Ei ollut Radio Kalevassa. Loistava tunnelma. Suosittelen.Hienoa, että ratkaisija oli just Anttila. Ollut selostuksen hampaissa koko illan.
Ei ollut Radio Kalevassa. Loistava tunnelma. Suosittelen.Hienoa, että ratkaisija oli just Anttila. Ollut selostuksen hampaissa koko illan.
KIitos vinkistä. Pidän mielessä.Ei ollut Radio Kalevassa. Loistava tunnelma. Suosittelen.
Täsähän on nousukäyrä eka peli ja 1 piste, toisesta 2 ja nyt kolmannesta 3. Tekeekö Havu mahdottoman ja neljännestä pelistä 4 pistettä?On se Havu kova! Niin nätisti taiteltiin Itku-Miettinen povariin. Ja eka kolme pinnaa! Katotaan palataanko lauantaina maan pinnalle
No epäilemättä, olisihan se aika hankala voittaa jos pelaa 60 minuuttia ilman maalivahtia.Ilman Karhusta ois muuten hävitty.
Onko ne palkannut sut kehumaan ohjelmaa? :D Ihan ansaitusti Mörköä kritisoitiin, pelasi lepsusti tänään. Hyvin, jopa loistavasti on pelannut tällä kaudella, niin suodaan yksi heikompi matsi.Ei ollut Radio Kalevassa. Loistava tunnelma. Suosittelen.
Tuskinpa laitetaan, mutta Karhunen olisi kokenut tukipilari tuohon joukkueeseen. Mikäli tästä kaudesta halutaan vielä jotain pelastaa, niin useampaa vahvistusta tuo joukkue huutaa eri osa-alueille.En väitä vastaan, mutta ei Westerholmia pihalle laiteta.
Olen vain iloinen, että on vaihtoehto noille Maikkarin huutajille. Minä tykkään, ei sen kummempaa.Onko ne palkannut sut kehumaan ohjelmaa? :D
Virheetön ja virheetön. Ekan tepsin maalin taisi syöttää mutta sitten kyllä katosi koko lailla kuvasta. Ja tämä jälkimmäinen oli kehu.Karhunen oli tänään se tekijä joka takas pisteet.Ja Miika Koiviston virheetön peruspeli oli posia.Hienoa että 3 pojoa lähti matkaan.
Kyllä, jokaiselle varmasti löytyy mieluisa selostaja. Jos Mertaranta on selostajana, saatan laittaa Kalevan pojat ääneksi, mutta kyllä Sorjoset ja Waheebit ovat loistavia mielestäni.Olen vain iloinen, että on vaihtoehto noille Maikkarin huutajille. Minä tykkään, ei sen kummempaa.
Ihan perusilme on.Mäntymaalla ymmärrettävästi naama näkkärillä.
Ritchie on ollut pelillisesti koko ajan parempi ja parempi. Nyt Ritchie kärsii muutaman pelin pelikiellon ja sen jälkeen kylmäpäisempänä takaisin.Oli kerrankin hyvä tunnetila joukkueessa kaiken munattoman hiihtelyn jälkeen. Jos se on edes osittain Nickin ansiota, pitäisin hänet edelleen joukkueen (väkivaltaisena) maskottina.
Voihan sitä toki joku tehdäkin rikosilmoituksen, kun Kärpät meni raiskaamaan TPS:n...Kolme pistettä ja vastustajan fanit itkee rikossyytteitä. Vittu että maistuu.
Kyllä. Tätä se on lätkä parhaimmillaan, ja tämä on se mitä Oulussa ei olla nähty vähään aikaan. Suuria tunteita ja kovaa vääntämistä puolin ja toisin. Ritchie teki mitä teki ja pelaa miten pelaa... Varmasti vituttaa muita, mutta omille tää mies tätä hommaa tekee. Kyllähän sen tietää, että kun on se ilkeä kusipää omassa leirissä niin ne vastustajan vittuilut vähenee minimiin.Kolme pistettä ja vastustajan fanit itkee rikossyytteitä. Vittu että maistuu.
Kolmen pisteen voitto.Ja taas päästettiin yli 2 maalia ja silti voitto.
Samaa mieltä. Huonompi homma on se, että tällaisten temppujen jälkeen kaveri on entistä tarkemmin tuomareiden suurennuslasin alla. Olen ollut huomaavinani, että tähänkin asti on Ritchielle vihelletty useampia köykäisiä jäähyjä.Ritchie on ollut pelillisesti koko ajan parempi ja parempi. Nyt Ritchie kärsii muutaman pelin pelikiellon ja sen jälkeen kylmäpäisempänä takaisin.
Ritchie on ollut tuomareiden hampaissa useammassa pelissä, tänäänkin. Enkä nyt tarkoita tuota ulosajoa, vaan kahta linjanvastaista kakkosta.Samaa mieltä. Huonompi homma on se, että tällaisten temppujen jälkeen kaveri on entistä tarkemmin tuomareiden suurennuslasin alla. Olen ollut huomaavinani, että tähänkin asti on Ritchielle vihelletty useampia köykäisiä jäähyjä.
Ilman muuta pidetään, jos miehellä kupoli kestää jäädä surffailemaan tähän liigaan. Voi olla melkoisen vaikea sopeutua pelitapaan ja linjattomaan tuomarilinjaan. Nickin taitotaso kyllä riittää enkä pidä ollenkaan pahana sellaista harvinaisuutta, että Kärppien riveistä löytyy joku, joka laittaa vastustajan pelleilijät/sikailijat ojennukseen tarvittaessa.Oli kerrankin hyvä tunnetila joukkueessa kaiken munattoman hiihtelyn jälkeen. Jos se on edes osittain Nickin ansiota, pitäisin hänet edelleen joukkueen (väkivaltaisena) maskottina.