Aika raskas ilta tänään Raksilassa. Mietin tuossa kesken pelin pelaajia, jotka alisuorittavat raskaasti: Antonen, Tiivola, Bunnaman, Junttila, Gunler, Berglund, Koivisto, Olkkonen. Tuossa vain siis RASKAASTI alisuorittavat pelaajat. Hankala treidata moista joukkoa muualle. Pohdin, jotta miten nuo äijät pelaisivat jonkun muun kuin Laurin valmennuksessa. Ei voi varmaksi tietää, mutta tulin siihen tulokseen, että paremmin.
Sarjassa on tällä hetkellä kolme todella kovaa joukkuetta Ilves, Tappara ja HIFK. Niitä vastaan Kärpillä yksi voitto seitsemästä. Kyllä tässä on noussut iso riski viime kauden uusintaan, jossa Kärppien päävalmentaja menettää lopulta kopin. Samaan kuoppaan ei kyllä ole syytä asetella kahdesti.
Mitäpä luulet, millainen boogie oli mulla Raksilassa? En kyllä arvosta ollenkaan tuollaista vittuilua kesken toisen tuskan. Mulla on tapana tälläkin palstalla koettaa kannustaa hankaluuksien keskellä olevia. Milloin olen perustanut JYP-osioon seurannan sääleihin pääsystä, tai kannustanut Pelsuja nousemaan alakulostaan. SaiPaakin olen koettanut nyt sympata. Tunne on hyvästä, pahakin, ihmisten ilkeyttä toista kohtaan en vain ole oppinut hyväksymään.