No, eihän se kyllä riitäkään. Tämän pelin otteilla olisi tullut IFK:lta vain 0-6 käkättimeen."Noustiin omalle tasolle"
No jos se tämä on, niin ei pitkälle riitä.
Näissä peleissä se riittää. Kylmä fakta on, että kun vastus kovenee, jää Kärpät kitisemään. Tämä on tämän joukkueen taso."Noustiin omalle tasolle"
No jos se tämä on, niin ei pitkälle riitä.
Eli parhaimmillaan pelataan Tampereen ulkopuolisen Liigan mestaruudesta?Näissä peleissä se riittää. Kylmä fakta on, että kun vastus kovenee, jää Kärpät kitisemään. Tämä on tämän joukkueen taso.
Kyllä.Eli parhaimmillaan pelataan Tampereen ulkopuolisen Liigan mestaruudesta?
Mitä minä tällä tiedolla teen?EDIT: Saa @Huml71 myös Kärpille pisteitä näitä top.6 vastaan pelatuissa peleissä!
Voit nyt ilakoida hilpeästi ja olla hetken onnellinen.Mitä minä tällä tiedolla teen?
Tähän sinun pitää vastata ettei Ässät ole laatujoukkue niin näitä ei lasketa. Lisätään vielä sarkasmivaroitus loppuun ettei kukaan ota tosissaan.Mitä minä tällä tiedolla teen?
Ifk peliin verrattuna ero oli se että nyt Kärpät oli se joka vastahyökkäsi ja teki vähemmän virheitä. Aika nihkeää silti. Hyvä että voittivat.Maaliodottamaahan Ässät loi selvästi enemmän kuin HIFK lauantaina. On sanomattakin selvää, että maalivahtipelaaminen palasi taas tänään huipputasolle.
Aivan! Tottahan se on, että näistä pienistä hetkistä tulisi nauttia. Tähän on Kärppien osalta tultu.Voit nyt ilakoida hilpeästi ja olla hetken onnellinen.
No siis.. et ole väärässä, sillä eihän Ässät tuohon alkup. listaukseen kuulunut.Tähän sinun pitää vastata ettei Ässät ole laatujoukkue niin näitä ei lasketa. Lisätään vielä sarkasmivaroitus loppuun ettei kukaan ota tosissaan.
Aivan hirvittävällä tuurilla ja Westerholmin huippupelillä voitto.
Ritchieltä vielä ilmeisesti pelleilyt loppuun.
Vilkuilin liiton kilpailusääntöjä, niin siellä mainittiin, että pelirangaistus (20min) tuottaisi vain yhden merkinnän kymppitiliin. Kolmesta tulee yksi matsi penalttia, ja tänään olisi sitten tullut toinen merkintä.Onko se nyt niin, että tuon käytöskympin myötä Ritchie huilaa huomenna kymppitilin täyttymisen vuoksi?
Onko se nyt niin, että tuon käytöskympin myötä Ritchie huilaa huomenna kymppitilin täyttymisen vuoksi?
Joo, tätä just mietin että tuottaako iso rangaistus kahta täppää kymppitiliin vaiko pelkästään yhden. Olin melko varma, että kaksi, mutta hyvä jos tosiaan näin!Vilkuilin liiton kilpailusääntöjä, niin siellä mainittiin, että pelirangaistus (20min) tuottaisi vain yhden merkinnän kymppitiliin. Kolmesta tulee yksi matsi penalttia, ja tänään olisi sitten tullut toinen merkintä.