Joo, ei ole paras peli. Toki, tauko peleistä todella pitkä ja siihen nähden otteet kahdessa ensimmäisessä pelissä A-luokkaa. Kärppien pitäisi omasta mielestäni voittaa KooKoo Harri Aho maalissa.Itse myös edesauttanut illan mahtinäytöstä kotijoukkueelta.
Toivossa elän, mutta pahoin pelkään.Miten vitussa noin laadukas pelaajamateriaali on saatu pelaamaan noin paskasti? Jos ei Marjamäki saa kenkää tämän kauden jälkeen, niin on kyllä kunnon saunakerho koko jengi.
Sama. Ei vain jaksa enää.Vaihdoin kanavaa ja seuraan TPS-Ässät peliä, ei pysty enään…
Palstan fiksuin selkeästi. Enkä edes vittuile.Jaa siellähän näyttää tilanne siltä, että pojat lähteekin huomenna Leville ryyppäämään. En siis itse katso ottelua, sillä valitsin tilalle järkevämpää tekemistä. Enkä siis ole menettänyt mitään. Päinvastoin olen säästynyt!
Jos Marjamäki jatkaa en mene edes pojan takia ensi kauden peleihin Raksilaan.
Ei ole Blomma vakuuttanut oikein missään vaiheessa loukkaantumisen jälkeen. Ei nyt mitään selkeitä hörppyjä mutta ei sellaista pelaamista mitä näissä peleissä vaaditaan
Tuo on kyllä totta. Vaikka laskettaisiin se rima maahan niin valmennus antaa lapion, että voidaan kaivautua sen ali.Alittamaan kerta toisensa jälkeen ne matalista matalimmatkin odotukset.
Olin kesällä sitä mieltä että tämä on hyvä joukkue ja olen vieläkin. Ainakin paperilla. Kaikkien aikojen floppi.
Olin kesällä sitä mieltä että tämä on hyvä joukkue ja olen vieläkin. Ainakin paperilla. Kaikkien aikojen floppi.
Joo, palataan kolmanteen erään. Jos on jotain nähtävää täällä.Sama. Ei vain jaksa enää.