Ekan erän viiminen vitonen oli viihdyttävää, muuten melekosta kärsimystä.Viihdyttävä peli mutta voi helvetin helvetti!
Ekan erän tehokkuudella ja Kokon varassa Kärpät roikkui mukana. Toki jos perseilyllä tarkoitat, että koko peli oltiin jaloissa niin sitten.Just. Se miehekäs loppurutistus ei nyt auta, kun perseiltiin - ihan itse - tämäkin matsi.
Niin siinä taitaa käydä. Ihan omissa käsissä oli homma. Passivoiduttiin aivan turhaa.Just. Se miehekäs loppurutistus ei nyt auta, kun perseiltiin - ihan itse - tämäkin matsi.
Kyllä juuri tätä tarkoitin.Ekan erän tehokkuudella ja Kokon varassa Kärpät roikkui mukana. Toki jos perseilyllä tarkoitat, että koko peli oltiin jaloissa niin sitten.
Suurin ongelma tuossa on se, että tuolla omissa puolustetaan aivan liian passiivisesti. Vaikea siinä on saada hyökkäyksiä, kun olet omissa puolustanut lähemmäs minuutin ja olet aivan puhki. Hyvät joukkueet kyllä sitä kiekkoa siellä saavat pidettyä, kun tilaa ja aikaa on. Siellähän niitä miehiä sitten on vapaana, kun Kärpät puolustaa keskustaa ja vastustajan pelaajat vaihtavat paikkoja ja merkkauspeli ei toimi.Just. Se miehekäs loppurutistus ei nyt auta, kun perseiltiin - ihan itse - tämäkin matsi.