Huh huh. Olipahan taas aika vastenmielistä avautumista (taas vaihteeksi), kuten aikalailla kaikki vähäiset viestit tähän asti foorumilla.
Heh hee :)
Harmi, jos pahoitit mielesi (taas vaihteeksi), pahoittelut siitä.
Korjataan kuitenkin pari väärää olettamustasi:
Ensinnäkin...oon tänne foorumille kirjotellut yli kymmenen vuoden ajan toistatuhatta viestiä, mutta eri nimimerkillä.
Pidin parin vuoden tauon ja nyt on taas aikaa välillä kirjotella tännekin.
Kärppien matseja olen seurannut paikan päällä tai teeveestä nelisenkymmentä vuotta.
Siksi mulla on voimakkaita mielipiteitä.
Toiseksi...kirjoitan aina itse, omalla tavallani, enkä matki ketään. Oli se sitten runollista tai ei.
Poliisi olen kyllä, siinä olet oikeassa.
Ja koska olen joukkuetta välillä läheltäkin seurannut, haluan kokonaisuutena aina korostaa sitä, että he tarvitsevat kannustusta nimenomaan vaikeina hetkinä eikä ainoastaan voittojen tiellä.
Kuten aiemmin johonkin kirjoitinkin, kyllä muakin vituttaa välillä tosi rankasti hävityn pelin jälkeen.
En ole koskaan tykännyt mistään oman maalin takana seisoskelusta ja taaksepäin pelaamisesta hyökkäyksiin lähdöissä enkä ymmärrä tuon pelitavan ihailua.
En silti halua pelaajia siitä haukkua, tuo on valmennuksen syy.
Totta kai myös muniinpuhalteluakin välillä äijiltä saa huomata, mutta kyllä siellä useimmiten yritystä ja halua pelin voittamiseen löytyy.
Pelin sisällä tapahtuu vaan niin paljon pieniä asioita, jotka valitettavan usein ratkaisevat koko pelin.
Eikä välttämättä johdu kenestäkään meidän pelaajasta.
Eli usein tälläkin palstalla huomaa sen, että jos esim. Kärpät pelaa kaks aikalailla samanlaista peliä peräkkäin ja toisen voittaa maalilla tai parilla... silloin kehutaan, että olipa hieno voitto ja pelattiin tylysti ja järkevästi.
Toinen peli pelataan täsmälleen samalla tavalla, mutta hävitäänkin parin pienen asian (tuomarivirheen tai vastustajan maalivahdin huipputorjuntojen takia) maalilla tai parilla, niin oltiinkin pelattu koko peli täyttä kuraa.
Sitten alkaa itkeminen täällä.
Ja koska en välitä jatkuvaa itkemistä täällä lukea, ignoorasin jo pari toimijaa kyllä.
Mulle voit tehdä samoin.