Kärppien peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 313 754
  • 25 669

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Kuinkahan helvetin myöhässä mun lähetys tulee vaikka on muka "livenä". Täällä huudetaan rankkareita ja maaleja kun itsellä on pelikatko päällä.
Jos katot Katsomosta niin klikkaa ainakin tota "Katso livenä-->" nappia playerista. Sitä enempää varmaan ei voi tehdä bufferille.
 

Koodari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Karri Kivi on kyllä tänään siihen malliin kehunut ja puhunut Kärppien pelistä ja yksittäisistä pelaajista että noinkohan Kivi olisi seuraava päävalmentaja
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Karri Kivi on kyllä tänään siihen malliin kehunut ja puhunut Kärppien pelistä ja yksittäisistä pelaajista että noinkohan Kivi olisi seuraava päävalmentaja
Eikö se sinne Slovakiaan tehnyt jo sopimuksen? En vaan ymmärrä, että mitä helvettiä mies Raumalla edes tekee.
 

Vyuola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Roki
Ikävän näköinen tuo joidenkin pelaajien tapa ottaa noissa kahakoissa kaverin visiiristä kiinni. Eikö noista joku sääntö pitänyt olla?
Naamaa ei saa kädellä pyöritellä, siitä piti vissiin tulla suora kakkonen, totta ne siksi tuota visiiriä repii. Painis kunnolla mieluummin, kokemuksesta voi sanoa, että saatanan ärsyttävää kun itelle tehdään noin.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Uskomaton seppä. Viime kaudella 16 maalia. Ei koskaan yli 20 maalia Eliten mukaan missään. Nyt 30 vai jopa yli tahdissa. Huhheijaa.
Tämä on kyllä siitäkin syystä hieno homma, että mahdollisuudet pitää hänet Oulussa myös ensi kaudella kasvavat, tai ainakin niin, ettei lähtisi toiseen liigaseuraan.
 

Settebello

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olen ehkä ylikriittinen, mutta olin näkevinäni Marjamäen haamun ekan erän pelaamisessa. Hyökkäyspäässä paljon huonoja ratkaisuja, mm. laukauksia huonosta sektorista eikä kunnon yritystä päästä maalintekopaikkaan. Toinen erä taasen uuden ajan Kärppää.
 

etulaiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carolina Hurricanes
Linjurille pisteet ettei panikoinut ja viheltänyt virheellisesti paitsiota tuossa Koivusen rankkariin johtaneessa tilanteessa. Milleistä oli kiinni.
 

Liitteet

  • Screenshot_2024-01-06-18-10-40-32_92460851df6f172a4592fca41cc2d2e6.jpg
    Screenshot_2024-01-06-18-10-40-32_92460851df6f172a4592fca41cc2d2e6.jpg
    396,4 KB · kertaa luettu: 93

Ränse

Jäsen
Olen ehkä ylikriittinen, mutta olin näkevinäni Marjamäen haamun ekan erän pelaamisessa. Hyökkäyspäässä paljon huonoja ratkaisuja, mm. laukauksia huonosta sektorista eikä kunnon yritystä päästä maalintekopaikkaan. Toinen erä taasen uuden ajan Kärppää.

Levännyttä Lukkoa vastaan otteluruuhkan keskellä, täytyy ymmärtää myös .
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Tämä on kyllä siitäkin syystä hieno homma, että mahdollisuudet pitää hänet Oulussa myös ensi kaudella kasvavat, tai ainakin niin, ettei lähtisi toiseen liigaseuraan.
Niin että Turunen, Kärpistä jos siirtyy pois, niin ei Liigan sisällä? Toivottavasti. Eihän tuota vastustajan paidassa halua nähdä, paitsi ehkä sitten siellä CHL:ssä. On kyllä paras Kärppäpelaaja aikoihin, ja hänelle voisi maksaa kyllä sitä kuuluisaa mottipäistä, koska hoitaa kahden- kolmen jätkän hommat.
 

JPL

Jäsen
Aika hyvät kommentit oli Kiveltä eka erässä Kärppien tolppaträpin huonoudesta Lukkoa vastaan. Havu oli huomannut saman ja toisessa erässä muutettiin karvaus, eikä kertaakaan pelattu samoin. Kyllä Havullakin silmää on. Marjamäki olisi luottanut itseensä.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Eipäs nyt perttana lähdetä munakennoilemaan. Kaasu pohjaan van!
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Ah mikä niitti Berglundilta!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös