Olisi tietenkin pitänyt vääntää rautalangasta, koska joukossa on myös sinunlaisiasi. Eli tarkoitin tällä hetkellä liigassa valmentavia mestaruuden voittaneita valmentajia! No ihan sama, minun mielestäni Aho on loistava koutsi, sinun mielestäsi ei. Ja sinun Jyrkin suolaamista peilaten, ennustin että olisit naama väärinpäin, jos Jyrki voittaisikin jotain tämän joukkueen kanssa, sillä niin syvällä näyttää olevan vihasi hänen tekemisiään kohtaan. Jokohan ymmärsit!? Jos et, niin ymmärrän kyllä senkin, sillä olen saanut sellaisen kasvatuksen, että pitää ymmärtää lopettaa ajoissa, jos vastaanottavana osapuolena on "rajallinen määrä älykkyyttä".Eli jos Ässien ensi kauden valmentaja on Kai Suikkanen niin hän kelpaa koska on yksi parhaista? Antti Törmänen ei kelpaisi kun sai joukkueensa ainoastaan hopealle. Kotkaniemen palkintokaapista löytyy muuten koko värisuora valmennushommissa ja useampia kultamitaleita kaukalopallosta eli voittamisen kulttuuria pitäisi olla.
Mistähän muuten sait mieleesi etten kannattaisi Ässiä loppukaudella tai että mulle voisi nauraa jos Ässät menestyykin? Sinä ehkä siirryt tulevaisuudessa Ahon tulevan työnantajan kannattajaksi, Teliapalvelu ensi vuodeksi lienee jo hankittu, mahtaako JYP myydä sulle jo kausaria kaudeksi 19-20...
Fanitan Ässiä ja toivon tulevalle koutsille pelkkää hyvää, mutta samalla pelkään että menetämme kaiken sen hyvän mitä Jyrki Poriin toi. Kolmas kausi olisi ollut järkevää jatkuvuutta, nyt alkaa kaikki taas ihan alusta.
Nythän te kaikki Ahon dissaajat saatte muuten hyvän syyn loppukauden ajaksi jokaiselle yksittäiselle tappiolle, syytätte vaan niistä Ahoa, kun häntä ei kiinnosta *hymiö*. Sulla on korkki syytä juhliin nyt, kun pääset eroon Jyrki Ahon jääkiekosta, ja toivottavasti pääset eroon siitä saunakaverifraasistakin samalla, se on todella väsynyttä läppää!