Kärppien peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 1 015 578
  • 19 703

Miksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, John Vanbiesbrouck
Mitä opittiin ekasta erästä? Ei mitään.

Onko meillä sauma kotietuun? On, mutta kaverit ei tee sen eteen mitään.

Halutaanko kohdata top-3 joukkue heti ekalla kierrokselle? Ilmeisesti.
 

Bobi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Kiekko-Ketut, Edmonton Oilers
Ladies night ja hameet päällä,,,
 

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Vittu että tämä joukkue osaakin vituttaa. Täysin käsittämätöntä paskaa taas kerran.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mitä opittiin ekasta erästä? Ei mitään.

Onko meillä sauma kotietuun? On, mutta kaverit ei tee sen eteen mitään.

Halutaanko kohdata top-3 joukkue heti ekalla kierrokselle? Ilmeisesti.
Jep. On sääli, että muut joukkueet pääsevät pelaamaan SaiPaa ja Sportia vastaan.

Marjamäelle terveisiä, että ei tarvitsisi kitistä mediassa, jos oma peli kulkisi.
 

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kannatti mennä mielummin itse urheilemaan eikä uhrata vapaailtaa Kärppien paskaan. En ole ilmeisesti menettänyt mitään kun en kerennyt katsomaan peliä. Tulos kuitenkin varmaan kertoo oleellisen.
 

Prophet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Joo pakko se on myöntää. Taikauskoa mutta muutaman pelin oli liigapaketti pois mulla niin peli oli parempaa. Otin nyt takaisin niin heti samaa kurapaskaa. Oisko mun parempi pysyä pois jatkossakin?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Bobi

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Joo pakko se on myöntää. Taikauskoa mutta muutaman pelin oli liigapaketti pois mulla niin peli oli parempaa. Otin nyt takaisin niin heti samaa kurapaskaa. Oisko mun parempi pysyä pois jatkossakin?
Itse voisin suositella tuota pois pysymistä ihan vain mielenterveyden kannalta. On meinaan henkinen kantti kovalla koetuksella näiden paskojen esitysten takia.
 

Redimor

Jäsen
Oikeasti alkaa tuntumaan, että tälle mukavoituneelle, pöhöttyneelle ja ilman kovaa vaatimustasoa omaavalle organisaatiolle tekisi ihan hyvää hakea vauhtia säälien kautta. Ikävää, että vitutus on jo sitätasoa, että tällainen ajatus hiipii mieleen.
Vois vaikka vaihtaa saipan kans paikkoja pariksi vuodeksi niin saisivat pelata tyhjälle hallille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös