Miika Koivistolle mottipäistä, 5 vuoden jatko.Onneksi ens kauden pakisto on jatkosoppareilla jo lähes valmis!
Ei petä kun ei odota juuri mitään ihmeitä. Hei kauden eka piste Kalpalta eikä oltu ees juuri perässä=eteenpäin menty!Tuo paskasakki pettää aina. Vituttaa niin ettei veri kierrä.
Tässä on olemassa kaikki elementit siihen. Sehän tässä ahdistaakin, kun menetetään 3. erässä pisteitä eikä osata pelata johtoasemassa.Tämä kevät tulee tätä menoa päättymään samallalailla kuin viime kausi; viimeisillä kierroksilla täpärästi ulos kuuden joukosta ja säälipleijareissa ulos.
Huomenna on. Perkele! Tulta munille! Fire for the eggs!Kalpa on kyllä jalkava joukkue. Toivottavasti ei kohdata keväällä. Eikä myöskään Lukkoa. Viikon pisteet saattoi olla siinä. Yleensä toinen päivä ei ole Kärppien heiniä ollut.
Itse lähtisin liikkeelle siitä, että Kärpät pelaisi oikeasti laadukkaan kuusikymppisen. Hiljaista on ollut sillä saralla varsinkin kotiotteluiden osalta.Kalpa on kyllä jalkava joukkue. Toivottavasti ei kohdata keväällä. Eikä myöskään Lukkoa. Viikon pisteet saattoi olla siinä. Yleensä toinen päivä ei ole Kärppien heiniä ollut.
Niin joskus 2018-2019 viimeksi ollut ehjiä 60min pelejä. Huomenna tuskin jalka riittää yhtään enempää.Itse lähtisin liikkeelle siitä, että Kärpät pelaisi oikeasti laadukkaan kuusikymppisen. Hiljaista on ollut sillä saralla varsinkin kotiotteluiden osalta.
Kun rosteri on vajavainen, niin juuri tämmöisissä tilanteissahan se tulee raaimmillaan esille.Anttilalta kaksi turhaa kiekonmenetystä jatkoajalla, Kivistöltä ja Koivistolla typerät laukaukset, kaikista vaarallinen vastahyökkäys… ei näin.
Samalla tavalla minä näin myös tilanteen. Tuohon hyökkäykseen ei olisi muuten kukaan pakki kerennyt seisovilta jaloilta / hyökkäykseen päin liikkeestä, kun kaksi Kalpan pelaajaa pääsi tikkaamaan siihen nopeaan kiekkoon ylöspäin. Eli tietyllä tapaa paskaa munkkiakin tuossa. Toki isoa kuvaa ei muuta miksikään, moped in the highway.Lekkasilta helvetin näppärästi pelattu ohjaus tuohon maalipaikkaan, kilvellä suoraan omille hyökkääjille ja siitä kahdella nollaa vastaan. Ei noita monesti näe, ja siksi Kärpätkin tilanteessa auttamatta myöhässä. Enemmän minä pistäisin tuon kyllä hänen piikkiinsä kuin Koiviston. Toki nopeampi pakki olisi tuossa tilanteessa saattanut ehtiä katkoon, mutta Koivisto ei ole valitettavasti sellainen.
Mites se tami sanoikaan... 95% - 50% ?Täytyy sanoo että Kärpät on aika hemmetin pehmee joukkue. Kalpaa vastaan moni joukkue näyttää raskasjalkaselta, niin myös Kärpät tänään. Syötöt oli pari erää jotain kamalaa mutta toisella erätauon jälkeen ne saatiin napsumaan lapoihin ja hyökkäystä edistäviin positioihin.