Kärppien peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 322 241
  • 25 669

Punamani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En tiedä, ehkä olen vähän sekaisin mutta jos tuosta tulee vastaan Tappara/Jukurit niin julistan että Kärpät on välieräjoukkue.
Joo, nuo kaksi on ehkä sopivimmat Kärpälle. Mutta ongelmaksi tulee pääsy edes kuuden joukkoon. Kalpa on tulossa ohi. Tänään olisi pakkovoiton paikka. Eilen olin hallilla ja mielestäni ihan hyvä matsi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Joo, nuo kaksi on ehkä sopivimmat Kärpälle. Mutta ongelmaksi tulee pääsy edes kuuden joukkoon. Kalpa on tulossa ohi. Tänään olisi pakkovoiton paikka. Eilen olin hallilla ja mielestäni ihan hyvä matsi.
Millähän tavalla Jukurit on sopiva vastus Kärpille? Kärpät on ihan kusessa Jukureiden kaltaisen liikkuvan joukkueen kanssa. Ainoa mahdollisuus toki on se, että perinteiseen tyyliin tuomarit tunkee pleijareissa pillin normaalia syvemmälle perseeseen ja pelillä ei ole jääkiekon kanssa enää mitään tekemistä. Jos Kärpät voittaa Jukurit näissä painimatseissa niin silloin on mahdollisuus, muuten Jukurit luistelee Kärpiltä jalat alta.
 

Dynastia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Itse näkisin että nimenomaan Jukureita vastaa Kärpillä oli yllätysmomentti pleijareissa. Materiaalin suhteen ei isoja eroja ole, sielläkin mennään ohkaisella porukalla, mutta Kärpissä on rutkasti enemmän kokemusta ja voittamisenkin kulttuuria. Pelsuja ja Hifkiä vastaan lähdetään lauluun 4-1 tai 4-2.
 

Vyuola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Roki
Itse näkisin että nimenomaan Jukureita vastaa Kärpillä oli yllätysmomentti pleijareissa. Materiaalin suhteen ei isoja eroja ole, sielläkin mennään ohkaisella porukalla, mutta Kärpissä on rutkasti enemmän kokemusta ja voittamisenkin kulttuuria. Pelsuja ja Hifkiä vastaan lähdetään lauluun 4-1 tai 4-2.
Totta! Viime vuonna otettiin Kookoolta koko rahalla kakkoseen, vaikka.... en ees ala luettelemaan saatana.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
En usko voittamisen kulttuuriin. Ainakaan niin paljoa kuin siitä höpötetään. Katsokaa viime kevättä.

0-5 vittu pataan kotona ja siitä kesälomalle. Siinä viimesin muistijälki tälle joukkueelle.

Kaikki pitää rakentaa taas alusta. Jokainen joukkue on omansa ja historia on historiaa. Toki joillakin pelaajilla voi olla etua, että on kokemusta kovista paikoista, mutta tämä on joukkuepeli ja esim. Jukurit on tällä hetkellä ihan helvetin kovassa iskussa.

Kärppien peli on parantunut huomattavasti, mutta voi olla, että kevät tulee liian nopeasti silmille. Tämän nähdyn suunnanmuutoksen satoa pääsemme ulosmittamaan ehkä vasta vuoden päästä keväällä.

Mutta toki yritetään kiusata kärkiporukoita nyt minkä pystytään.
 

avail

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
En usko voittamisen kulttuuriin. Ainakaan niin paljoa kuin siitä höpötetään. Katsokaa viime kevättä.
No onhan siinä toki se vinha perä, että voittanut seura tietää mitä menestyminen vaatii ja sitä kautta osaa laittaa mm. arjen työnteolle ja fasiliteeteille sen tietyn vaateen, että joukkueelle tarjotaan joka vuosi mahdollisuus tehdä asiat viimeisen päälle hyvin. Tämän sitten soisi loppuviimein näkyvän peleissä ja kauden lopuksi mitalitaulukossa.

Sitten vain herääkin tietysti kysymys, että mihin tämä tietotaito eräässä pohjoisen Suomen jääkiekkojoukkueessa on unohdettu, miksi ja miten? Ehkä onkin niin, että voittamisen kulttuuria pitäisi kehittää ihan siinä, missä itse pelikin kehittyy - ihan lajitasollakin.
 

raju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aaron Hakala , Ville Nieminen , Jukka Rautakorpi
Tulipa kylmät väreet, paljon hienoja pelureita oli siinä punaisella matolla! Good memories
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Fonselius - Suominen tuomitsee kolmannen kerran tällä kaudella Kärppien ottelun. Eilisessä pelissä eivät löytäneet yhtään KalPa-rikettä ja joulukuun alussa puhalsivat HIFK-pelissä vain yhden jäähyn helsinkiläisille. Siitäkin jäähystä jäi paha maku suuhun, kun Koivistoinen iski alivoimalla HIFKn tasoihin.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Nyt on palattu siihen, että meikäläistä pelottaa ihan helvetisti aina kun Koivisto on jäällä.
 

Käppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Meinasin sanoa, että ei vihelletä tänäänkään kalpalle, mutta sitten tuli sen verran selvä jäähyn paikka niin tuomarin oli pakko (viiveellä) nostaa käsi pystyyn.
 

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
Korpimäkikin saa ylivoimavastuuta ennen hyryä, on se kyllä erikoista. Villileäin on tiukasti häkissä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös