Estää jo muidenkin maalit, kun ei itse osu.Hahhah, Banamanilta upea seivi
Junnuna pelasivat Kalaputaan kanssa samassa joukkueessa, jota Tamnelan isä valmensi. Kalapudas lähti C-junnuna Ouluun, Tammela jäi pelaamaan C-junnujen Mestistä ja siirtyi myöhemmin Raumalle. Isä ei tainnut tykätä Kärpistä.Tammela on kummallinen tapaus. Ylivieskasta kotoisin, mutta ei ole peliäkään Kärppänutussa pelannut.
Tykkään tuosta Koivunen - Turunen -kaksikon pelistä. Siinä keskellä voi olla vaikka minkälainen turisti, mutta homma pelittää. Laatusentterin kera tuo ketju olisi entistäkin parempi.Minä tykkään tästä joukkueesta ja veijarimeiningistä. Olen ehkä näkemykseni kannalla vähemmistössä, mutta tykkään silti.
Tykkään tuosta Koivunen - Turunen -kaksikon pelistä. Siinä keskellä voi olla vaikka minkälainen turisti, mutta homma pelittää. Laatusentterin kera tuo ketju olisi entistäkin parempi.
Mikä taas johtaakin siihen, mistä en tykkää. Ja se on se, että tasaista taustatukea ei ole. Se on jopa anteeksiantamatonta tälläisellä budjetilla operoidessa.
Samaa mieltä. Tykkään tuosta joukkueesta ja yhteishengestä, tunteesta, jne. Materiaalin kapeudesta en tykkää.Samat huolenaiheet täällä pelillisesti. Sen ulkopuolelta tuo joukkue saa minun kiintymyksen tietynlaisella pilkkeellä silmäkulmassa, joka on yhtäkkiä tullut esiin joulukuun 18. päivän jälkeen.
Mistäköhän johtuu.
Ja meillä se laatusentteri löytyykin jo. Arttu Hyry. Ei vaan saa mahdollisuutta. Missähän muussa jengissä jätettäis kaveri noin vähälle vastuulle.Tykkään tuosta Koivunen - Turunen -kaksikon pelistä. Siinä keskellä voi olla vaikka minkälainen turisti, mutta homma pelittää. Laatusentterin kera tuo ketju olisi entistäkin parempi.
Mikä taas johtaakin siihen, mistä en tykkää. Ja se on se, että tasaista taustatukea ei ole. Se on jopa anteeksiantamatonta tälläisellä budjetilla operoidessa.
Ja meillä se laatusentteri löytyykin jo. Arttu Hyry. Ei vaan saa mahdollisuutta. Missähän muussa jengissä jätettäis kaveri noin vähälle vastuulle.
Hyry sopisi tuohon keskelle kyllä kuin nenä päähänNäinpä.
Mä alan olla sitä mieltä, että tuon Hyryn ketjun voisi hajottaa. Viime peleissä ei ole ollut enää mitenkään huikea, lähinnä Hyry kannattelee. Antti-Roikolla ja Hyryllä olisi annettavaan myös parempien ketjukavereiden rinnalla.
Esim tän illan pelikelpoisista voisi muodostaa seuraavat ketjut:
Koivunen - Hyry - Turunen
Antti-Roiko - Kemppainen - Björkvist
Junttila - Bunnaman - Ala-siurua
Hermonen - Tiivola - Anttila
Edit. Kepu ei tietty ollutkaan tänään pelikelpoinen oletettavasti
Mikähän mahtaa miehellä olla tehosarakkeen luku tällä hetkellä?Koivisto on matkalla 29 pisteen kauteen. Pisteitä hän on tehnyt yhden vähemmän kuin Tapparan Otto Leskinen. Hurja tilastofakta on myös se, että Koivisto on Liigan kolmanneksi tehokkain ylivoimapakki. Vaikka paljon on ollut heikkoa tekemisistä Koivistolla puolustussuuntaan ja liian usein on heikolla pelaamisellaan ollut edesauttamassa vastustajan maalin syntyä, niin kyllä hän on hyökkäyssuuntaan onnistunut hyvin.
Koivistohan toimii käytännössä seinäsyöttölevynä viivalla, sitte ku kalamiehen ranne sattuu laulamaan, tulee piste. Ei se sen enempää vaadi.Koivisto on matkalla 29 pisteen kauteen. Pisteitä hän on tehnyt yhden vähemmän kuin Tapparan Otto Leskinen. Hurja tilastofakta on myös se, että Koivisto on Liigan kolmanneksi tehokkain ylivoimapakki. Vaikka paljon on ollut heikkoa tekemisistä Koivistolla puolustussuuntaan ja liian usein on heikolla pelaamisellaan ollut edesauttamassa vastustajan maalin syntyä, niin kyllä hän on hyökkäyssuuntaan onnistunut hyvin.