Jo legendaksi muodostunut EHT-tasoMisehän on liigan eliittipuolustajia.
Hyvä.Jeps palataan lauantaina.
Jos Kärpät olisi rakentanut joukkueen, joka oikeesti pelaisi runkosarjan voitosta, ei siellä olisi Niemelää joukkueessa ollenkaan. Ja Julle nelosessa.Misehän on liigan eliittipuolustajia.
Yritän muotoilla tämän silleen nätisti. Kärppien peli on ollut sen hyvän alkukauden jälkeen heikkoa jo pidemmän aikaa. Ei tässä ole kyse mistään satunnaisesta "välillä menee huonosti" vaan ihan oikeasti, tuo joukkue kyntää odotuksiin nähden tällä hetkellä ihan helvetin syvissä vesissä. Kyllä se nyt jostain kertoo kun kesken pelien pohditaan että "jos ois käyny sitä tätä tai tuota ja jos jos", sehän kertoo vaan siitä että kollektiivisesti peli ei ole riittävän laadukasta että näissä huippupeleissä oltaisiin riittävän hyviä. Jossitellaan yksittäisiä tilanteita.Välillä saa valittaakin jos aihetta on.
Tähän minä edelleen sanon sen että kirjoitustyylini on se mikä se on. Minä kyllä annan kehuja ja positiivista palautetta kun on aika, mutta mun on rehellisesti sanottuna kovin vaikea löytää Kärppien pelistä ihan hirmu hyviä asioita jostain sieltä öö... milloinkas se Kukkosen paita jäädytettiin? Sieltä alkaen.Kuitenkin jos kaikki ulosanti mitä pystyy tuottamaan on poikkeuksetta pelkkää lapsellista märinää, niin ei sitä jaksa kukaan kuunnella. Erittäin raskasta.
Juu, aivan samaa voin sanoa sinulle jos tekstieni sisältö ei miellytä.Tähänkin pätee se, että jos ei ole mitään hyvää sanottavaa koskaan, on parempi pitää turpa kiinni.
Ajatteli lahjoittaa maalin vastustajalle, yritti ekaksi hienoa syöttöä vastustajan lapaan ja kun se ei onnistunut, niin poikamaisesti höntyili itsensä ulos että Tappara pääsi 2-1 hyökkäykseen.Huh huh. Mitähän 28 Mikko mietti tuossa.
Kyllä viime viikonlopusta oli hauskuus kaukana. Kärsin silloin sinunkin puolestasi. Lauantaina tarjoan vuoroni sinulle.Hyvä.
Lauantaina onkin kiva olla Raksilassa kannustamassa.