Kävisitkö enemmän liigaotteluissa jos tappelut olisivat sallittuja?

  • 1 903
  • 30

Kävisitkö enemmän liigaotteluissa jos tappelut olisivat sallittuja?

  • Kyllä

    Ääniä: 90 50,8%
  • En

    Ääniä: 87 49,2%

  • Äänestäjiä
    177

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Kyllähän sitä vähän hallille lähtiessä toivoo, että siellä kentällä jotain oikeasti tapahtuisi, kun siitä kuitenkin ison rahan maksaa ja tahtoo nähdä viihdettä koko rahan edestä.

Tappelut piristävät kummasti tylsää liigakierrosta, kai minulla sitten on päässä vikaa kun nousen seisomaan ja hurraan jos kaksi pelaajaa päättävät ottaa rehdin päähänlyöntikisan.

Vastasin kuitenkin EI, koska käyn niin paljon peleissä kuin ehdin. Toki sitä tulisi ehkä suuremmalla innolla käytyä peleissä, jos siellä joskus tunteetkin pääsisivät roihahtamaan. Meinaa mennä vähän puuroksi tuo kiekko, änärimiehistä huolimatta.
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllä kävisin. En tosin Tapparan peleissä, sillä ne tulee nähtyä muutenkin, mutta muita mielenkiintoisia liigapelejä Tampereella kylläkin. Ne matsit joissa on kunnolla tunnetta ovat äärimmäisen viihdyttäviä, joten jos niitä olisi enemmän, niin varmasti minut löytäisi hallista useammin.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Se on siinä ja siinä.

Minut saisi hallille nykyistä useammin mikäli peli tarjoaisi enemmän taidon ja fyysisyyden yhdistelmää - fyysisyys sitten omalta osaltaan tuo lisää niitä pieniä (ja vähän suurempiakin) nokkapokkia. Nykykiekko on liian usein "hippaa".

Kuten muissa aihetta sivuavissa ketjuissa olen jo tuonut esille, tappelurangaistuksia voisi mielestäni kohtuullistaa.

vlad.
 
Suosikkijoukkue
Haukat
Tokihan kiekko voisi olla aina viihdyttävämpää, mutta ei tappeluiden salliminen juuri minun katsomossakäymisinnostustani lisäisi. Jääkiekko on kuitenkin laji, jonka katsomisesta nautin saatanasti ilmankin. Jo nyt käyn liigapeleissä aina, kun Mestis-pelejä ei ole lähettyvillä. Sallitut tappelut eivät muuttaisi voimasuhteita.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Täytyy sanoa että kyllä mä varmaan kävisin. Ihan komeaahan se on katsella kun äijät rehdisti toisiaan vähän mätkivät, ja ennenkaikkea sehän sytyttää yleisön...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös