Jep. On sääli, että muut joukkueet pääsevät pelaamaan SaiPaa ja Sportia vastaan.Mitä opittiin ekasta erästä? Ei mitään.
Onko meillä sauma kotietuun? On, mutta kaverit ei tee sen eteen mitään.
Halutaanko kohdata top-3 joukkue heti ekalla kierrokselle? Ilmeisesti.
Juurikin näin!Jep. On sääli, että muut joukkueet pääsevät pelaamaan SaiPaa ja Sportia vastaan.
Marjamäelle terveisiä, että ei tarvitsisi kitistä mediassa, jos oma peli kulkisi.
Kyllä tämä on suositeltavaa ihan kaikille.Oisko mun parempi pysyä pois jatkossakin?
Mitä näistä maksamaan kun netistä näkee ilmankin.Joo pakko se on myöntää. Taikauskoa mutta muutaman pelin oli liigapaketti pois mulla niin peli oli parempaa. Otin nyt takaisin niin heti samaa kurapaskaa. Oisko mun parempi pysyä pois jatkossakin?
Itse voisin suositella tuota pois pysymistä ihan vain mielenterveyden kannalta. On meinaan henkinen kantti kovalla koetuksella näiden paskojen esitysten takia.Joo pakko se on myöntää. Taikauskoa mutta muutaman pelin oli liigapaketti pois mulla niin peli oli parempaa. Otin nyt takaisin niin heti samaa kurapaskaa. Oisko mun parempi pysyä pois jatkossakin?
Prosessi, uusi joukkue, ottaa aikansa, ei tapahdu sormia napsauttamalla.Ja hyökkääjät 20 metrin päässä karussa kun vastustaja karvaa korkeelle...
Marjamäen nykyisen vaatimustason tuntien sormen haavaa hoidettaisiin ensin puhaltamalla.Ei näytä Lauri tapahtuvan vittu sormia katkomallakaan.
Vois vaikka vaihtaa saipan kans paikkoja pariksi vuodeksi niin saisivat pelata tyhjälle hallille.Oikeasti alkaa tuntumaan, että tälle mukavoituneelle, pöhöttyneelle ja ilman kovaa vaatimustasoa omaavalle organisaatiolle tekisi ihan hyvää hakea vauhtia säälien kautta. Ikävää, että vitutus on jo sitätasoa, että tällainen ajatus hiipii mieleen.