Sinne, sekä Jantan mukaan myös kotiyleisölle sen jälkeen. Kuvista meni ohi.Muutoin samaa mieltä, mutta terveiset taisivat lähteä kuitenkin Kärppien kannattajakatsomoon.
Sinne, sekä Jantan mukaan myös kotiyleisölle sen jälkeen. Kuvista meni ohi.Muutoin samaa mieltä, mutta terveiset taisivat lähteä kuitenkin Kärppien kannattajakatsomoon.
Tämpä juuri. Aivan todella turhauttavan huonoa oli tuomaritoiminta taas tänään. Ei tuota kahvaamista ja estämistä ole kivaa katsoa.Onneksi änärikierros alkaa juuri nyt. On tämä liigakahvailu ja jääkiekon estopeli aika tuskaista katsottavaa, vaikka oma suosikkijoukkue pelaa nyt vähän pirteämmin. Kannattais liigayhteisön miettiä uusiksi tuo tuomaritoiminta.
Toivottavasti ei. Minusta kannattajia pitää kunnioittaa, eikä kuittailla tuollaisissa hetkissä. Minusta on merkityksellistä juhlia omien kanssa ja nauttia, kuten mielestäni Turunen tuossa tekikin.Sinne, sekä Jantan mukaan myös kotiyleisölle sen jälkeen. Kuvista meni ohi.
Kärppien somessa näkyy tuo ratkaisumaali penkin vierestä kuvattuna ja siinä Teemulla pieni hyshys-merkki yleisölle ennen kuin ottaa kopot penkiltä, kuten kuuluu.Sinne, sekä Jantan mukaan myös kotiyleisölle sen jälkeen. Kuvista meni ohi.
Onpa harmi.Kärppien somessa näkyy tuo ratkaisumaali penkin vierestä kuvattuna ja siinä Teemulla pieni hyshys-merkki yleisölle ennen kuin ottaa kopot penkiltä, kuten kuuluu.
Tuo on pelin henki. Jos sikalatsomosta huudetaan koko ilta (seuran entiselle tähtipelaajalla), tottakai kuitataan, kun paikka tulee. Se kuulu showhun.Onpa harmi.
Aika monta kymmentä vuotta olen urheilua seurannut ja voin luvata, että tiedostan tuon. Olisin vain toivonut, että Turunen olisi toiminut toisin. Urheiluromantikko olen ja suosin tyylikästä voittamista ja häviämistä.Tuo on pelin henki. Jos sikalatsomosta huudetaan koko ilta (seuran entiselle tähtipelaajalla), tottakai kuitataan, kun paikka tulee. Se kuulu showhun.
Eikö tuo ole aivan mainio tuollainen pikku kuitti, jos tosiaan sieltä on tullut vaikka mitä törkykommenttia pelin aikana Teemulle. En nää tuossa kirjaimellisesti mitään väärää tai koodiston vastaista.Aika monta kymmentä vuotta olen urheilua seurannut ja voin luvata, että tiedostan tuon. Olisin vain toivonut, että Turunen olisi toiminut toisin. Urheiluromantikko olen ja suosin tyylikästä voittamista ja häviämistä.
Varmasti noinkin. Makuasioita. Minä olen ehkäpä liian rehdin toiminnan kannalla sitten. Minusta huomiotta jätttäminen ja juhlinta omien kesken on noissa paras tapa.Eikö tuo ole aivan mainio tuollainen pikku kuitti, jos tosiaan sieltä on tullut vaikka mitä törkykommenttia pelin aikana Teemulle. En nää tuossa kirjaimellisesti mitään väärää tai koodiston vastaista.
Eiköhän näin ois Turunenki toiminu jos ei ois koko peliä tullu kotiyleisöltä huutelua.Varmasti noinkin. Makuasioita. Minä olen ehkäpä liian rehdin toiminnan kannalla sitten. Minusta huomiotta jätttäminen ja juhlinta omien kesken on noissa paras tapa.
Ymmärrän täysin. Ääritilanteissa ihmisyyttä mitataan eniten. Täysin inhimillinen reaktio Turuselta, ei siinä.Niin, jos koko illan sulle yleisö huutaa, niin musta aika inhimillistä tuollainen pieni kuitti on heittää kun itse ratkaiset pelin.
Niin se on.Turunen on huikea jääkiekkoilija. Kunpa jatkais meillä
Liigan tuomarilinja lisää peliin aika paljon satunnaisuutta. Vilunkipelin seurauksena ainakin kiekko ja välillä miehetkin päätyvät usein minne sattuu. Jo pelkästään se tekee pelin seuraamisesta vähemmän nautittavaa, puhumattakaan muista vaikutuksista.Onneksi änärikierros alkaa juuri nyt. On tämä liigakahvailu ja jääkiekon estopeli aika tuskaista katsottavaa, vaikka oma suosikkijoukkue pelaa nyt vähän pirteämmin. Kannattais liigayhteisön miettiä uusiksi tuo tuomaritoiminta.
Varmasti noinkin. Makuasioita. Minä olen ehkäpä liian rehdin toiminnan kannalla sitten. Minusta huomiotta jätttäminen ja juhlinta omien kesken on noissa paras tapa.