Kärppien peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 329 209
  • 25 669

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Ehkä tuon mystisen tarkastelun aikana olisi kannattanu kasata joukkue kasaan ja pitää pieni taktinen ja ylimääräinen aikalisä, sen verran pahasti pakka on taas hajonnut. Ihme hommaa ekan erän dominoinnin jälkeen.
 

Stargazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Boston Bruins
Kärpät on ihan kipsissä. Melkoinen ero kun vertaa tuohon ekaan erään ja toisen erän alkuun.
Marjapuuron Kärpät: Kaikki on mahdollista. Ei ole olemassa johtoa, mitä ei voitaisi kusta, eikä peliä mitä ei voitaisi vetää vihkoon.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Marjamäki pitäs saada potkittua vittuun. Mitä nopeemmin sen parempi.
Niin, ja ei kyse ole vain pelitavallisista asioista. Tuo henkinen kantti on tässä tapauksessa jopa isommassa roolissa.

Viime kaudellakin se henkinen kantti petti jopa peliä pahemmin, ja kuppikunnat nostivat päätään.

Samoilla raiteilla ollaan. Marjamäki ei tästä vapautunutta joukkuetta tee.
 

JPL

Jäsen

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Pikkarainen, jos Kojo ei ole saatavilla.
Kyllä minun taas hieman kohonnut kiinnostus Kärppiä kohtaan lopahtaa samantien jos Jarno Pikkarainen tuonne penkin taakse hommataan. Keskinkertaisia tuloksia kovilla jengeillä, yksi pronssi ja taas pari heikkoa kautta.
 

JPL

Jäsen

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Pikkarainen, jos Kojo ei ole saatavilla.

Mestisvalmentaja syrjäytti Pikkaraisen.

Pikkarainen osaa varmasti herätellä pelaajia, mutta taktisesti ei ole tämän Liigan eliittiä.

Olen edelleen sitä mieltä, että apuvalmentaja osastoon olisi pitänyt tehdä isompi muutos kevään jälkeen. Sitä ei kuitenkaan tehty niin tällä mennään tämä kausi.
 

Mandrake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Bayern München
Olen edelleen sitä mieltä, että apuvalmentaja osastoon olisi pitänyt tehdä isompi muutos kevään jälkeen. Sitä ei kuitenkaan tehty niin tällä mennään tämä kausi.
Kun ei tajuttu tehdä keväällä tarvittavia muutoksia, niin samaa ripulipaskaa ens kevääseen asti? No, miksipä ei.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös