Tämä.Hyvien torjuntojen lisäksi katkoi Kärppien rännikiekot ja hyökkäyksien rakentelut melko hyvällä prosentilla.
Väittäisin myös, että jopa ihan tahallaan yritti Pelicansin pelaajat estää Kärppien maalintekoa. Pitäisi Hölöltä varmistaa pressissä.Hankala voittaa jääkiekko-ottelua 0 maalilla. Väittäisin, että jopa mahdotonta.
Niin, eikö ne pelaajat aina sano että keväällä nautiskellaan... no nyt kärpät nautiskelee ilman sen suurempia paineita kun on jo menty yli odotusten.Löpö on kerta kaikkia ihan loppu tankista. Kyllähän siellä kaikki yritetään ja revitään, mutta kun ei ykkösketjun takaa ole mitään tukea saatavilla, niin heistäkin on jo tähän mennessä imetty aivan kaikki mehut ja tehot ulos. Väsynyttä ja aneemista, takki on tyhjä kun sieltä on jo kaikk otettu. Ei vaan tämä materiaali riitä, kun on niin pirin ohkaista.
Vielä, kun Mäntymaa on makselemassa oppirahoja neitsytmatkallaan ja on kuikullut koko sarjan Niemelän povarista, niin tässä on tulos. Hölö on vienyt Havu taktisesti, mutta samalla myös Havu on osaltaan ihan itse pelannut täysin Niemelän pussiin (mm. viime Oulun pelin peluutus, Keput vs. Tyrväiset, Berglund-Jandus kokoonpanossa), niin helppohan Niemelän on vaan olla turpa kiinni ja jatkaa hymyilyä, kun kaikki menee juuri kuin hän itse haluaa ja on suunnitellut. Osittain vielä vastustajan valmentajan avustamana vieläpä...
Mutta takki, se on tyhjä aivan kaikilla (pelaajiston & valmennus osaaminen) ja kaikki mitä repiä voi, on jo revitty aikoja sitten tankista. Nyt vedetään jämäkaasuilla ja sitkutellan ja kitkutellaan.
Pitkälti sammaa mieltä, mutta keitä panisit Berglundin ja Janduksen tilalle?Löpö on kerta kaikkia ihan loppu tankista. Kyllähän siellä kaikki yritetään ja revitään, mutta kun ei ykkösketjun takaa ole mitään tukea saatavilla, niin heistäkin on jo tähän mennessä imetty aivan kaikki mehut ja tehot ulos. Väsynyttä ja aneemista, takki on tyhjä kun sieltä on jo kaikk otettu. Ei vaan tämä materiaali riitä, kun on niin pirin ohkaista.
Vielä, kun Mäntymaa on makselemassa oppirahoja neitsytmatkallaan ja on kuikullut koko sarjan Niemelän povarista, niin tässä on tulos. Hölö on vienyt Havu taktisesti, mutta samalla myös Havu on osaltaan ihan itse pelannut täysin Niemelän pussiin (mm. viime Oulun pelin peluutus, Keput vs. Tyrväiset, Berglund-Jandus kokoonpanossa), niin helppohan Niemelän on vaan olla turpa kiinni ja jatkaa hymyilyä, kun kaikki menee juuri kuin hän itse haluaa ja on suunnitellut. Osittain vielä vastustajan valmentajan avustamana vieläpä...
Mutta takki, se on tyhjä aivan kaikilla (pelaajiston & valmennus osaaminen) ja kaikki mitä repiä voi, on jo revitty aikoja sitten tankista. Nyt vedetään jämäkaasuilla ja sitkutellan ja kitkutellaan.
A-junnutkin kelpaa tässä vaiheessa kun ei ole mahdollista että olisivat huonompia kuin mitä kyseinen kaksikko on jo näyttänyt, tai jos ovat niin ainakin heillä oli mahdollisuus tehdä parempia ratkaisuja kuin kyseinen kaksikko.Pitkälti sammaa mieltä, mutta keitä panisit Berglundin ja Janduksen tilalle?