Kärppien peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 311 353
  • 25 669

Halonhakkaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Itse antaisin neloskentän lisäksi puhtaat paperit myös meidän maalivahdeille. Kovin yksin jätettiin meidän molsut tänään. Turunen on myös ollut läpi kauden vahva. Hän saa minulta myös puhtaat paperit.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Samoten saattavat muistaa Mannerin ekalta kaudelta Kuopiossa pelatun matsin missä KalPa johti parhaimmillaan 5-0 mutta lopulta Kärpät haki 5-6 voiton jatkoilla.
Itse asiassa KalPa voitti sen pelin jatkoilla 6-5, mutta ei se hirmu makealta tainnut silloin maistua.
 

Rämemajava

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat
Itse antaisin neloskentän lisäksi puhtaat paperit myös meidän maalivahdeille. Kovin yksin jätettiin meidän molsut tänään. Turunen on myös ollut läpi kauden vahva. Hän saa minulta myös puhtaat paperit.
Kyllähän niistä maaleista jotka pelin ratkaisivat meni useampi maalivahtien piikkiin. Sen jälkeen toki puolustuskin oli sitä itseään. Surkea peli molemmilta maalivahdeilta.
 
Suosikkijoukkue
Hyvää viihdyttävää lätkää pelaava jääkiekkojoukkue
Oletat ilmeisesti että joukkueen kapteeni ryhtyisi kiukuttelemaan median edessä ja heittäisi koko joukkueen bussin alle jollain "vittu mitä paskaa"-mentaliteetilla? Tunteet ovat toki pinnassa kannattajilla ja näköjään vähän muiden joukkueiden kannattajilla jotka ovat syystä tai toisesta löytäneet tänään melko hanakasti foorumin Kärppäosioon, mutta ihan oikeasti nyt. Vaikka pelit menisivät kuinka perseelleen, kyllä kapteenin pitää osata esiintyä kovissakin paikoissa asiallisesti ja tyylikkäästi, kuten Ohtamaa teki tässä. Kopin sisällä peliä puitaneen vähän värikkäämmin.

Aika itsestäänselviä asioita.
Kärppien ongelmana on minun näkemyksen mukaan just se, että siellä ei ole tunnetta.
Verratkaa Aten ja vaikka Ässien Joensuun toimintaa erän aikana. Miettikää sitten kumman ottaisitte kapteeniksi omaan joukkueeseen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kärppien ongelmana on minun näkemyksen mukaan just se, että siellä ei ole tunnetta.
Verratkaa Aten ja vaikka Ässien Joensuun toimintaa erän aikana. Miettikää sitten kumman ottaisitte kapteeniksi omaan joukkueeseen.
Ehdottomasti Atte Ohtamaan.
 

Liima35

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät -- Kiekko-Espoo
Okei, hyvä että te siellä Oulussa kuitenkin tiedätte 0-7 tappion jälkeen miten asiat saadaan kuntoon. Peli lähteee varmasti nopeasti taas lentoon, kun kerran kaikki on itsestäänselvää.
Tehäänkö niin että ei ilvailla mahdoton Kärppien häviölle.

Voisin minäkin tulla vittuilemaan Tapparan foorumille mutta en jaksa.
 

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Kärppien ongelmana on minun näkemyksen mukaan just se, että siellä ei ole tunnetta.
Verratkaa Aten ja vaikka Ässien Joensuun toimintaa erän aikana. Miettikää sitten kumman ottaisitte kapteeniksi omaan joukkueeseen.
Tunne voi tarkoittaa muutakin kuin mesoamista julkisesti.

Ohtamaa hyödyttää joukkuettaan myös ihan kaukalon sisälläkin. Pelaa tästäkin illasta huolimatta hyvää kautta, ja tehojakin nakutellut vähintäänkin hyvät 4+11=15. Ei kehnommin veteraanipakilta.

Joensuun saldo sen sijaan 4+0 (eikä 0+4 kuin valtavissa tunnekuohuissani ensin muka katsoin)

Valintojen maailma.
 

Kempton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Nick Ritchie
Okei, hyvä jos kopissa osaa sitten tunteet näyttää. Ulospäin näyttää siltä, että tunne on kuollut jo.

Tyylikästä olisi tosin mielestäni ollut pyytää yleisöltä anteeksi noin hävettävää esitystä. Ehkä Ohtamaa ja Kärpät sitten pyytää peli-esityksillään anteeksi seuraavassa kotipelissä.
Tuo anteeksi-pyytely maksaneilta katsojilta on mielestäni vähän niin ja näin. Ainoastaan silloin pitää pyytää anteeksi jos ei vedetty sata lasissa ja mielestäni siitä se ei jäänyt tänään kiinni.

Veskarit eivät saaneet silmiänsäkään kiinni ja IFK puolusti laadukkaasti. Mitä vastustajan palstaa kävin lukemassa, niin taisi olla heidän kauden paras peli muutenkin. Kärpissä vaan on tällä hetkellä niin monta yksilöä keiden taso ei riitä tämän sarjan kärkijoukkueita vastaan, ja jos tämmöinen joukkue pelaa noinkin hyvin mitä IFK, niin kyllä kyyti on kylmää. Joku 0-3 olisi ollut ”oikeutettu” mutta tosiaan maalivahdit hörppivät sen nelisen maalia niin onhan tuo ruman näköistä.

Mutta jos tässä jokaista häviötä ruvetaan anteeksi-pyytelemään, niin siihen alkaa jo kyllästymään. Kyllähän kaikki lipun ostaneet tajuavat että urheilutapahtuma ei ole mikään elokuva, missä on aina onnellinen loppu. Joskus pelin katsominen on kaksi ja puoli tuntia täyttä tuskaa kuten tänään, mutta sellaista urheilu on pahimmillaan.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Tämän peliesityksien seuraamisen voisi kyllä vaikka laittaa tauolle vähäksi aikaa.

Tai ainakin vähentää radikaalisti tilanteen vatvomista. Pelitkin voisi katsella tästä eteenpäin enemmän tai vähemmän sivusilmällä. Olisi varmasti kaikin puolin terveellisin taktiikka.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Tunne voi tarkoittaa muutakin kuin mesoamista julkisesti.

Ohtamaa hyödyttää joukkuettaan myös ihan kaukalon sisälläkin. Pelaa tästäkin illasta huolimatta hyvää kautta, ja tehojakin nakutellut vähintäänkin hyvät 4+11=15. Ei kehnommin veteraanipakilta.

Joensuun saldo sen sijaan 0+4.

Valintojen maailma.
En minäkään Ohtamaata Kärppien ongelmana näe. Ohtamaata, Hyryä ja Turusta lukuunottamatta muu joukkue pelaa aivan päin persettä. Johtajuus ongelma on valmennuksessa, ei joukkueen kapteenissa. Huono johtajuus yhdistettynä vanhanaikaiseen pelitapaan on melkoinen kuolonsuudelma.
 

Petrov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät , Carolina Hurricanes
HIFK onnistui kaikessa ja pelasi tiiviin puolustuspelin. Kärpät epäonnistui maalivahtiosastolla ja puolustuspelissä. Siksi tulos tämä ja kannattaa unohtaa tämä peli. CTRL-ALT-DEL.
 

Zeta78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Okei, hyvä jos kopissa osaa sitten tunteet näyttää. Ulospäin näyttää siltä, että tunne on kuollut jo.

Tyylikästä olisi tosin mielestäni ollut pyytää yleisöltä anteeksi noin hävettävää esitystä. Ehkä Ohtamaa ja Kärpät sitten pyytää peli-esityksillään anteeksi seuraavassa kotipelissä.

Höpöhöpö. Jokainen voi olla varma että joka ainoaa kärppien pelaajaa vituttaa tulos ja pelin taso monin verroin enemmän mitä faneja. Meille tämä on viihdettä, pelaajille se on ura ja elämäntapa ja jokainen niistä jätkistä elää ja hengittää voitoista.
Pelaajien ei kuulu pyytää yhtään mitään anteeksi, vaan keskittyä siihen miten suunta käännetään.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Missä @McTorso ? Mikä boogie siellä?
Aika raskas ilta tänään Raksilassa. Mietin tuossa kesken pelin pelaajia, jotka alisuorittavat raskaasti: Antonen, Tiivola, Bunnaman, Junttila, Gunler, Berglund, Koivisto, Olkkonen. Tuossa vain siis RASKAASTI alisuorittavat pelaajat. Hankala treidata moista joukkoa muualle. Pohdin, jotta miten nuo äijät pelaisivat jonkun muun kuin Laurin valmennuksessa. Ei voi varmaksi tietää, mutta tulin siihen tulokseen, että paremmin.

Sarjassa on tällä hetkellä kolme todella kovaa joukkuetta Ilves, Tappara ja HIFK. Niitä vastaan Kärpillä yksi voitto seitsemästä. Kyllä tässä on noussut iso riski viime kauden uusintaan, jossa Kärppien päävalmentaja menettää lopulta kopin. Samaan kuoppaan ei kyllä ole syytä asetella kahdesti.

Mitäpä luulet, millainen boogie oli mulla Raksilassa? En kyllä arvosta ollenkaan tuollaista vittuilua kesken toisen tuskan. Mulla on tapana tälläkin palstalla koettaa kannustaa hankaluuksien keskellä olevia. Milloin olen perustanut JYP-osioon seurannan sääleihin pääsystä, tai kannustanut Pelsuja nousemaan alakulostaan. SaiPaakin olen koettanut nyt sympata. Tunne on hyvästä, pahakin, ihmisten ilkeyttä toista kohtaan en vain ole oppinut hyväksymään.
 
Suosikkijoukkue
Hyvää viihdyttävää lätkää pelaava jääkiekkojoukkue
Ehdottomasti Atte Ohtamaan.
Tälle se pellailu Aten ja Laten alaisuudessa sitte näyttää, lauantaina hornankattilassa pataan puhtaalla pelillä. Pelillisesti Atte on ollut hyvä, eihän sitä voi kieltää, mutta miten se joukkue ja sen vaatimustaso? Pelin aikana pitää pumpata vaihdosta toiseen sitä tunnetta penkillä & kentällä ja tämä ei nyt vaan toimi.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
@McTorso tervetuloa vaan tänne Laurin luiskaamisen puolestapuhujiin! Meillä ei katsota ikää, sukupuolta eikä ihonväriä, vaan kaikki muut paitsi tamperelaisseuroja kannattavat otetaan ilomielin mukaan!
Kiitos, mukava tietää, että ovi on auki. Palataan asiaan harkinta-ajan jälkeen.
 

Rämemajava

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat
Kärppien ongelmana on minun näkemyksen mukaan just se, että siellä ei ole tunnetta.
Verratkaa Aten ja vaikka Ässien Joensuun toimintaa erän aikana. Miettikää sitten kumman ottaisitte kapteeniksi omaan joukkueeseen.

Tälle se pellailu Aten ja Laten alaisuudessa sitte näyttää, lauantaina hornankattilassa pataan puhtaalla pelillä. Pelillisesti Atte on ollut hyvä, eihän sitä voi kieltää, mutta miten se joukkue ja sen vaatimustaso? Pelin aikana pitää pumpata vaihdosta toiseen sitä tunnetta penkillä & kentällä ja tämä ei nyt vaan toimi.
Johtaa voi monella eri tavalla. Jotkut on näitä pumppumiehiä ja sitten on niitä, jotka johtavat esimerkillään kaukalossa. Mainitaan nyt sitten vaikkapa Ohtamaa ja Pyörälä. Molemmilla tavoilla voi varmasti olla hyvä kapteeni ja johtaja.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Aika raskas ilta tänään Raksilassa. Mietin tuossa kesken pelin pelaajia, jotka alisuorittavat raskaasti: Antonen, Tiivola, Bunnaman, Junttila, Gunler, Berglund, Koivisto, Olkkonen. Tuossa vain siis RASKAASTI alisuorittavat pelaajat. Hankala treidata moista joukkoa muualle. Pohdin, jotta miten nuo äijät pelaisivat jonkun muun kuin Laurin valmennuksessa. Ei voi varmaksi tietää, mutta tulin siihen tulokseen, että paremmin.

Sarjassa on tällä hetkellä kolme todella kovaa joukkuetta Ilves, Tappara ja HIFK. Niitä vastaan Kärpillä yksi voitto seitsemästä. Kyllä tässä on noussut iso riski viime kauden uusintaan, jossa Kärppien päävalmentaja menettää lopulta kopin. Samaan kuoppaan ei kyllä ole syytä asetella kahdesti.
Kas kas, alkaako todellisuus iskeä sinullekin vasten kasvoja? Usko ja toivo ovat hienoja asioita sinällään, ei siinä mitään. On kuitenkin ollut selvää jo syksystä alkaen, että Marjamäen johdolla ei tämä laiva tule kääntymään. Isoimmat virheet tehtiin jo viime keväänä, kun Marjamäki sai pitää työnsä. Lauri Mikkola olisi viime kauden tuloksilla saanut viisi kertaa kenkää.

Ihmeellinen sädekehä Marjamäkeä kyllä suojelee. Se sädekehä taitaa pitää sisällään Kärppien hallituksen, Kukkosen, sekä Virkkusen nimet.
 

Krug#47

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Bruins
Tälle se pellailu Aten ja Laten alaisuudessa sitte näyttää, lauantaina hornankattilassa pataan puhtaalla pelillä. Pelillisesti Atte on ollut hyvä, eihän sitä voi kieltää, mutta miten se joukkue ja sen vaatimustaso? Pelin aikana pitää pumpata vaihdosta toiseen sitä tunnetta penkillä & kentällä ja tämä ei nyt vaan toimi.
Aika hyvin on ainakin suomen maajoukkue pelannut viime vuodet kun kapteenisto on rakennettu Ohtamaan ja Anttilan ympärille… en usko että homma jää nytkään kapteeniston toiminnasta kiinni.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Aika raskas ilta tänään Raksilassa. Mietin tuossa kesken pelin pelaajia, jotka alisuorittavat raskaasti: Antonen, Tiivola, Bunnaman, Junttila, Gunler, Berglund, Koivisto, Olkkonen. Tuossa vain siis RASKAASTI alisuorittavat pelaajat. Hankala treidata moista joukkoa muualle. Pohdin, jotta miten nuo äijät pelaisivat jonkun muun kuin Laurin valmennuksessa. Ei voi varmaksi tietää, mutta tulin siihen tulokseen, että paremmin.

Sarjassa on tällä hetkellä kolme todella kovaa joukkuetta Ilves, Tappara ja HIFK. Niitä vastaan Kärpillä yksi voitto seitsemästä. Kyllä tässä on noussut iso riski viime kauden uusintaan, jossa Kärppien päävalmentaja menettää lopulta kopin. Samaan kuoppaan ei kyllä ole syytä asetella kahdesti.

Mitäpä luulet, millainen boogie oli mulla Raksilassa? En kyllä arvosta ollenkaan tuollaista vittuilua kesken toisen tuskan. Mulla on tapana tälläkin palstalla koettaa kannustaa hankaluuksien keskellä olevia. Milloin olen perustanut JYP-osioon seurannan sääleihin pääsystä, tai kannustanut Pelsuja nousemaan alakulostaan. SaiPaakin olen koettanut nyt sympata. Tunne on hyvästä, pahakin, ihmisten ilkeyttä toista kohtaan en vain ole oppinut hyväksymään.
Kunhan halusin tsekata että vieläkö pystyt tässäkin tilanteessa puolustelemaan Marjista. Hyvä jos silmät ovat sielläkin vihdoin auenneet.

Mutta ihan uteliaisuudesta, monenneksiko rankkaisit Kärppien valmennuksen alkukauden perusteella?

Minä sanoisin 12. tai 13. Taakse jää selkeästi ainoastaan uimalakki ja Hämäläinen. Hiinä ja hiinä meneekö Marjamäki mun papereissa edes Olli Salon edelle.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kunhan halusin tsekata että vieläkö pystyt tässäkin tilanteessa puolustelemaan Marjista. Hyvä jos silmät ovat sielläkin vihdoin auenneet.
Asioita voi esittää monella tavalla. Sinun tapasi oli surkea ja moukkamainen.. Noin jatkaen voit olla jatkossa tsekkailematta mun mietteitä, tai no, ainakin ilman vastausta jäät.
Mutta ihan uteliaisuudesta, monenneksiko rankkaisit Kärppien valmennuksen alkukauden perusteella?
Valmennuksen arvioiminen on hankalaa ja kausi on kesken. Kuten olet ehkä huomannut, olen muidenkin osioiden arvostelujeni suhteen pitäytynyt kesällä antamissani arvosanoissa. Tämä on koskenut myös alhossa ollutta Pelsuja ja Pelsut kiittää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös