Raksila -75
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Nykysäännön mukaan voi.Hetkonen, ottiko ne kahden minuutin jäähyn pois videolta? Eihän tuommoista voi tehdä.
Nykysäännön mukaan voi.Hetkonen, ottiko ne kahden minuutin jäähyn pois videolta? Eihän tuommoista voi tehdä.
Hetkonen, ottiko ne kahden minuutin jäähyn pois videolta? Eihän tuommoista voi tehdä.
Paraatiesimerkki siitä kipsistä, minkä vastoinkäymiset aiheuttaa.Kärpät on ihan kipsissä. Melkoinen ero kun vertaa tuohon ekaan erään ja toisen erän alkuun.
Marjapuuron Kärpät: Kaikki on mahdollista. Ei ole olemassa johtoa, mitä ei voitaisi kusta, eikä peliä mitä ei voitaisi vetää vihkoon.Kärpät on ihan kipsissä. Melkoinen ero kun vertaa tuohon ekaan erään ja toisen erän alkuun.
Kuka tilalle? Pekka virta, joka sai potkut SaiPasta?Marjamäki pitäs saada potkittua vittuun. Mitä nopeemmin sen parempi.
Niin, ja ei kyse ole vain pelitavallisista asioista. Tuo henkinen kantti on tässä tapauksessa jopa isommassa roolissa.Marjamäki pitäs saada potkittua vittuun. Mitä nopeemmin sen parempi.
Pikkarainen, jos Kojo ei ole saatavilla.Kuka tilalle? Pekka virta, joka sai potkut SaiPasta?
Eikä ole edes ainoa. Mä teen ihan just samaa kuin Mikkolan Late (oletettavasti).Istuukohan Mikkolan Late kotisohvalla katsoen näitä pelejä, miettien että eihän kiekkoa voi noin pelata?
Ei oo tainnut Junttila pelata sekuntiakaan tänään.
Sairastui ja tippui ennen peliä poisEi oo tainnut Junttila pelata sekuntiakaan tänään.
Kyllä minun taas hieman kohonnut kiinnostus Kärppiä kohtaan lopahtaa samantien jos Jarno Pikkarainen tuonne penkin taakse hommataan. Keskinkertaisia tuloksia kovilla jengeillä, yksi pronssi ja taas pari heikkoa kautta.Pikkarainen, jos Kojo ei ole saatavilla.
Pitäisi olla joku joka handlaa myös mentaalipuolen. Joukkue tarvitsee uuden startin myös henkisesti.Kuka tilalle? Pekka virta, joka sai potkut SaiPasta?
Sattui muuten aikataulullisesti aika kohdalleen Markkasen Turkki-diilin kanssa.Kuka tilalle? Pekka virta, joka sai potkut SaiPasta?
Pikkarainen, jos Kojo ei ole saatavilla.
Kun ei tajuttu tehdä keväällä tarvittavia muutoksia, niin samaa ripulipaskaa ens kevääseen asti? No, miksipä ei.Olen edelleen sitä mieltä, että apuvalmentaja osastoon olisi pitänyt tehdä isompi muutos kevään jälkeen. Sitä ei kuitenkaan tehty niin tällä mennään tämä kausi.