Väitä sinä mitä väität. Jos minä vedän omassa työssäni puolitehoilla, niin vaikutukset ovat aivan helevetin suuret. Lööppikamaa, etten sanoisi.
Kyse on asenteesta ja sen näkymisestä kaukalossa. Kuten sanoin, paskoja pelejä tulee ja menee, mutta jos paskuus johtuu pääkopasta/asenteesta, niin sitten mennään päin persettä. Ei mua haittaa, jos hävitään. Tänään saatiin turpaa Kerholta. Ei haittaa, koska peliesitys oli suurimmaksi osaksi hyvä. Nyt puhutaan siitä, että milloin huvittaa pelata?
Maksan yli 30€ pelistä (vaimon kanssa yleensä eli yli 60€), jota menen Raksilaan katsomaan. Ei kai kukaan oikeasti väitä, että mun pitäisi olla tyytyväinen, jos siellä pelaajat pukee varusteet ylleen ja vain "pellailee", kun just tänään nyt ei vain huvita? Jos tää on kerran ammattiurheilua, niin voisi olettaa, että näkee ammattiurheilijan suorituksia? No ei vain näe? Ja mun pitäis tää jotenkin ymmärtää? Get serious!
Ammattiurheilu? NHL, joka ilta kaikki lasissa. KHL: tuomarit ostettavissa, mutta joka ilta tehdään töitä, NBA: heittopussi tai ei, asenteesta ei ole kiinni, NFL=ei ne siellä kananmunat kainalossa kulje?, SHL=taistelua kauden viimeiseen vihellykseen asti Miksi Liigassa olisi muka ok löysäillä? Vittu oikeesti?