Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Ja uuden päävalmentajan.Vielä noustaan. Ehkä. Kyllä tuo rosteri sen ykkössentterin ja Puljujärven tarvitsee.
Ja uuden päävalmentajan.Vielä noustaan. Ehkä. Kyllä tuo rosteri sen ykkössentterin ja Puljujärven tarvitsee.
Päävalmentaja unohtui listaltasi!Vielä noustaan. Ehkä. Kyllä tuo rosteri sen ykkössentterin ja Puljujärven tarvitsee.
Kyllä tuossa ei kaksi pelaajaa kurssia muuta. Hitaita puukäsiä suurin osa.Vielä noustaan. Ehkä. Kyllä tuo rosteri sen ykkössentterin ja Puljujärven tarvitsee.
Raikas vastapaino @Huml71 nimimerkille.Kyllä sieltä tullaan taittelemaan vastustajan päävalmentajat povitaskuun, jos voitto sattuu tulemaan - ja tietysti aina 'suvereenin' esityksen jälkeen. Tänään taitaa olla taas hiljaisempaa, kuten myös eilen. Pelkkää trollaamistahan se on ollut aina.
Kyllä se vaan muuttaa. Puljujärvi on helvetin kova Liigaan ja jos se sentteri on kova, niin tässä ollaan mestaruustaistossa. Yksilötaitoa olisi sitten runsaasti Turusen, Koivusen, Gunlerin, Puljujärven ja herra X:n toimesta.Kyllä tuossa ei kaksi pelaajaa kurssia muuta. Hitaita puukäsiä suurin osa.
Ja uuden päävalmentajan.
Paskan vitut.Päävalmentaja unohtui listaltasi!
Mikähän pointti tässä sun jatkuvassa provoilussa on Humlin suuntaan? Humlilla on kuitenkin on ihan silmät päässä ja kirjoittaa tänne asioista jotka nyt ihan oikeasti on tapahtunut, tämä "raikas vastapaino" sen sijaan on tosiaan paikalla ainoastaan voittojen jälkeen.Raikas vastapaino @Huml71 nimimerkille.
Sanoisin kyllä, että aika helvetin väsynyt "vastapaino" jauhaa samaa mantraa vuodesta toiseen.Raikas vastapaino @Huml71 nimimerkille.
Enkä ihan vastapainoakaan allekirjoita. Keskusteluissa olen ollut jo vuosia mukana myös voittojen hetkillä.Sanoisin kyllä, että aika helvetin väsynyt "vastapaino" jauhaa samaa mantraa vuodesta toiseen.
Lassi Heikkinen on tuomarina ihan vitsi. En minä voi käsittää, miten se saa toilailla tuolla vuodesta toiseen.Ohtamaalle estäminen kun kalakukko luistelee itse siihen eteen. My god.
No Kärpät on voittanut viimeks 2018. Aika monta vuotta tässä on voinut samaa paskaa jaella.Sanoisin kyllä, että aika helvetin väsynyt "vastapaino" jauhaa samaa mantraa vuodesta toiseen.