Tänään hävittiin maalivahtipeli ihan pystyyn. Ei tuossa oikein muuta. Kokonaisuutena hyvä peli Kärpiltä, vaikka toinen erä luisui Karhusen epävarmuuden avustuksella ohi. Ruusun maalivahtipelaaminen oli ehkä parasta, mitä olen Liigassa keneltäkään tällä kaudella nähnyt. Varsinkin ensimmäinen erä oli häneltä lähes hurmoksellinen.
Tuomareista sen verran, että ylivoimakerrat ovat tässä sarjassa nyt Jukureiden hyväksi 18-9. Taitaa olla niin, että jokaisessa pelissä Kärpät on saanut enemmän jäähyjä. Tasaiseen pariin erikoinen tilasto. Tuskin tässä salaliittoteoriaa tarvitsee viritellä. Luulen, että Kärppien kova ylivoima on tässä suurin tekijä, samoin se, että Jukurit alkoi jäämään ottelusarjassa alusta alkaen telineisiin. Tuomaripeliin on tultava seuraavaan peliin muutos. Turhan karua on näin.
Eipä tässä, sarja on Kärpille 3-2 ja lauantaina taas parasta pöytään. Harmillisesti itse en peliä näe, vaan pitää tyytyä tuloksen katsomiseen. Olen sellaisessa tilaisuudessa, jota ei voi jättää väliin. Ehkäpä salaa vessassa käyn pätkiä katsomassa ja teksti-tv:tä vilkuilen kännykästä tuon tuosta. Tunteessa olen mukana joka sekunti. Tulta munille!