En tiennyt, että Tiivola on aika fyysinen pelaaja. En oo ennen nähnyt miehestä tuota puolta.Suorastaan outoa miten Tiivola näyttää ihan jääkiekkoilijalta.
En tiennyt, että Tiivola on aika fyysinen pelaaja. En oo ennen nähnyt miehestä tuota puolta.Suorastaan outoa miten Tiivola näyttää ihan jääkiekkoilijalta.
Älä kuule minusta huoli. Ihme touhua sulta. Mulla on mukavaa. Urheilu on mahtavaa. Ainoa asia, mikä harmittaa on se, etten sairastamisen vuoksi päässyt paikan päälle katsomaan ja kannustamaan.Pelien katsominen on varmaan kohtuu raskasta kun joutuu jatkuvasti kehittelemään skenaarioita, missä tuomarit, kurinpitosysteemi ja koko perhanan Liiga on aina juuri sitä omaa suosikkijoukkuettaan vastaan, ja joutuu myös rakentamaan jotain täysin mielikuvituksellisia vastakkainasetteluita ja "me vs. maailma" juttuja näiden asioiden ympärille.
Nyt on Kärpillä kyllä jo liian paskat kortit.Helevetin Kaukokiikari.
Tämä onkin tällä kaudella ollut ihan perusteltua. Minusta vetäneet ihan hyvin avauserän, selkeät rikkeet pois. Ehkä tässä on juuri me menneet kokemukset mitkä saavat tuon yhden viheltämättömän tilanteen näyttäytymään niin räikeältä.Luepas vaikka @McTorso :n viestit avauserästä. Tuomarit vedettiin avausviestistä lähtien kölin alta.
Yleensä tämä keskustelu aloitetaankin tuomarityöskentelyn lyttäämisellä.
Selkeää huolimattomuutta ja oikein vihelletty, mutta 1-2 jäi Tapparalle viheltämättä.Siinä on sellainen hiuksenhieno ero ettei Tappara rikkonut ja Kärpät otti samalla hölmöjä jäähyjä.
Ja ei satavarmasti ole ollut väärässä. Tuollaisella aktiivisuudella Tapparaa joudutaan ihan varmasti rikkomaan paljon ja Liigan tuomarointi on tasapuolisesti kamalaa kaikille.Grönborg on itkenyt niin helvetisti dumareista koko kauden että en ihmettele miten jäähytasapainot menee.
Ja vastaavaa aktiivisuutta tuottava Turunen kärsii paskasta linjasta joka pelissä, erona vaan tuo, että niitä häirittäviä on muuan ukko enemmän ku meilläJa ei satavarmasti ole ollut väärässä. Tuollaisella aktiivisuudella Tapparaa joudutaan ihan varmasti rikkomaan paljon ja Liigan tuomarointi on tasapuolisesti kamalaa kaikille.
Lähinnä huvittaa se narratiivi, että Kärpät kärsisi tuomarityöskentelystä.
Pelillisesti jaloissa, ja huolimattomia jäähyjä. Menikö Tapparalta yhtään selkeää jäähyä ohi?
Minä olen @Arthur Morgan :n kanssa samoilla linjoilla, eli poikkarin Turuseen olisi voinut viheltää. Muuten Tappara ei joutunut rikkomaan.Minä laskin kaksi selvää ja yhden, josta olisi jossakin tilanteessa vihelletty.
Siis pelkästään tuo Tapparan kiekottomien pelaajien aktiivisuus hyökkäysalueella on niin silmiinpistävästi muita joukkueita edellä ja kun tietää kuinka paljon täällä sallitaan kiekottomien pelaajien estämistä niin en ihmettele yhtään jos Grönborgilla meinaa mennä pata jumiin Liigan tuomarilinjan kanssa.Ja vastaavaa aktiivisuutta tuottava Turunen kärsii paskasta linjasta joka pelissä, erona vaan tuo, että niitä häirittäviä on muuan ukko enemmän ku meillä
Minä olen @Arthur Morgan :n kanssa samoilla linjoilla, eli poikkarin Turuseen olisi voinut viheltää. Muuten Tappara ei joutunut rikkomaan.
Korkea maila on teko, jossa mailaa pidetään vastustajan hartiatason yläpuolella ja osuu jollain sen osalla vastustajaan, kun vastustaja on ns. normaalissa peliasennossa. Pelaajien täytyy hallita ja olla vastuussa mailastaan.
Pelaajaan, joka kiekkoa laukaistessaan tai syöttäessään joko laukaisuliikkeen taakse viennissä tai laukaisun saatossa osuu mailansa millä tahansa osalla vastustajan ylävartaloon, on sovellettavissa korkean mailan
rangaistukset.
Kaikenlainen kontakti mailalla vastustajan hartialinjan yläpuolelle on kielletty ja tilanteesta tuomitaan pieni
rangaistus.