Kärppien peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 1 018 868
  • 19 703

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Muistaako joku, että milloin viimeksi Junttila on tehnyt maalin, niin että vastustajalla on ollut maalivahti maalissa...? Tällä kaudella 19 otteluun 2 maalia, joista molemmat tyhjiin...nyt 20 peli menossa nollalla tehdyllä maalilla vastustajan moken selän taakse.

Ei tuohon voi olla tyytyväinen, ei edes välttävällä tasolla, ei sitten millään. Tai jos ollaan tai Junttila itse on maajoukkuetauolla tuijottanut peliin ja ollut sitä mieltä, että ihan kivastihan tässä on mennyt ja ihan hyvin oon pelannu, niin siinä tapauksessa sen voi jo pomminvarmasti naulata nyt, että Kärpät ei mitaleista tällä kaudella pelaa. Jos tuo on se taso mihin voi tyytyväinen, edes välttävästi, niin olla.
 

Micol

Jäsen
Tervetuloa vierailemaan joskus Lukko-palstalle, jossa kerrotaan miten kuuluu kirjoittaa ja kannattaa oikein, jos antaa välillä vähän negaa.

Samaa palstapoliisitoimintaa täälläkin näköjään.
Kovin tuttua täällä jo vuosikausien ajan. Yksi taisi jopa luoda nimimerkin sitä varten tässä lähiaikoina, että pääsee vähän ojentamaan väärin kannattavia täällä Kärppien osiossa. Varmaan tulee tyydyttynyt olo, kun käy vähän kertomassa, että mitä saa sanoa keskustelupalstalla.
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Muistaako joku, että milloin viimeksi Junttila on tehnyt maalin, niin että vastustajalla on ollut maalivahti maalissa...? Tällä kaudella 19 otteluun 2 maalia, joista molemmat tyhjiin...nyt 20 peli menossa nollalla tehdyllä maalilla vastustajan moken selän taakse.

Ei tuohon voi olla tyytyväinen, ei edes välttävällä tasolla, ei sitten millään. Tai jos ollaan tai Junttila itse on maajoukkuetauolla tuijottanut peliin ja ollut sitä mieltä, että ihan kivastihan tässä on mennyt ja ihan hyvin oon pelannu, niin siinä tapauksessa sen voi jo pomminvarmasti naulata nyt, että Kärpät ei mitaleista tällä kaudella pelaa. Jos tuo on se taso mihin voi tyytyväinen, edes välttävästi, niin olla.
Junttilalla tuntuu tuo laukaus olevan kausi kaudelta huonompi. Miten se on mahdollista on asia mitä en itse käsitä. Ajatteli kun silloin parikymppisenä osasi tehdä maaleja niin niitä ei enäö tarvitse treenata?
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Toivotaan, että ei.
Joo, ei todellakaan. Kyllä Kärpät ennemmin osuu tasakentällisin.

Otetaan mielummim vaikka lisää alivoimaa. Siinä on toki riskinä, että soi omissa, mutta Kärpät tehnee todennäköisemmin alivoimalla, kuin ylivoimalla.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Olin kirjoittamassa positiivarina, että ei päästetty maalia tässä erässä. Noh, päästettiin vain yksi!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös