotelkaa.
_
Kehitys on kehittynyt, nykyään käytän jotakuinkin tällaista:Käytän kukkaroa. Poikkeuksena jotkut ryyppyreissut jolloin jätän kaikki muut paitsi luottokortin ja ajokortin kotiin.
Täällä on muuten joskus ollut ketju jossa kerrotaan kukkaron sisältö, täältä pesee taas koska ketäpä ei kiinnostaisi jonkun randomtyypin kukkaron sisältö:
[-tässä listattuna parikymmentä korttia]
Eli kolme korttia ja ajokortti on se mitä olisi järkevää päivittäin mukana kannella. Pitänee harkita tuota korttikoteloa, vaikka sitten ehkä kertyy kolikoita taskun pohjille.
Hyvä vinkki, mun lompakko paisunut ihan liian isoksi ja nimenomaan mammojen tyylillä pitäisi olla oma bileversio ainakin. Joka käy viihteellä ja kesäkeleillä kun ei niin paljoa taskuja jne.Tilaa Trafi sivulta pienempi ajokortti maksaa 20€.
Mulla käytössä lompakko, metallinenkäyntikorttikotelo tai kännykänsuojakuoret tarpeen mukaan.
Käyntikorttikotelo kätevä kun mahtuu muutama kortti ja seteli varsin pieneen tilaan silloin kun ei viitsi lompakkoa ottaa mukaan.
Itse pidän siellä rahaa. Sitä tarvitsee välillä. Ja vielä sen (rahan) käyttöä ei ole tässä maassa kielletty.En keksi mitä laittaisin tänne kun pankkikorttikin kulkee nykyään puhelimessa.
Itse pidän siellä rahaa. Sitä tarvitsee välillä. Ja vielä sen (rahan) käyttöä ei ole tässä maassa kielletty.
Kukin tyylillään. En muista koska olisin viimeksi tarvinnut käteistä rahaa mihinkään.
Itelle ei tulis mieleenkään tunkee kortteja johonkin luuriin. Otan puhelimen mukaan kun lähen pirtistä pihalle sillon jos oon joko aamusta iltaan pois tai sitten yön pois kotoo. Muuten en sitä jaksa kannella. Eikä mun luurissa mitään helvetin koteloo tai lokeroja ookkaan. Hyvin on ehjänä säilyny.En keksi mitä laittaisin tänne kun pankkikorttikin kulkee nykyään puhelimessa.
Itelle ei tulis mieleenkään tunkee kortteja johonkin luuriin. Otan puhelimen mukaan kun lähen pirtistä pihalle sillon jos oon joko aamusta iltaan pois tai sitten yön pois kotoo. Muuten en sitä jaksa kannella. Eikä mun luurissa mitään helvetin koteloo tai lokeroja ookkaan. Hyvin on ehjänä säilyny.
Miks maksaisin jollain puhelimella kun voi maksaa kortilla...? Ei voi ainakaan vaivattovampaa olla?En ihan ehkä ymmärtänyt, mutta korttiahan ei nimenomaan tarvi kun puhelimella voi maksaa.