Pedon kynnet
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Kuka kertoisi Latelle, että aikalisän saa ottaa vaikka eka erässä jos tarve eikä säästellä sitä viime minuuteille. Herätystä...
:D Et ole tainnut joukkueurheilua pelata.Mitä vittua sinä höpötät? Ei tämä ole henkisestä kantista kiinni, pelitapa on vain täyttä kurapaskaa. Mitä eroa tällä ja eilisellä pelillä on? Vai meinasiko täällä joku, että kun jatketaan samanlaista esiintymistä, niin voitetaan taas 0-1?
Harmi, että meidän päävalmentajaa ne tuntuvat kiinnostavan jopa maaleja enemmän. Sinne suuntaan yritin hieman kuittailla.Mua ei ihan hirveesti tulosurheilussa kiinnosta muut kuin maalit.
Valmentajahan olisi pitänyt vaihtaa jo vajaa vuosi sitten.On tuo Late kyllä niin hengentappajan näköinenkin tuolla penkillä, ei helvetti mitä murjottamista :D
Kuka kertoisi Latelle, että aikalisän saa ottaa vaikka eka erässä jos tarve eikä säästellä sitä viime minuuteille. Herätystä...
:D Et ole tainnut joukkueurheilua pelata.
Meehän lääkäriin mielummin. Ei tommonen kutina oo normaalia.Mulla kyllä kutisee haarovälissä, jotta tämä peli voitetaan.
Laita vaan hetu YV:llä niin laitan sulle e-reseptin sienilääkityksestä.Mulla kyllä kutisee haarovälissä, jotta tämä peli voitetaan.
Oli kyllä hippasen onnekkaita maaleja siinä Lukolla.Ei Lukon tarvinut esittää käytännössä mitään ja sekin riittää perseraiskaukseen. Uskomatonta.
Mahtaako riittää, ettei vaan vähä vahvempaa jo tarvis? ;)Laita vaan hetu YV:llä niin laitan sulle e-reseptin sienilääkityksestä.
Aika hyvin tiivistetty. Tuo hyökkäysalueen nysvääminen alkaa olla jo sietämätöntä katseltavaa. Ammutaan runsaasti sektorin ulkopuolelta, jotta tilastot näyttävät hyvältä. Sektoriin ei pyritä, ei haluta, eikä myöskään päästä.Tämän olisi voinut kirjoittaa sinusta. Oletko pelannut joukkueessa, jossa pelitapa ei tuota yhtään mitään? Valmentaja vaatii pelitavan orjallista noudattamista ja kaikki tietävät ettei siitä ole voiton kannalta mitään hyötyä.
"Henkinen heikkous" on seuraus eikä syy. Syy löytyy penkin takaa ja tämä henkinen heikkous häipyy samantien, kun saadaan toimiva pelitapa, johon joukkue voi uskoa myös vaikeilla hetkillä.