On. Ja miten voi olla mahdollista, että kaveri kääntää päätä, niin vastustaja kerenny luistella 10m eri paikkaan sillä aikaa, refleksit kun 74 vuotiaalla?Hyvä jumala tuo Koivisto on HIDAS
On. Ja miten voi olla mahdollista, että kaveri kääntää päätä, niin vastustaja kerenny luistella 10m eri paikkaan sillä aikaa, refleksit kun 74 vuotiaalla?Hyvä jumala tuo Koivisto on HIDAS
Eikö se sinne Slovakiaan tehnyt jo sopimuksen? En vaan ymmärrä, että mitä helvettiä mies Raumalla edes tekee.Karri Kivi on kyllä tänään siihen malliin kehunut ja puhunut Kärppien pelistä ja yksittäisistä pelaajista että noinkohan Kivi olisi seuraava päävalmentaja
Tätä olen kyllä itsekkin miettinyt. Olisiko sitten ensikauden valmentaja Kärpissä?Eikö se sinne Slovakiaan tehnyt jo sopimuksen? En vaan ymmärrä, että mitä helvettiä mies Raumalla edes tekee.
Ei kai Kiven kommentit (kehut) liity välttämättä mitenkään siihen, että voisi olla Kärppien seuraava päävalmentaja..?Tätä olen kyllä itsekkin miettinyt. Olisiko sitten ensikauden valmentaja Kärpissä?
Ei tietenkään, mutta omaan korvaan tuo on kuulostanut normaalia kommentointia "syvemmältä". Todennäköisesti vain omaa kuvitelmaaEi kai Kiven kommentit (kehut) liity välttämättä mitenkään siihen, että voisi olla Kärppien seuraava päävalmentaja..?
Naamaa ei saa kädellä pyöritellä, siitä piti vissiin tulla suora kakkonen, totta ne siksi tuota visiiriä repii. Painis kunnolla mieluummin, kokemuksesta voi sanoa, että saatanan ärsyttävää kun itelle tehdään noin.Ikävän näköinen tuo joidenkin pelaajien tapa ottaa noissa kahakoissa kaverin visiiristä kiinni. Eikö noista joku sääntö pitänyt olla?
Tämä on kyllä siitäkin syystä hieno homma, että mahdollisuudet pitää hänet Oulussa myös ensi kaudella kasvavat, tai ainakin niin, ettei lähtisi toiseen liigaseuraan.Uskomaton seppä. Viime kaudella 16 maalia. Ei koskaan yli 20 maalia Eliten mukaan missään. Nyt 30 vai jopa yli tahdissa. Huhheijaa.
Ei ole. Voin tämän luvata ja taata.Karri Kivi on kyllä tänään siihen malliin kehunut ja puhunut Kärppien pelistä ja yksittäisistä pelaajista että noinkohan Kivi olisi seuraava päävalmentaja
Aivan älytön sisupussi ja härkä. Tykkään todella, todella paljon.Korpimäki on ollut tänään hyvä, hyvä kamppailemaan nuoreksi kaveriksi. Voisi tehdä sen kunniaksi ensimmäisen maalinsa Kärpissä
Olen ehkä ylikriittinen, mutta olin näkevinäni Marjamäen haamun ekan erän pelaamisessa. Hyökkäyspäässä paljon huonoja ratkaisuja, mm. laukauksia huonosta sektorista eikä kunnon yritystä päästä maalintekopaikkaan. Toinen erä taasen uuden ajan Kärppää.
Niin että Turunen, Kärpistä jos siirtyy pois, niin ei Liigan sisällä? Toivottavasti. Eihän tuota vastustajan paidassa halua nähdä, paitsi ehkä sitten siellä CHL:ssä. On kyllä paras Kärppäpelaaja aikoihin, ja hänelle voisi maksaa kyllä sitä kuuluisaa mottipäistä, koska hoitaa kahden- kolmen jätkän hommat.Tämä on kyllä siitäkin syystä hieno homma, että mahdollisuudet pitää hänet Oulussa myös ensi kaudella kasvavat, tai ainakin niin, ettei lähtisi toiseen liigaseuraan.