Kärppien peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 311 196
  • 25 669

Arbelius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Ketut, Oulun Kärpät
Maalin peli. Jandusin idioottimainen jäähy koitui kohtaloksi, antoi mahdollisuuden tuomarille viheltää kun oli mahdollisuus pelata tilanne toisinkin. Ei mulla muuta.
 

Uraanitumppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blue Jackets, Bärilund
Jukurit hakkasi kärkiäijiä sen verta, että nyt on kaikki bensa syöty. Eikä ole pelsu yhtään helpommalla päästäny. Maksimi revitty irti tästä joukkueesta ja tulos on tuossa. Ronssipeliin.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Heikko eka erä tänään. Sen jälkeen kelpo peli. Maaliodottama on perseestä, tiedän, silti niukasti vietiin se. Toki Pelicansin johtoasema vaikutti siihen, mutta ei se nyt ihan paska vieraspeli ollut taaskaan.

Snorkkelit päälle ja peli kerrallaan eteenpäin. Perjantaina isolla sydämellä taas Raksilaan. Tulta munille!
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Kun ei riitä, niin ei riitä. Ja silloin on vaikeaa. Kunpa saataisiin edes pari voittoa.
 

Rämemajava

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat
Kyllä Mäntymaa on ollut tässä sarjassa iso pettymys. Ihan helvetin kaukana voitosta jokaisessa pelissä. Kyllä tämä heittää tiettyjä kysymysmerkkejä myös ensi kauden ylle, vaikka välieriin pääsy olikin hieno suoritus. Harvoin silti näin huonoa joukkuetta on välierissä nähty.
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Hirveänä ei edes vituta.
Tuo rosteri on niin vajavainen näihin peleihin että usko loppuu varmaan itse joukkueeltakin. Katsomossa sitä vähääkään uskoa ei taida olla. Enkä ole varma haluaisinko Kärppiä edes finaaliin kun ei siellä ole tuollaisella joukkueella mitään asiaa taistella voitosta
 

Ränse

Jäsen
Tulee mieleen Alasajon finaalisarja JYPiä vastaan. Tosin silloin oli niin hyvä rosteri että se oli häpeällistä. Nyt ei voi aivan valtavasti moittia kun ero on valtava ja rosteri paska.
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Löpö on kerta kaikkia ihan loppu tankista. Kyllähän siellä kaikki yritetään ja revitään, mutta kun ei ykkösketjun takaa ole mitään tukea saatavilla, niin heistäkin on jo tähän mennessä imetty aivan kaikki mehut ja tehot ulos. Väsynyttä ja aneemista, takki on tyhjä kun sieltä on jo kaikk otettu. Ei vaan tämä materiaali riitä, kun on niin pirin ohkaista.

Vielä, kun Mäntymaa on makselemassa oppirahoja neitsytmatkallaan ja on kuikullut koko sarjan Niemelän povarista, niin tässä on tulos. Hölö on vienyt Havu taktisesti, mutta samalla myös Havu on osaltaan ihan itse pelannut täysin Niemelän pussiin (mm. viime Oulun pelin peluutus, Keput vs. Tyrväiset, Berglund-Jandus kokoonpanossa), niin helppohan Niemelän on vaan olla turpa kiinni ja jatkaa hymyilyä, kun kaikki menee juuri kuin hän itse haluaa ja on suunnitellut. Osittain käsittämättömästi vastustajan valmentajan avustamana vieläpä...

Mutta takki, se on tyhjä aivan kaikilla (pelaajiston & valmennus osaaminen) ja kaikki mitä repiä voi, on jo revitty aikoja sitten tankista. Nyt vedetään jämäkaasuilla ja sitkutellan ja kitkutellaan.
 

Redimor

Jäsen
Löpö on kerta kaikkia ihan loppu tankista. Kyllähän siellä kaikki yritetään ja revitään, mutta kun ei ykkösketjun takaa ole mitään tukea saatavilla, niin heistäkin on jo tähän mennessä imetty aivan kaikki mehut ja tehot ulos. Väsynyttä ja aneemista, takki on tyhjä kun sieltä on jo kaikk otettu. Ei vaan tämä materiaali riitä, kun on niin pirin ohkaista.

Vielä, kun Mäntymaa on makselemassa oppirahoja neitsytmatkallaan ja on kuikullut koko sarjan Niemelän povarista, niin tässä on tulos. Hölö on vienyt Havu taktisesti, mutta samalla myös Havu on osaltaan ihan itse pelannut täysin Niemelän pussiin (mm. viime Oulun pelin peluutus, Keput vs. Tyrväiset, Berglund-Jandus kokoonpanossa), niin helppohan Niemelän on vaan olla turpa kiinni ja jatkaa hymyilyä, kun kaikki menee juuri kuin hän itse haluaa ja on suunnitellut. Osittain vielä vastustajan valmentajan avustamana vieläpä...

Mutta takki, se on tyhjä aivan kaikilla (pelaajiston & valmennus osaaminen) ja kaikki mitä repiä voi, on jo revitty aikoja sitten tankista. Nyt vedetään jämäkaasuilla ja sitkutellan ja kitkutellaan.
Niin, eikö ne pelaajat aina sano että keväällä nautiskellaan... no nyt kärpät nautiskelee ilman sen suurempia paineita kun on jo menty yli odotusten.
 

Raksila -75

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Löpö on kerta kaikkia ihan loppu tankista. Kyllähän siellä kaikki yritetään ja revitään, mutta kun ei ykkösketjun takaa ole mitään tukea saatavilla, niin heistäkin on jo tähän mennessä imetty aivan kaikki mehut ja tehot ulos. Väsynyttä ja aneemista, takki on tyhjä kun sieltä on jo kaikk otettu. Ei vaan tämä materiaali riitä, kun on niin pirin ohkaista.

Vielä, kun Mäntymaa on makselemassa oppirahoja neitsytmatkallaan ja on kuikullut koko sarjan Niemelän povarista, niin tässä on tulos. Hölö on vienyt Havu taktisesti, mutta samalla myös Havu on osaltaan ihan itse pelannut täysin Niemelän pussiin (mm. viime Oulun pelin peluutus, Keput vs. Tyrväiset, Berglund-Jandus kokoonpanossa), niin helppohan Niemelän on vaan olla turpa kiinni ja jatkaa hymyilyä, kun kaikki menee juuri kuin hän itse haluaa ja on suunnitellut. Osittain vielä vastustajan valmentajan avustamana vieläpä...

Mutta takki, se on tyhjä aivan kaikilla (pelaajiston & valmennus osaaminen) ja kaikki mitä repiä voi, on jo revitty aikoja sitten tankista. Nyt vedetään jämäkaasuilla ja sitkutellan ja kitkutellaan.
Pitkälti sammaa mieltä, mutta keitä panisit Berglundin ja Janduksen tilalle?
 

Snopek

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Arttu Hyry
Materiaaliero on vain aivan liian suuri näiden joukkueiden välillä. Miettikää nyt vaikka Berglund ja Jandus vs Jordan ja Kral. Eihän noista puolustajista voi edes puhua samassa lauseessa. Kärppien hankinnat tällä kaudelle ovat epäonnistuneet totaalisesti pl. Karhunen ja Korpimäki. Ei tarvitse yhtään ihmetellä miksi ei tässä sarjassa ole mitään jakoa.

Kaikella kunnioituksella, mutta ainakin itse haluan nähdä kentällä ensi kaudella, vain lahjakkaimmat juniorit jota tämä seura tuottaa. En halua nähdä Heikkaloita ja Hermosia, jotka eivät ole omassa ikäluokassaan edes olleet kärkipelaajia. Haluan nähdä Puhakoita ja Marjaloita Kärppien paidassa, enkä vittu vastustajan paidassa.

Jos minä näen molemmat Berglundin ja Jandusin pelaavassa kokoonpanossa perjantaina, en kusekkaan Raksilaan päin. Jompikumpi noista riippakivistä on oltava katsomossa perjantaina tai menetän uskoni valmennukseen tämän kauden osalta.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös