Kärppien peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 352 022
  • 25 669

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kyllä minä haluaisin, että Kärpät voittaisi ansaitusti ja olisi joukkueista se parempi. Vähään tyytyy se jolle yksi altavastaajavoitto viiteen peliin riittää.

Pitkä aika on kyllä siitäkin, kun Kärpät olisi ollut paikallaolleista parempi ja aktiivisempi mutta hävinnyt vain huonompaan viimeistelyyn. Kyllä tässä on tämä ja viime kausi oltu vaan rehellisen huonoja.
Kärpät on pelannut viisi peliä, joista kolme on päättynyt tappioon. Kahdessa kolmesta tappiosta hallittiin peliä, oltiin aktiivisempi osapuoli ja luotiin enemmän maalipaikkoja kuin vastustaja. Jos tuo on kerta kriteeri sille, että olisi ansainnut voiton, niin kahdesti kolmesta tappiosta Kärpille on näin käynyt. Minä olen kuitenkin sitä mieltä, ettei hallinnalla ja maalipaikoilla ansaita voittoja. Maalit ratkaisevat ja maalien määrään vaikuttavat monet muutkin asiat kuin hallinta ja aktiivisuus.

Ihmeellistä, että kokeneena jääkiekon seuraajana haksahdat moiseen urheilun perusarvojen alentamiseen, ettei voitto ole ansaittu. Voitot otetaan. Ei niitä anneta tai jaeta tyylipisteiden perusteella.
 

Kalaverkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Fanikatsomossa on ollut hyvä meininki näissä kaikissa tähänastisissa kotipeleissä. Nyt kun fanikatsomoa on laajennettu, niin homma on ottanut tuulta alle ihan kunnolla. Uskon myös, että jatkuu suht samanlaisena, vaikka peli ei kulkisikaan. Toki väliin voi tulla silloin jotain mielenilmauksia. Mutta en usko, että korvin kuultavasta kannustuksessa jää Kärpillä homma kiinni.
Samaa mieltä! Todella iso arvostus fanikatsomon porukkaa kohtaan. Välillä tuntuu, ettei meidän joukkue ansaitsisi tuollaista..
 

Petr T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks | Kärpät | SoJy
Ei vittu mitä paskaa.

Marjamäen Kärpille on kerta kaikkiaan mahdottomuus tulla näihin helpompiinkaan peleihin sillä tavalla sisään, että otetaan heti luulot pois.

Sellaisia näennäisesti hyviä alkuja on ehkä joskus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös