Mitkä? Ketjut vaihtuu kokoajan, kun Hyry tippui pois.Nämä vaikuttaisi nyt olevan ne "The ketjut"
Mitkä? Ketjut vaihtuu kokoajan, kun Hyry tippui pois.Nämä vaikuttaisi nyt olevan ne "The ketjut"
Jaa, no sitten. Mutta ihan hyvältä näyttää nyt peli kun saivat vähän onnistumisia ja pelin hallintaa itselle. Huomenna pitää olla alusta asti paljon parempi.Mitkä? Ketjut vaihtuu kokoajan, kun Hyry tippui pois.
Miettinen on mielestäni hieman aliarvostettukin valmentaja. Huhut kertovat, että hän on kova paiskimaan hommia, hyvä pelin ja pelaajien kehittäjä ja joukkuehan pelaa näyttävää ja vauhdikasta joukkuepeliä vaikkei materiaaliltaan ole se kaikkein kallein ja nimekkäin.Ei oo kyllä kauheen epäselvää, kumman pelaaminen on toisteista ja ajoituksineen toimivaa.
Ei ole helppoa. Menikö Blomqvistin piikkiin? Edelleen pienellä työmäärällä tulee KalPan maalit.
Ehkä, toki ottanu hyviä koppeja muuten nii ei pysty liikaa tukistaa.Ei ole helppoa. Menikö Blomqvistin piikkiin? Edelleen pienellä työmäärällä tulee KalPan maalit.
Minun mielestäni KalPa ei ole ollut parempi 5vs5 -pelissä. Kärpät oli varsinkin kolmannessa erässä hyvä. Taas kirkkaalta taivaalta välähti tuo KalPan maali.Tavallaan kyllä, mutta vastapainoksi tuhrinutkin hyviä paikkoja. Mun tämän hetkisten negalasien läpi nähtynä KalPa on ollut 5vs5 pelissä vähän parempikin kuin Kärpät.
Minun mielestäni KalPa ei ole ollut parempi 5vs5 -pelissä. Kärpät oli varsinkin kolmannessa erässä hyvä. Taas kirkkaalta taivaalta välähti tuo KalPan maali.