Kärppien peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 313 182
  • 25 669

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nautinnon tästä tekee erityisesti myös se, että se oli nimenomaan Turunen, joka vastaa tuolle perunakellarille alustamalla tuon Ohtamaan tasoitusmaalin, sekä upottamalla ratkaisevan pilkun Rajun selän taakse. Ansaitut terveiset kotiyleisölle perään.

Sanoinko jo, että nautin!
Muutoin samaa mieltä, mutta terveiset taisivat lähteä kuitenkin Kärppien kannattajakatsomoon.
 

avail

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Onneksi änärikierros alkaa juuri nyt. On tämä liigakahvailu ja jääkiekon estopeli aika tuskaista katsottavaa, vaikka oma suosikkijoukkue pelaa nyt vähän pirteämmin. Kannattais liigayhteisön miettiä uusiksi tuo tuomaritoiminta.
Tämpä juuri. Aivan todella turhauttavan huonoa oli tuomaritoiminta taas tänään. Ei tuota kahvaamista ja estämistä ole kivaa katsoa.

Ylivoimaisesti paskin joukkue jäällä oli tänään nuo raitapaidat.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
HPK oli tänään kyllä ihan hyvä, ei tuolla pelillä 14. pitäisi olla. Ihan tyytyväinen voi olla tämän vkl 5p saldoon.

Ensi viikolla onkin sitten keskiviikkona pakkovoitto. Lauantaina kotona TPS nurin ja uskon että 6.sija alkaa vankistumaan meille. Onneksi KalPa hävisi tänäänkin, p/o sijoituksissakin päästiin nyt rehellisesti ohi KalPan.
 

Arbelius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Ketut, Oulun Kärpät
Aivan järkyttävää kahvaamista, kiekottoman pelaajan estämistä, mailasta kiinnipitämistä yms .. ei tommosta ole kiva katsoa. Ehkä katson kärppälasien läpi mutta kyllä mielestäni HPK tätä harrasti todella paljon.
Hyvät pisteet mukaan kuitenkin ja Karhunen oli itse varmuus rankkareilla.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sinne, sekä Jantan mukaan myös kotiyleisölle sen jälkeen. Kuvista meni ohi.
Toivottavasti ei. Minusta kannattajia pitää kunnioittaa, eikä kuittailla tuollaisissa hetkissä. Minusta on merkityksellistä juhlia omien kanssa ja nauttia, kuten mielestäni Turunen tuossa tekikin.
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Tiukat matsit ratkeaa paremman maalivahdin joukkueelle. Niin tänäänkin. Rajaniemi oli hyvä, mutta kuitenkin Karhunen oli vielä parempi ja antoi mahdollisuuden voittaa.

Kaksi maalia meni sisään ja mitään asiaa kummankaan torjumiseen ei jäänyt.
Tuo varmuus ja rauhallisuus tarttuu hyvällä tavalla joukkueeseen.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tuo on pelin henki. Jos sikalatsomosta huudetaan koko ilta (seuran entiselle tähtipelaajalla), tottakai kuitataan, kun paikka tulee. Se kuulu showhun.
Aika monta kymmentä vuotta olen urheilua seurannut ja voin luvata, että tiedostan tuon. Olisin vain toivonut, että Turunen olisi toiminut toisin. Urheiluromantikko olen ja suosin tyylikästä voittamista ja häviämistä.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
BOOM!

Upea viikonloppu, kruunuksi Turusen täydellinen Hämeenlinnan alistaminen! Ai että maistuu näin kotisohvalle, voi vain kuvitella kuinka herkkua Turuselle!

Tällä hetkellä Kärpät vie vastustajaa kuin pässiä narussa, mutta jostain syystä tuomaristo vetää kädet taskussa linjaa. Uskomatonta seurattavaahan tuo on, kun Turusessakin roikuttiin kymmenen sekuntia kaksin käsin saman vaihdon aikana eikä pilli soi. Karmeaa, mutta valitettavan tuttua.

Kiitos Etäkärpät ja Kärpät maagisesta meiningistä, maistuu!
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Aika monta kymmentä vuotta olen urheilua seurannut ja voin luvata, että tiedostan tuon. Olisin vain toivonut, että Turunen olisi toiminut toisin. Urheiluromantikko olen ja suosin tyylikästä voittamista ja häviämistä.
Eikö tuo ole aivan mainio tuollainen pikku kuitti, jos tosiaan sieltä on tullut vaikka mitä törkykommenttia pelin aikana Teemulle. En nää tuossa kirjaimellisesti mitään väärää tai koodiston vastaista.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eikö tuo ole aivan mainio tuollainen pikku kuitti, jos tosiaan sieltä on tullut vaikka mitä törkykommenttia pelin aikana Teemulle. En nää tuossa kirjaimellisesti mitään väärää tai koodiston vastaista.
Varmasti noinkin. Makuasioita. Minä olen ehkäpä liian rehdin toiminnan kannalla sitten. Minusta huomiotta jätttäminen ja juhlinta omien kesken on noissa paras tapa.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät

Settebello

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onneksi änärikierros alkaa juuri nyt. On tämä liigakahvailu ja jääkiekon estopeli aika tuskaista katsottavaa, vaikka oma suosikkijoukkue pelaa nyt vähän pirteämmin. Kannattais liigayhteisön miettiä uusiksi tuo tuomaritoiminta.
Liigan tuomarilinja lisää peliin aika paljon satunnaisuutta. Vilunkipelin seurauksena ainakin kiekko ja välillä miehetkin päätyvät usein minne sattuu. Jo pelkästään se tekee pelin seuraamisesta vähemmän nautittavaa, puhumattakaan muista vaikutuksista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös