Kärppien peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 1 019 330
  • 19 703
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei oo kyllä kauheen epäselvää, kumman pelaaminen on toisteista ja ajoituksineen toimivaa.
Miettinen on mielestäni hieman aliarvostettukin valmentaja. Huhut kertovat, että hän on kova paiskimaan hommia, hyvä pelin ja pelaajien kehittäjä ja joukkuehan pelaa näyttävää ja vauhdikasta joukkuepeliä vaikkei materiaaliltaan ole se kaikkein kallein ja nimekkäin.

Tässä Miettisen pestin aikana on KalPalta nähty aikamoista dominointiakin Kärppiä vastaan, tosin viime kaudella KalPalla jäi tuloksenteko piippuun vaikka se usein hallitsikin otteluitaan (linkki voimasuhdeketjuun). Kuluvalla kaudella suorittaminen on ollut lähempänä pisteodottaman mukaista. Kiinnostavaa nähdä, mihin miehen tie vie KalPasta kauden päätteeksi.
 

Preeriakoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ekaan erään nähden aivan eri joukkue jäällä. Kulmahammasta näkyvissä, tilanteet pelataan loppuun asti. Se ei aiheuta pelkästään adrenaliinipurskeita allekirjottaneessa vaan myös sekoittaa kaverin kiekollista peliä. Sen myötä ollaan noustu johtoon kahen maalin takaa. Lisäksi kaks yv maalia. Mitä helvettiä??! Siellähän ukot liikkuu ja kiekko myös. Yllättäen ei ehdi enää kaverin nelikko paineistaan ja tilaa syntyy. Jumalauta pitäkää tää!!

Edit. Ja heti soi...
 

Petr T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks | Kärpät | SoJy
Ei ole helppoa. Menikö Blomqvistin piikkiin? Edelleen pienellä työmäärällä tulee KalPan maalit.

Tavallaan kyllä, mutta vastapainoksi tuhrinutkin hyviä paikkoja. Mun tämän hetkisten negalasien läpi nähtynä KalPa on ollut 5vs5 pelissä vähän parempikin kuin Kärpät.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tavallaan kyllä, mutta vastapainoksi tuhrinutkin hyviä paikkoja. Mun tämän hetkisten negalasien läpi nähtynä KalPa on ollut 5vs5 pelissä vähän parempikin kuin Kärpät.
Minun mielestäni KalPa ei ole ollut parempi 5vs5 -pelissä. Kärpät oli varsinkin kolmannessa erässä hyvä. Taas kirkkaalta taivaalta välähti tuo KalPan maali.
 

Petr T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks | Kärpät | SoJy
Minun mielestäni KalPa ei ole ollut parempi 5vs5 -pelissä. Kärpät oli varsinkin kolmannessa erässä hyvä. Taas kirkkaalta taivaalta välähti tuo KalPan maali.

Kolmannessa Kärpät oli tuohon noin johtomaaliin asti hyvä, mutta mielestäni kaksi erää KalPalla oli enemmän peli hallussa. Sitten taas KalPalta ihan kohtuullisen hyvä työntö tuossa 3-2 tilanteessa.

Tasainen peli kaikkien numeroiden valossa toki. Näkisin silti, että enemmän mennyt KalPan suunnitelmien mukaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös