Kärppien peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 354 317
  • 25 669

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hyvä Kärpät! Hyvä Karhunen!
 

Micol

Jäsen
Kyllähän tässä oikeus tapahtui ja Turun ballerinat jäivät ilman pisteitä. Olisi ollut melkoinen vitutus tälle iltaa, jos tämän illan oksennuksen (= tuomaritoiminta ja filmaukset) ja Ritchien perseilyn jälkeen olisi töpseli kairannut vielä jonkun kusisen voiton 3. erän lopussa.

Tunnetta alkaa ainakin löytymään...
 

Leevander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät,Leijonat
Karhunen oli tänään se tekijä joka takas pisteet.Ja Miika Koiviston virheetön peruspeli oli posia.Hienoa että 3 pojoa lähti matkaan.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Olen vain iloinen, että on vaihtoehto noille Maikkarin huutajille. Minä tykkään, ei sen kummempaa.
Kyllä, jokaiselle varmasti löytyy mieluisa selostaja. Jos Mertaranta on selostajana, saatan laittaa Kalevan pojat ääneksi, mutta kyllä Sorjoset ja Waheebit ovat loistavia mielestäni.

Ja vitsillä muutenkin tuon heitin. :)
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Oli kerrankin hyvä tunnetila joukkueessa kaiken munattoman hiihtelyn jälkeen. Jos se on edes osittain Nickin ansiota, pitäisin hänet edelleen joukkueen (väkivaltaisena) maskottina.
Ritchie on ollut pelillisesti koko ajan parempi ja parempi. Nyt Ritchie kärsii muutaman pelin pelikiellon ja sen jälkeen kylmäpäisempänä takaisin.
 

totonboset

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Canes
Kolme pistettä ja vastustajan fanit itkee rikossyytteitä. Vittu että maistuu.
Kyllä. Tätä se on lätkä parhaimmillaan, ja tämä on se mitä Oulussa ei olla nähty vähään aikaan. Suuria tunteita ja kovaa vääntämistä puolin ja toisin. Ritchie teki mitä teki ja pelaa miten pelaa... Varmasti vituttaa muita, mutta omille tää mies tätä hommaa tekee. Kyllähän sen tietää, että kun on se ilkeä kusipää omassa leirissä niin ne vastustajan vittuilut vähenee minimiin.

Ritchien temppu ei ollut millään tapaa siisti tai hieno jos mietitään puhtaasi urheilullista puolta, mutta kyllä tämä lätkän harmaa alue on aina kuulunut lajiin ja kukaan meistä ei tiedä mistä tuo johtuu. Jäällä puhutaan, jäällä tehdään perkeleesti asioita mitkä ei välity kotikatsomoon, ja joskus sitten pitää laittaa se vittuilu kuriin. Ehkä ensi kerralla Nurmi uskaltaa tehdä muutakin kuin mennä sikiöasentoon ja iskeä pikkusikaa pohkeille?


Itse pelihän oli molemmilta hirveää katseltavaa, mutta ainakin yleisö viihtyi. Se on jo iso positiivinen ero Marjamäen aikaan. Late sanois, että eihän näin voi pelata, mutta nyt pelataan.
 

Goodrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ritchie on ollut pelillisesti koko ajan parempi ja parempi. Nyt Ritchie kärsii muutaman pelin pelikiellon ja sen jälkeen kylmäpäisempänä takaisin.
Samaa mieltä. Huonompi homma on se, että tällaisten temppujen jälkeen kaveri on entistä tarkemmin tuomareiden suurennuslasin alla. Olen ollut huomaavinani, että tähänkin asti on Ritchielle vihelletty useampia köykäisiä jäähyjä.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Samaa mieltä. Huonompi homma on se, että tällaisten temppujen jälkeen kaveri on entistä tarkemmin tuomareiden suurennuslasin alla. Olen ollut huomaavinani, että tähänkin asti on Ritchielle vihelletty useampia köykäisiä jäähyjä.
Ritchie on ollut tuomareiden hampaissa useammassa pelissä, tänäänkin. Enkä nyt tarkoita tuota ulosajoa, vaan kahta linjanvastaista kakkosta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös