Kärppien peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 996 446
  • 19 703

Mandrake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Bayern München
Ei se ton vaikeempaa oo. Fokus koko ajan siinä, että kiekkoa vedetään maalia kohtia. Hyviä asioita tapahtuu, kun on aktiivinen eikä vain pyri pitämään kiekkoa lavassa.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Itse myös edesauttanut illan mahtinäytöstä kotijoukkueelta.
Joo, ei ole paras peli. Toki, tauko peleistä todella pitkä ja siihen nähden otteet kahdessa ensimmäisessä pelissä A-luokkaa. Kärppien pitäisi omasta mielestäni voittaa KooKoo Harri Aho maalissa.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Miksi ihmiset vielä istuu tuolla? Lähtekää nyt kotiin.
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Eipä tuosta olisi mitään tullut oikeassakaan pudotuspeleissä joten harmitus on hyvin marginaalinen. Marjamäen Kärpillä ei ole toivoakaan myöskään ensi kaudella. Se tässä ahdistaa
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Jos Marjamäki jatkaa en mene edes pojan takia ensi kauden peleihin Raksilaan.
 

Frisker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Los Angeles Kings, Laine, Jagr
Jaa siellähän näyttää tilanne siltä, että pojat lähteekin huomenna Leville ryyppäämään. En siis itse katso ottelua, sillä valitsin tilalle järkevämpää tekemistä. Enkä siis ole menettänyt mitään. Päinvastoin olen säästynyt!
Palstan fiksuin selkeästi. Enkä edes vittuile.

Jos Marjamäki jatkaa en mene edes pojan takia ensi kauden peleihin Raksilaan.

Hyvä veto, ei kannata opettaa huonoille tavoille.
 

Petr T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks | Kärpät | SoJy
Ei ole Blomma vakuuttanut oikein missään vaiheessa loukkaantumisen jälkeen. Ei nyt mitään selkeitä hörppyjä mutta ei sellaista pelaamista mitä näissä peleissä vaaditaan

Joo, ei ole. Kiittämättömään paikkaan toki joutui ja toivon todella, ettei Blomman piikkiin laiteta tästä tippaakaan.

Ihan oma syy ylipäätään, että ollaan jossakin säälipeleissä.
 

Zeic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, JHT
Olin kesällä sitä mieltä että tämä on hyvä joukkue ja olen vieläkin. Ainakin paperilla. Kaikkien aikojen floppi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös