Kärppien peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 311 196
  • 25 669

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Olin varma että sulla on kahen päivän VIP-liput aitioineen ja kalakukot tupla kalalla jne.
Pieni pettymys, mutta ymmärrän.
Noooh, kun tässä nyt kotikaupungista johtuen Kalevan Palloa ainakin jollain tasolla symppaa niin nämä KalPan ja Kärppien väliset keskinäiset on ehkä kuitenkin mukavampi katsoa esim. kotona.
 

Rämemajava

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat
Ei oikein löydy tästä joukkueesta pelaajia, jotka nousisivat esiin silloin kun on kollektiivisesti haastavampaa.
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tappion hetkellä nostaa päätään ja voiton juhlissa ei ole mukana. @Huml71
Semmonen hyökkäys sieltä sitten. Olet kaiken hyvän lisäksi myös yksinkertaisesti väärässä. Kyllä tässä itse kelläkin alkaa huumorintaju olemaan koetuksella tuon 250k Marjamäen kanssa.

Mihin se yksi posikerhon puheenjohtajista muuten aina katoaa tappion hetkellä?
 

Micol

Jäsen
Aivan saatanasti vituttaa tuollainen toiminta.
Ensin hyödytään 100-0 ja täysin ylimielistä purnausta näistä parista jäähystä mitä on 80 minuutin aikana annettu.

Samalla kun maalivahteja saa vedellä ilman seurauksia.
KalPa:sta on jäänyt kyllä todella paska maku viime kausilta juurikin siltä osin, että aina vitunmoinen vuodatus tilanteiden jälkeen, jos sattuvat useiden päätuomarien sormien läpi katsomisten jälkeen saamaan jopa jäähyn jostain selkeästä tilanteesta. Miettinen oli kyllä suvereeni mestari psyykkaamaan tuomareita jäähyjen osalta ja sitä tehtiin täysin surutta etenkin koti-Niiralassa. Pelaajien osalta esim. Räsänen kehtasi eilen tulkuttaa tuomarille, kun huitoi Kärppien pelaajaa selkään vaihtoalueen lähellä ja tuomari sattui kaikkien yllätykseksi jopa huomaamaan tilanteen - ja sekös Aapelia vitutti, että "pikku" koiruudesta kehdattiin häntä rangaista. Väärin vihelletty.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mihin se yksi posikerhon puheenjohtajista muuten aina katoaa tappion hetkellä?
Jos minua tarkoitat, niin en minnekään. Olen mukana niin ylämäessä kuin alamäessä. Tällä viikolla voittoisan KooKoo -pelin jälkeen en paljon ennättänyt kirjoitella, mutta nyt olen ollut koko viikonlopun isosti palstalla mukana.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Kyllä se nyt vaatisi kykyä nousta taistelemaan pisteistä tähän kolmanteen erään. Muuten ollaan vaihteeksi melkolailla lähtöruudussa.
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jos minua tarkoitat, niin en minnekään. Olen mukana niin ylämäessä kuin alamäessä. Tällä viikolla voittoisan KooKoo -pelin jälkeen en paljon ennättänyt kirjoitella, mutta nyt olen ollut koko viikonlopun isosti palstalla mukana.
En missään nimessä tarkoita sinua. Jos yhtään asiaa ajattelee, niin sitä ei tarvitse nimeltään mainita.
 

Stargazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Boston Bruins
Kalpa kyllä aika tostuvasti pelaa takatolpalle. Ihme, että sitä ei ole opittu pelaamaan pois.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
KalPa on ollut pirun hyvä kolmannen erän alkuun. Ei ole suotta Liigan paras kotijoukkue.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Vielä noustaan. Ehkä. Kyllä tuo rosteri sen ykkössentterin ja Puljujärven tarvitsee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös