Jännä. Ihan eri tavoin nähdään. Mun mielestäni Kärpät pelasi nimeomaan parasta peliään pitkään aikaan tuossa 3-2 tilanteessa. Pitkiä hyökkäyksiä saatiin vyörytettyä.Sitten taas KalPalta ihan kohtuullisen hyvä työntö tuossa 3-2 tilanteessa.
Samaa ajatellut. Anttilaa ei onneks tänään ole jatkoilla näkynyt.Oiskohan jotain Björkqvistiä voinut kokeilla kaukalossa nyt jatkoajalla kun on tilaa? Ihan hyvä luistelija ja pystyy jaloilla pääsemään miehestä ohi ja tähän kun yhdistetään hurja voima ja kiekonsuojauskyky sekä ennen kaikkea röyhkeus ja rohkeus haastaa maalille, niin olisi voinut olla ihan hyvä haku
Joo, maku ei hirveesti oo muuttunut kolmeen peliin.Ihan sama, tuli yksi tai kaksi pistettä, paska maku tästä jälleen jää
Lisäksi henkisesti tämä on toivottavasti joukkueelle vapauttava voitto. Tästä sitten uusia onnistumisia jahtaamaan.Minua ei vituta yhtään. Kärpät pelasi nousujohteisen pelin ja kampesi kahden maalin takaa ANSAITTUUN voittoon. Kaksi ylivoimamaalia ja onnistumiset Koivuselle ja Niemelälle. Olen onnellinen mies.